Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Hajnówce przy ul. 3-go Maja 25

Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822180, 6822875 , fax. 085 6822994
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822180, 6822875, fax. 085 6822994
    REGON: 05065899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Hajnówce przy ul. 3-go Maja 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Hajnówce przy ul. 3-go Maja 25 polegająca na: 1. Budowie boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o powierzchni 1.860 m2 (pole gry 26,0 m x 56,0 m) w tym : a. podbudowa przepuszczalna, b. nawierzchnia syntetyczna do piłki nożnej typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 9 do SIWZ) i  SST (załącznik Nr 10 do SIWZ) : - wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z  badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport), - typ włókna: monofil, - skład chemiczny włókna: polietylen, - ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, - gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2, c. obrzeża betonowe na ławie betonowej, oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik Nr 9 do SIWZ) i SST (załącznik Nr 10 do SIWZ). d. wyposażenie : - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 2. Budowie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 50 m x 30 m o powierzchni 1.500 m2 (pole gry 40 m x 20 m) w tym : a. podbudowa przepuszczalna, b. nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 9 do SIWZ) i SST (załącznik Nr 10 do SIWZ). Technologia układania nawierzchni : technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. c. wyposażenie do piłki ręcznej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 3. Ogrodzenie terenu. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr 9 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 10 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu. Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o  wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr 9 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 10 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpady stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr 9 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 10 do SIWZ). 6. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku warsztatowo - technicznego po byłej kotłowni na zaplecze szatniowo - socjalne (pomieszczenia sanitarne, magazynowe, szatnie i pomieszczenie trenera) : - powierzchnia zabudowy - 147,80 m2, - powierzchnia użytkowa - 115,90 m2, - kubatura - 592,00 m3, Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik Nr 9 do SIWZ) oraz SST (załącznik Nr 10 do SIWZ). Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 1 do 6: na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy od podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 1 do 6 stanowią załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 8 - Przedmiar robót. Załącznik Nr 9 - Dokumentacja projektowa. Załącznik Nr 10 - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, c. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach bankowych, e. gwarancjach ubezpieczeniowych, f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Nr 52 1020 1332 0000 1302 0037 7218 w PKO BP S.A. Oddział w Hajnówce z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium - Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Hajnówce przy ul. 3-go Maja 25. Dowód wpłaty lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z orginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej w kasie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego (pok. Nr 219). Do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z orginałem. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 01 czerwca 2010 roku, godz. 1000. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego decyduje data i godzina księgowania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zwrot lub zatrzymanie wniesionego wadium nastąpi w oparciu o postanowienia art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 j.t. wraz z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach