Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie stadionu przy ul. Bema w Boguszowie - Gorcach

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449311 w. 32 , fax. 074 8449165
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449311 w. 32, fax. 074 8449165
    REGON: 89071818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie stadionu przy ul. Bema w Boguszowie - Gorcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kompleksu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym, w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie stadionu przy ul. Bema w Boguszowie-Gorcach (działka nr 190-4, obręb 7 Kuźnice Świdnickie). Komple
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, wadium o wartości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegać wykluczeniu ustawowemu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 2.KONSORCJA WYKONAWCÓW: 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3Warunki niniejszego postępowania dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pk-cie 2.2, tzn. że oferta powinna zawierać wszystkie informacje, oświadczenia i dokumenty wymienione w części II ust. 3 Instrukcji, dotyczące każdego z partnerów wspólnego przedsięwzięcia. 2.4Wykonawcy występujący wspólnie, którym zostanie udzielone zamówienie zobowiązani będą przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrzeć umowę współpracy zawierająca w szczególności: a)wskazanie podmiotów, które zawarły umowę i określenie sposobu reprezentacji oraz prowadzenia spraw wspólnych, b)określenie celu zawarcia umowy ze wskazaniem zakresu obowiązków poszczególnych podmiotów. c)wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarnie odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. Spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy pzp. (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24ust.1 pkt. 9 ustawy pzp, - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. f)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna na dzień składania ofert. g)Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, tj. posiadanie przez Wykonawcę środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 1 000.000,00 PLN. - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia tj.: wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przynajmniej jednego boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wartość min. 300.000,00 PLN (brutto), oraz przynajmniej jednego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wartości min. 300.000,00 PLN (brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 3), i)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z udokumentowaniem posiadanych uprawnień oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w zakresie branży ogólnobudowlanej lub drogowej oraz kierowników robót z uprawnieniami w zakresie branż: instalacje sanitarnej i instalacje elektryczne (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), (wzór - załącznik nr 4), j)wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: 1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: Certyfikat lub deklaracja zgodności z norma PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzającego parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowana inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą inwestycje. 2. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni , potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Rest Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata echniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport. ISA- Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach