Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu -Moje Boisko-Orlik 2012-w Podgajku Zachodnim, gmina Przytyk.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 048 6180087
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 048 6180087
    REGON: 00054536600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu -Moje Boisko-Orlik 2012-w Podgajku Zachodnim, gmina Przytyk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu -Moje Boisko-Orlik 2012- (boisko do piłki nożnej oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, bieżni lekkoatletycznej, ogrodzenia , niezbędną infrastrukturę techniczną w tym; drenaż odwadniający, przyłącze wody i zjazd z drogi powiatowej) w Podgajku Zachodnim, gmina Przytyk: wg.pkt.w SIWZ: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu -sztuczna trawa- o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej.Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: - 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka betonowej gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki: Dokumentacja projektowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.7 Budowa budynku sanitarno-szatniowego Do realizacji jest budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczonego, w technologii tradycyjnej, ławy fundamentowe żelbetowe, ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej gr. 25cm, ocieplone styropianem gr. 12 cm, ściany wewnętrzne z cegły pełnej gr. 12 cm , tynki zewnętrzne akrylowe, dach w konstrukcji drewnianej ; wiązary kratownicowe, kryty blacho dachówką - trapezowa. Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi, tj. wodnym, kanalizacji sanitarnej i energetycznym. Podstawowe parametry budynku zaplecza sanitarno - szatniowego: 1) powierzchnia użytkowa - ok. 59,50 m2 2) powierzchnia zabudowy - ok. 91,50 m2 3) kubatura - ok. 276,71 m3 Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: Dokumentacja projektowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.8 Koszty niekwalifikowane: ciąg dalszy zamówienia; 2.8.1 Miejsca postojowe; Nawierzchnia z kostki betonowej gr. min. 10 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej gr. min. 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej 2.8.2 Bieżnika lekkoatletyczna - nawierzchnia poliuretanowa -wykonanie wg. pkt 2.2 SIWZ (bez wyposażenia), dotyczą zapisy pkt.6.1 SIWZ. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2.8.: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Szczegółowy opis dla pkt.2.8 stanowią załączniki: Dokumentacja projektowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przedmiar robót Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50 000,00(słownie:pięćdziesiąt tysięcy) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przytyk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach