Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 15 i Gimnazjum Nr 2 na oś. Sikorskiego w Koninie

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 15 i Gimnazjum Nr 2 na oś. Sikorskiego w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30x62m o pow. całkowitej 1860m2, nawierzchnia trawa syntetyczna, piłkochwyty o wysokości 6m. 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30x50m o pow. całkowitej 1500m2 - pola do gry w piłkę ręczną, koszykówkę i siatkówkę, nawierzchnia poliuretanowa przepuszczalna 3. Ogrodzenie boisk - konstrukcja stalowa, wypełnienie z siatki plecionej; wysokość ogrodzenia 4 m. 4. Oświetlenie boisk - projektory zamocowane na 10 masztach stalowych. 5. Odwodnienie boisk - boisko wielofunkcyjne - odwodnienie liniowe z rusztem, boisko do piłki nożnej - wąż drenarski d = 65; odprowadzenie do istniejącej studni kanalizacji deszczowej na terenie Gimnazjum Nr 2 6. Ciągi komunikacyjne - chodniki wzdłuż boisk oraz ciąg pieszo-jezdny. 7. Zakup i montaż budynku zaplecza boisko - wersja MINIMUM - 4 moduły o powierzchni użytkowej 23,28 m2 i kubaturze 79,86 m3 (pomieszczenie trenera, magazyn i 2 łazienki) 8. Doprowadzenie instalacji zewnętrznych - elektrycznej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej - do budynku zaplecza boisk 9. Urządzenie zieleni - przesadzenie 9 drzew, nawierzchnia trawiasta o pow. 164 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium - 20.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki - określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. -kierownikiem budowy w branży budowlanej ( min. 1 osoba), który winien posiadać: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej -doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na min. jednej budowie związanej z realizacją boisk o nawierzchni syntetycznej i jednej budowie związanej z realizacją obiektu kubaturowego -kierownikiem robót w branży sanitarnej (min. 1 osoba) który winien posiadać: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych -kierownikiem robót w branży elektrycznej (min. 1 osoba) który winien posiadać: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektronergetycznych. Kierownicy robót (wyszczególnionych branż) muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową. Należyte wykonanie robót musi być udokumentowane. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania tj.: -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w wysokości co najmniej 500 000zł. -posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszym postępowaniu .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował. -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektronergetycznych, - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, dla kierowników budów wyszczególnionych branż. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie- W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz . 6. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : -informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. -polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach