Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk przy Zespole Szkół Publicznych w Broniszewicach

Gmina Czermin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-304 Czermin, Czermin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7416031, , fax. 62 7417324
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czermin
    Czermin 47
    63-304 Czermin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7416031, , fax. 62 7417324
    REGON: 25085490300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk przy Zespole Szkół Publicznych w Broniszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół Publicznych w miejscowości Broniszewice o wymiarach 25,0 m x 56, 0 m (33,0 m x 63,28 m) wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu, budową ogrodzenia wraz z piłkochwytami oraz budową oświetlenia wokół boiska z trawy syntetycznej. Nawierzchnia syntetyczna ułożona będzie na powierzchni ok. 2088,24 m2, w tym powierzchnia boiska wynosi 1400,0 m2. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Zadanie względem projektu budowlanego nie obejmuje budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, budowy bieżni, budowy oświetlenia boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz drogi gminnej dojazdowej , przebudowy drogi gminnej dojazdowej wraz z parkingami, budowy części kanalizacji deszczowej wewnętrznych ciągów pieszo-jezdnych oraz budowy części ciągów pieszo-jezdnych. Zadanie względem projektu budowlanego obejmuje swym zakresem budowę boiska z trawy syntetycznej z ogrodzeniem i piłkochwytami, budowę kanalizacji deszczowej i odwodnienia boiska z trawy syntetycznej, budowę oświetlenia boiska z trawy syntetycznej zgodnie z rysunkami zamiennymi oraz poniższym wykazem: 1. budowę boiska trawiastego o nawierzchni z trawy syntetycznej w tym: a) mechaniczne usuniecie warstwy urodzajnej gr. 20cm za pomocą spycharek z pow. ok. 2360,75m2 przemieszczeniem na odległość ponad 60 m z formowaniem i zagęszczeniem nasypu walcami, b) mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 20 cm za pomocą spycharek z powierzchni ok 431,61 m2 z formowaniem i zagęszczaniem nasypów walcami, c) wykonanie warstwy odsączającej z dowiezionego piasku gr. średnio 72cm na pow. ok. 2158,0m2 z mechanicznym zagęszczeniem, d) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na ławie z oporem z betonu C16/20 wraz z wypełnieniem spoin zaprawą – ok. 387,28 m, e) wykonanie ścieków z dwóch rzędów kostki betonowej brukowej bez fazy w kolorze szarym gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 154,64 m, f) wykonanie podbudowy boiska z kruszywa łamanego (grant frakcja 31,5 -63 mm) o grubości 12 cm po zagęszczeniu na pow. ok. 2088,24m2, g) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (granit frakcja 0-31,5 mm) oraz miału kamiennego (granit frakcja 1-4 mm) o grubości 8 cm po zagęszczeniu na pow. ok. 2088,24m2, h) montaż nawierzchni z trawy syntetycznej w kolorze zielonym wraz z wykonaniem stabilizacji włókien warstwą piasku kwarcowego (frakcja 0,3 – 1,6 mm) i granulatem SBR z recyklingu (frakcja 0,5-2,5 mm) wraz z wklejeniem linii i znaków w białym kolorze– ok. 2088,24 m2, i) wykonanie fundamentów z betonu żwirowego C16/20 dla odciągów bramek, j) wykonanie fundamentów z betonu żwirowego C16/20 dla słupków bramek, k) osadzenie tulei do słupków i stojaków – 4 szt, l) ustawienie gotowych bramek profesjonalnych do piłki nożnej o wym. 7,32x2,44m z profili aluminiowych 120/100mm wzmocnionych żebrami, malowanymi proszkowo w kolorze białym, z tulejami mocującymi z deklami maskującymi, słupkami odciągowymi do naprężania siatki z tulejami, ramkami dolnymi do zamocowania dolnego brzegu siatki, siatkami do bramek z polietylenu gr. 4mm – 2 kpl., 2. budowę ogrodzenia boiska trawiastego o nawierzchni syntetycznej w następujący sposób: a) do wysokości 2,03 m ogrodzenie panelowe zgrzewane, ocynkowane o oczkach 50x200 z drutu fi 4mm na słupkach stalowych ocynkowanych 40x60mm – całkowita długość ogrodzenia wynosi 186,56m, b) budowa piłkochwytów na słupkach z profili aluminiowych o wymiarach 80x80 mm i wysokości 5,0 m osadzonych w tulejach zabezpieczonych antykorozyjnie siatki polipropylenowej bezwęzłowej gr. 4mm o oczkach 100x100mm i wysokości 2,00m montowanej wzdłuż dłuższych boków boiska powyżej ogrodzenia z paneli stalowych (całkowita wysokość ogrodzenia i piłkochwytu 4,00m), c) budowa piłkochwytów na słupkach z profili aluminiowych o wymiarach 80x80 mm i wysokości 6,0 m osadzonych w tulejach zabezpieczonych antykorozyjnie siatki polipropylenowej bezwęzłowej gr. 4mm o oczkach 100x100mm i wysokości 3,00m montowanej wzdłuż krótszych boków boiska -za bramkami, powyżej ogrodzenia z paneli stalowych (całkowita wysokość ogrodzenia i piłkochwytu 5,00m), d) wraz z ogrodzeniem należy wykonać jedną bramę wjazdową dwuskrzydłową w ramie z profili stalowych ocynkowanych oraz z paneli zgrzewanych ocynkowanych o oczkach 50x200 z drutu fi 4mm o wysokości 2,03 m i szerokości 4,0 m oraz dwie furtki o wysokości 2,03 m i szerokości 1,0 m. Lokalizacja bramy i furtek po uzgodnieniu z Zamawiającym. e) Całość ogrodzenia wraz z bramą, furtkami i piłkochytwami wykonać w kolorze RAL 6005. 3. dostawę wyposażenia boiska w tym: a) profesjonalne bramki do piłki nożnej 7,32 x 3,44 m z profili aluminiowych 120/100 mm wzmocnionych żebrami. Bramki malowane proszkowo w kolorze białym w ilości 2 kpl. b) siatkę do bramek piłki nożnej polietylenowej 7,50 x 2,50 m o grubości sznurka 4 mm – 2 kpl. c) kabina dla zawodników rezerwowych – 8 osobowa z profili stalowych ocynkowanych. Wykończenie aluminiowe z pokryciem ze szkła akrylowego gr 3 cm. Kabina musi posiadać kubełkowe siedziska plastikowe. Kabina musi posiadać możliwość montażu kółek w celu łatwiejszego transportu i przenoszenia. Ilość kabin – 2 kpl. Lokalizacja po uzgodnieniu z Zamawiającym. d) ławki zewnętrzne o konstrukcji stalowej ocynkowanej z plastikowymi siedziskami i oparciem o wysokości 25 cm. Ławki muszą zapewnić miejsca siedzące dla 65 osób. Lokalizacja ławek po uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. budowę ciągu pieszo-jezdnego z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cem-piask. o pow. 330,0m2 na: a) podbudowie z kruszywa naturalnego łamanego gr. 23cm o pow. 330,0m2, b) podbudowie z kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 15cm o pow. 330,0m2, c) warstwie odsączającej z piasku gr. 30cm o pow. 382,0m2, d) z obramowaniem z obrzeża betonowego 30x8cm na ławie betonowej z oporem o długości 182,52m. 5. budowę odwodnienia terenu boiska a) wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni bitumicznej w drodze gminnej dojazdowej do szkoły i boiska z odwozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego , b) mechaniczne wykonanie robót ziemnych w obudowach stalowych przestawnych z zasypaniem i odwozem urobku do 10 km w ilości 217,992m3, c) mechaniczne wykonanie robót ziemnych z odwozem urobku do 10,6 km w ilości 115,441m3, d) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP dwuściennych SN8 DN 200 L=222,70m, e) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP dwuściennych SN8 DN 250 L=33,30m, f) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP dwuściennych SN8 DN 300 L=116,90m, g) przywóz piasku na wymianę gruntu w ilości 194,796m3, h) montaż studnie rewizyjnej systemowej betonowej DN 1000mm- 1 kpl. i) montaż studni rewizyjnych z PVC DN 400mm z zamknięciem rura teleskopową z włazem żeliwnym D400- 7 kpl. j) montaż wpustów deszczowych betonowyc DN 500 z rusztem żeliwnym D400 osadzonym na zawiasie o wym. 420x340mm z przykanlikami z rur PVC-U DN 160 SN8 ścianka litą- 13 kpl. k) wykonanie drenażu boiska z rur drenarskich NPVC DN 100 -297,0m, l) odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 23cm i nawierzchni z mieszanek bitumiczno-grysowych gr. 7 cm na pow. 204,355m2, m) obrukowanie studni rewizyjnych w drodze gminnej dojazdowej z kostki granitowej gr. 14cm na pow. ok. 3,846 m2. 6. budowę oświetlenia boiska trawiastego o nawierzchni syntetycznej: a) wykonanie wykopów z nasypaniem warstwy piasku i zasypaniem pod montaż linii kablowych do szafy rozdzielczej- 17,60m3, b) ułożenie rur osłonowych DN 140mm L=5,0m, c) montaż linii kablowej zasilającej szafę rozdzielczą z obrobieniem -60,0m, d) wykonanie wykopów z nasypaniem warstwy piasku i zasypaniem pod montaż linii kablowych do szafy rozdzielczej- 235,20m3, e) wykonanie przecisku DN 100mm L=8,0m, f) montaż linii kablowej zasilającej oświetlenia boiska z trawy syntetycznej z obrobieniem -735,0m, g) montaż szaf rozdzielczej, h) montaż szafy sterowania oświetlenia boiska z trawy syntetycznej, i) montaż słupów stalowych stożkowych ocynkowanych o wysokości 10,0m z fundamentem i belką do mocowania oświetlenia zewnętrznego, uziemianiem, skrzynką przyłączeniową - 6 kpl. j) lampy LED o mocy 238W, skuteczność świetlna min. 113 lm/W, strumień świetlny min. 26 900lm- 6kpl. 3. Nawierzchnia z trawy syntetycznej o parametrach nie mniejszych niż: a)metoda wytwarzania - taftowana (prosta), runo przycięte,b)wysokość włókna - min. 60 mm, c)waga włókna - min. 1400 g/m2, d)waga spodu podstawowego - min. 230 g/m2, e) waga maty - min. 1000 g/m2, f)waga całkowita - min. 2650 g/m2,g) liczba pęczków - min. 150/m, h)liczba pęczków min. 8500/m2,i) liczba włókien (splotów) - min. 102 000/m2 (17 000/m2), j)kolor - dwukolor, zielony; k) linie pola gry - biały; l)siła wyrywania pęczka - min. 55N; m) rodzaj wypełnienia -piasek kwarcowy, granulat gumowy SBR, n)podkład trawy - lateks, o)spód podstawowy - siatka polipropylenowa oraz flizelina, p)składnik włókna - niefibrylowane włókna (6 włókien i każde o grubości min. 630mikronów), polietylen, odporny na promieniowanie UV, q)ciężar włókna - 13 000 Dtex, r)kształt włókna - kształt włókna X zapewniający hydrofilowość trawy 4. Lokalizacja inwestycji: dz. nr: 70, 71, 80 ark. m. 2, obręb Broniszewice. 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte proponowaną ceną ofertową: a) urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia, b) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) uzyskanie ewentualnych zezwoleń za zajęcie pasa ruchu drogowego drogi, poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego drogi, poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, d) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części lub urządzeń w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, e) demontaż, naprawę, montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, f) wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126), h) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, i) skompletowanie i przekazanie zmawiającemu dokumentów pozwalających ocenić prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, a w szczególności atestów materiałowych oraz innych dokumentów wynikających z przepisów budowlanych – 2 kpl., j) posiadanie ubezpieczenia prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy, przez okres tj. od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego obowiązany jest okazać dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, k) odpowiednie zabezpieczenie placu budowy, l) zapewnienie bezpiecznego przejścia pieszych i dojazdu: użytkownikom posesji przyległych do terenu budowy, służbom komunalnym i pojazdom uprzywilejowanym, m) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, n) w przypadku wytworzenia odpadów zapewnienia na własny koszt ich transportu do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Zamawiający zastrzega, by wytworzone odpady (np. gruz pochodzący z rozbiórki nawierzchni asfaltowej) Wykonawca unieszkodliwił poprzez przekazanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, o) uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów, p) jako wytwarzający odpady Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: ustawy z dn. 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016r. poz. 672 ze zm.), ustawy z dn. 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250) oraz uchwały Rady Gminy Czermin NR XIX/108/16 z dnia 30 czerwca 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, q) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, r) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, s) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332), okazanie na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, t) prowadzenie przez kierownika budowy książki obmiarów robót ulegających zakryciu lub zanikających, u) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym kosztorysu powykonawczego różnicowego oraz map powykonawczych, v) poza robotami wynikającymi bezpośrednio z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót i kosztorysie ślepym. (załączniki nr 9 - 11 do SIWZ) Jeżeli w przedmiarach robót oraz dokumentacji technicznej wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia należy przyjąć, że za każdą nazwą są umieszone wyrazy „lub równoważne”. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Stanowią one jedynie wytyczne do zachowania odpowiednich standardów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym, w szczególności w zakresie:  gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych),  charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),  charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa),  parametrów technicznych (np. wydajność, wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.),  wyglądu (struktura, faktura i barwa), W takim przypadku dołączone do oferty materiały powinny umożliwić stwierdzenie równoważności rozwiązań technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nie umieszczenie przez Wykonawcę, na etapie składania ofert informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zadania innych niż przyjęto w SIWZ materiałów (urządzeń) pozbawią go możliwości złożenia propozycji zamiennej po zawarciu umowy. Wykonawca składający ofertę równoważną w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięty efekt zrealizowania przedmiotu zamówienia. 6. Nazwa i kod CPV: 45212220-4 roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, 45232452-5 - roboty odwadniające, 45231100-6 ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45231112-3 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 7. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 8. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentacji przetargowej celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. 9. Obowiązek zatrudniania na umowę o pracę: a) Zamawiający w związku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca i Podwykonawcy zatrudniali pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy. b) Rodzaj czynności, których wykonanie podczas realizacji umowy musi być powierzone osobom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę: wszyscy robotnicy budowlani i pracownicy fizyczni wykonujące roboty objęte zakresem zamówienia określone w kosztorysie ślepym (załącznik nr do 10 do SIWZ) m.in. w zakresie wykonywania nawierzchni bitumicznych, operatorzy sprzętu, kierowcy samochodów ciężarowych i dostawczych. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności poprzez:  żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu i dokonywania ich oceny. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób został opisany w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wymaga się w kwocie: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pleszewie o/ Czermin nr 64 8407 0003 0200 0101 2000 0003 z dopiskiem: „wadium – budowa kompleksu boisk przy ZSP w Broniszewicach” 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia załączona do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu – dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (w oddzielnej kopercie) w siedzibie Zamawiającego: Gmina Czermin – Biuro Podawcze Urzędu Gminy Czermin, 63-304 Czermin 47 lub dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium w formie akceptowanej przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwróci się o ponowne wniesienie wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. X. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. Wykonawca, któremu Zamawiający przyzna zamówienie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiącą 10% ceny ofertowej brutto. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 4. Całość zabezpieczenia Wykonawca wniesie przed podpisaniem umowy, z zastrzeżeniem art. 150 ust. 7-9 ustawy Pzp. 5. Zabezpieczenie może być wnoszone wg wybory Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wyboru formy pieniężnej, zabezpieczenie należy wpłacić przelewem na konto:  posiadacz rachunku: Gmina Czermin  numer rachunku: Bank Spółdzielczy w Pleszewie, Oddział w Czerminie nr 64 8407 0003 0200 0101 2000 0003  tytuł: zabezpieczenie należytego wykonania umowy – budowa kompleksu boisk przy ZSP w Broniszewicach 7. Inną formę zabezpieczenia należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Czermin, Czermin 47, 63-304 Czermin najpóźniej w dniu podpisania umowy. 8. Zamawiający ustala podział zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części: a) 70% wartości zabezpieczenia – Zamawiający zwróci w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, b) 30% wartości zabezpieczenia (kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady) – Zamawiający zwróci w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. informacja o podwykonawcach, 2. kosztorys ofertowy sporządzony metoda kalkulacji uproszczonej, 3. dowód wniesienia wadium, 4. zaakceptowany projekt umowy - akceptację projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie(podpisują osoby podpisujace ofertę), 5. zobowiązanie podmiotu trzeciego(jeżeli dotyczy), 6. pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotyczy)7. kosztorys szczegółowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach