Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9.

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Paderewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 721 507 , fax. 326 722 903
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
    ul. Paderewskiego 49
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 721 507, fax. 326 722 903
    REGON: 27150188700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9. 2. Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty przygotowawcze, - odwodnienie terenu, - wykonanie boiska do piłki ręcznej z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 1032,00 m2, - wykonanie boiska wielofunkcyjnego z liniami do koszykówki, siatkówki i do tenisa z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 576,00m2, - wykonanie siłowni na wolnym powietrzu z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 165,89 m2, - wykonanie placu zabaw dla dzieci od lat trzech z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 139,52 m2, - wykonanie chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm, - dostawę i montaż piłkochwytów i ogrodzenia, - wykonanie parkingu dla rowerów na 30 stanowisk o powierzchni 27,74 m2, - dostawę i montaż ławek dla widzów oglądających mecze na boiskach i dla opiekunów dzieci na placu zabaw oraz koszy na śmieci, - odbudowę terenów zielonych o powierzchni 367,50 m2. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa: • projekt budowlany - sporządzony przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLTOR Basiński Andrzej ul. Koniecznego 19/5, 43-100 Tychy, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POLTOR Basiński Andrzej ul. Koniecznego 19/5, 43-100 Tychy, • przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny) - sporządzony przez Pana mgr. inż. Andrzeja Basińskiego. 4. Tam gdzie w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od wymiarów (wymiary gabarytowe) odchyłki +/- 10%. Urządzenia muszą być wykonane z materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia Wykonawca dobiera indywidualnie, tak aby spełniały wymagania obowiązujących norm. Urządzenia muszą być przeznaczone dla dzieci w grupie wiekowej określonej w dokumentacji projektowej. Nie dopuszcza się oferowania innej ilości urządzeń niż określonych w dokumentacji projektowej, ani innego sposobu zagospodarowania terenu, niż opisanego w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 7. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego. Zamawiający wymaga prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 8. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia, natomiast jest także ważne dla Wykonawcy, gdyż dokument ten będzie stanowił podstawę do dokonania płatności częściowych, które będą uzależnione od stanu zaawansowania robót. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie. 9. Zamawiający zwraca uwagę, iż do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie w miejscu prowadzenia prac nadzoru archeologicznego. 10. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją niniejszego zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 11. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, odwodnienie terenu, wykonanie boisk, siłowni i placu zabaw, montaż piłkochwytów i ogrodzenia, wykonanie parkingu, montaż ławek oraz koszy na śmieci, odbudowa terenów zielonych), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób kierujących budową, w tym osoby sprawującej nadzór archeologiczny, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 5 wzoru umowy. 12. Przedmiot zamówienia (boiska i urządzenia) będą dostępne dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp (brak barier architektonicznych w postaci krawężników, obrzeży itp.). Bezpieczne dojścia i dojazdy osobom niepełnosprawnym, w tym poruszającym się przy użyciu wózka inwalidzkiego do infrastruktury sportowej zapewniają nawierzchnie utwardzone bez wzniesień i pochylni przekraczających 6% (chodniki z obniżonymi krawężnikami). Ponadto przedmiotowe roboty budowlane nie wprowadzają nowych utrudnień oraz barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 73 1240 2975 1111 0010 4316 6205. z dopiskiem: Budowa kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Gimnazjum nr 6 Szkoła Podstawowa nr 13 w Zawierciu Kromołowie ul. Filaretów 9. Uwaga. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 lit. a). 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach