Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach. 2. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach. Zadanie obejmuje m.in. kontynuacje wykonania: 1) Bieżni wraz z zeskokiem do skoku w dal. Bieżnia okrężna trzytorowa o długości nominalnej 300m wraz z trzytorowym odcinkiem prostym o długości 100m i ogrodzeniem bieżni – wykonano w części obramowanie bieżni oraz podbudowę z kruszywa łamanego, 2) Boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach pola gry 46mx73m wraz z ogrodzeniem i piłkochwytami – wykonano obramowanie boiska roboty ziemne wraz z drenażem i z 50% usunięto geowłókninę i shałdowano podbudowę kruszywowa, 3) Boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 30,56mx44,16m wraz z ogrodzeniem – wykonano obramowanie boiska, roboty ziemne wraz z podbudową kruszywowa i odwodnienie liniowe 4) Siłownia plenerowa wraz z dostawą i montażem urządzeń – wykonano wstępne roboty ziemne 5) Zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie ciągów pieszo – jezdnych z kostki betonowej polbruk gr. 8cm, chodników z kostki betonowej polbruk gr 6 cm oraz założenie trawników – wykonano wstępne roboty ziemne 6) Budowa budynku zaplecza sanitarno – szatniowego z instalacjami i wyposażeniem. Budynek o powierzchni użytkowej 80,18m2 i kubaturze v476,47m3 - wykonano posadowienie budynku, ściany fundamentowe wraz z izolacjami pionowymi i poziomymi, wymurowano ściany zewnętrzne do wysokości średnio 1,4m, 7) Wykonanie sieci i przyłączy wodnokanalizacyjnych. 8) Roboty elektryczne zewnętrzne polegające m. innymi na budowie oświetlenia terenu i boisk – usunięto kolizje elektryczne 9) Rozebranie istniejącego ogrodzenia zewnętrznego szkoły oraz wykonanie nowego na cokole żelbetowym. Przęsło o wysokości 1,8m i szerokości 2,5m z prętów kwadratowych 20x20x3mm z zaślepką plastikową oraz rygle z puszki 50x30x3mm o długości 1,8m na słupkach stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo 60x60x5 mm , słupki obsadzone w cokole . Rozstaw prętów co 12cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Stan zaawansowania robót przedstawiają załączone zdjęcia i przedmiary robót. Uwaga: Zamówienie w branży sanitarnej należy wykonać w oparciu o dwie dokumentacje: 1) Projekt budowlany rozbudowy i przebudowy budynku warsztatów i pracowni firmy PROJEKTOR Suwałki: a) Wodociąg od punktu N 150/1 1/4” przy SW1 do SW2 z rur z żeliwa sferoidalnego fi 150mm o długości 52m i z rur fi160PE o długości 68m (z pominięciem przyłącza do projektowanego budynku warsztatowego z rur fi63PE o długości 3,5m) oraz odtworzenie nawierzchni drogi po wybudowaniu wodociągu o powierzchni 290m2. b) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna od studni Si - S5 do S1 –Sr, z rur fi200PVC o długości 149m. Wykonano odcinek od studni Si - S5 do S1 o długości 148m, pozostał do wykonania odcinek od S1 – Sr1 o długości 1m. Należy wycenić regulację pionową studni rewizyjnych S1-S5 do rzędnych projektowanych wraz z montażem włazów kanałowych żeliwnych klasy D400 – 5 kpl. c) Kanalizacja sanitarna tłoczna od przepompowni do studni rozprężnej Sr1 z rur fi 90PEmm o długości 28m (z odcinkiem pionowym do przepompowni) wraz ze studnią rozprężną Sr1 – 1 kpl. i przepompownią zbiornikową P – 1 kpl. d) Kanalizacja deszczowa od studni Di – D8 – D5 z rur fi200PVC o długości 95m. Wykonano kanalizację w pełnym zakresie, tj. 95m. Należy wycenić regulację pionową studni rewizyjnych D5-D8 do rzędnych projektowanych wraz z montażem włazów kanałowych żeliwnych klasy D400 – 4 kpl. 2) Projekt wykonawczy budowy kompleksu boisk firmy PRIMO PROJEKT Marki: a) Przyłącze wodociągowe od SW2 (oznaczenie wg. projektu firmy PROJEKTOR) do budynku zaplecza z rur fi50PE o długości 124m. Wykonano 98,5mm, pozostało do wykonania 25,5m. b) Przyłącze sanitarne od studni S4 do budynku z rur fi160PVC o długości 10m. Wykonano przyłącze w pełnym zakresie, tj. 10m. c) Kanalizacja deszczowa: - drenaż z rur karbowanych fi125PVC o długości 655m wykonano w pełnym zakresie, - odcinek kanalizacji deszczowej od studni Di - D2 – D3 z rur fi200PVC o długości 124m wykonano w pełnym zakresie, - pozostały do wykonania: przykanaliki do wpustów z rur 160PVC o długości 22m i z rur fi200PVC o długości 4,5m oraz wymiana dwóch odcinków kanalizacji deszczowej przy budynku Bursy Szkolnej z rur fi200PVC o długości 54m (20,5+33,5) wraz z montażem studni betonowych fi1000mm – 3 kpl. d) Instalacje sanitarne w budynku zaplecza należy wykonać w pełnym zakresie, tj. instalacje: kanalizacji ściekowej, zimnej i ciepłej wody, wentylacji mechanicznej i ogrzewania. Wykonano jedynie poziomy kanalizacji sanitarnej w ziemi z rur fi110PVC i fi160PVCmm o długościach odpowiednio 2 i 21m. 3. Niezależnie od okresu gwarancji dla całości inwestycji okres gwarancji na nawierzchnie sportowe wynosi 6 lat. 4. Zakres rzeczowy i jakościowy przedmiotu zamówienia określa odpowiednio: a) SIWZ b) Dokumentacja projektowa c) SST d) Istotne postanowienia umowy załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 6. W przypadku gdy w formularzach cenowych, SST, dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji projektowej i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Dochodzenie przez Wykonawcę w terminie późniejszym roszczeń z tytułu niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym a stanem określonym w dokumentacji projektowej nie będzie możliwe, a skutki z tego tytułu obciążą Wykonawcę robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 22.03.2019 r. do godz. 10:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego). Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Urzędzie Miejskim w Wydziale Budżetu i Finansów, w pokoju nr 147, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: 1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) ustanowionego pełnomocnika oraz 4) zakres jego umocowania, a także 5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w 24 ust. 1 Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt.1, 2, 4 i 8 Pzp. 5. Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8. 8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te realizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 6 Ustawy Pzp., nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp. 11. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (załączniki nr 3 i 6). 12. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 12, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz dane wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 13. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 14. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 15. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach