Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, zjazdem z drogi powiatowej oraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu Moje boisko-Orlik 2012

Gmina Szydłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 64-930 Szydłowo, Jaraczewo 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 211 55 21 , fax. 67 211 55 21
  • Data zamieszczenia: 2013-05-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłowo
    Jaraczewo 2 2
    64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie
    tel. 67 211 55 21, fax. 67 211 55 21
    REGON: 57079124700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, zjazdem z drogi powiatowej oraz niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu Moje boisko-Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dokończeniem rozpoczętej inwestycji. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) nawierzchnia do piłki nożnej, sztuczna trawa. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik do SIWZ) i SST (załącznik do SIWZ). Wariant I wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.). Nawierzchnia syntetyczna jest wykonana bez wypełnienia tzn. jest rozłożona trawa spełniająca PN-EN 15330-1:2008 z wadliwie wykonanym wypełnieniem. a.Typ włókna: monofil, b.Skład chemiczny włókna: polietylen, c.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, d.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2. 1.1.W szczególności należy wykonać w kolejności: a.Wyczesanie istniejącej wadliwie wykonanej zasypki granulatem gumowym /warstwa ok. 1cm do1,5cm/. b.W przypadku potrzeby dosypać i rozczesać piasek. c.Wykonać zasypkę trawy z granulatu gumowego w ilości zalecanej przez producenta trawy lub projektanta. UWAGA. Należy przewidzieć możliwość wykorzystania materiałów inwestora /zasypka granulat gumowy i piasek/. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik do SIWZ) i SST (załącznik do SIWZ). 2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) - nawierzchnia wykonana. a.Należy wykonać mechanicznego czyszczenia nawierzchni z resztek pozostawionych po cięciu polbruku betonowego. b.wyposażenie do piłki siatkowej -słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki -siatka do siatkówki - 1 sztuka 3.Ogrodzenie terenu a.Należy wykonać ogrodzenie wys. 4m wraz z bramą i furtką od strony zaplecza /wg rysunku projektanta/. 4.Zagospodarowanie terenu a.Zapiaskować wszystkie powierzchnie betonowej kostki. b.Wykonać zagęszczenie wierzchniej warstwy parkingu. c.Wykonać oznakowanie parkingu /tablica P/ oraz miejsc dla osób niepełnosprawnych. d.Fazowanie krawężników parkingu i miejsc utwardzonych. e.Nawieźć ziemi roślinnej i wykonać sianie trawy wraz z pierwszym koszeniem. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 1 do 4 stanowią załączniki: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 1 do 4: -na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na zasypkę granulat plus piasek użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5.Budowa budynku sanitarno-szatniowego. Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa UWAGI. 1.Roboty należy wykonać wg projektu z uwagami: -instalacje sanitarne i elektryczne wykonać nawierzchniowo w listwach lub rurkach ochronnych. 2.Zamawiający informuje, że wykonano już następujące roboty: fundamenty, przyłącza wod.-kan. i elektryczne. 3.wyposażenie budynku sanitarno-szatniowego: ławeczki i wieszaki na 12 osób w szatniach oddzielnie, Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6. Wykonać dokumentację powykonawczą inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szydlowo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach