Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu - Etap I

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 3258 , fax. 75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 3258, fax. 75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pierwszego etapu budowy kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu w ramach programu Dolny Śląsk dla Królowej Sportu na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w 2014r. przez AWTech Adela Wołodźko z siedzibą w Twardogórze. 2. Zakres prac w niniejszym postępowaniu przetargowym obejmuje: 1) Wykonanie całości prac rozbiórkowych i wycinki drzew bez wykonania remontu wiaty śmietnikowej. 2) Wykonanie całości prac ziemnych związanych z wymianą i uzupełnieniem gruntów. 3) Wykonanie części prac związanych z układaniem podbudowy kruszywowej pod bieżnię, opaskę z trawy syntetycznej wokół bieżni, boiska i ciągi pieszo - jezdne. Pod bieżnię i zakole południowe wykonana zostanie cała podbudowa kruszywowa. Pod opaskę z trawy syntetycznej należy wykonać podbudowę kruszywową bez warstwy wyrównawczej z kruszywa kamiennego 2-4mm gr. 4cm. Pod nawierzchnie z kostki betonowej należy wykonać warstwy kruszywowe bez podsypki cementowo-piaskowej 3-5cm i kostki betonowej. Pod boisko piłkarskie i zakole północne należy wykonać wszystkie warstwy kruszywowe bez warstwy wegetacyjnej gr. 13cm. Pod boisko wielofunkcyjne należy wykonać wszystkie warstwy kruszywowe bez podbudowy betonowej. Na terenach zielonych płaskich należy ułożyć warstwę podbudowy jak w projekcie bez 13cm warstwy humusu. Podbudowy należy ograniczyć opornikami jak w projekcie. Na tym etapie nie planuje się montażu żadnych koryt liniowych (koryta liniowe przy boisko wielofunkcyjnym i bieżni należy zastąpić obrzeżem 8x30cm). W okolicach linii startu należy wykonać cokół betonowy jak w projekcie dł. 14mb. Na przekrojach 05bz-08bz kolorem błękitnym oznaczono elementy wyłączone z niniejszego przetargu. 4) Wykonanie zabezpieczenia kanału cieku deszczowego, wzmocnienia skarp i wykonanie rowu z prefabrykowanych elementów żelbetowych. Nie planuje się wykonywania trawników na skarpach oraz wypełnienia rowu żwirem płukanym. Skarpę pod trybunę należy wyprofilować jak w projekcie (bez budowy trybuny). 5) Wykonanie całości kanalizacji deszczowej i systemu drenażu wgłębnego (bez zakupu i montażu koryt liniowych). 6) Wykonanie przyłącza wodociągowego do miejsca lokalizacji obudowy pompy zraszania. Nie planuje się na tym etapie wykonania obudowy pompy zraszania z wyposażeniem oraz wykonania instalacji zraszającej. 7) Wykonanie tymczasowego zasilania przepompowni wód deszczowych z istniejącej rozdzielni głównej w budynku szkoły (po trasie jak projektowane zasilanie). 8) Wykonanie wszystkich rur osłonowych instalacji elektrycznych przewidzianych w projekcie oraz położenie bednarki. 9) Zakup i montaż tablicy informacyjnej. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ tj.: 1) Dokumentacja projektowa 2) Przedmiary 3) Mapy, rysunki 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 4. Dokumentacja stanowiąca załącznik nr 2 dotyczy całego zamierzenia budowlanego (tj. etap I i II). Niniejsze postępowanie dotyczy etapu pierwszego zgodnie z opisem w ust. 2 oraz załączonym przedmiarem. Wykonawca winien realizować zakres robót określony w załączonym przedmiarze zgodnie z załączoną dokumentacją projektową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredy-towej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem Wadium - Budowa kompleksu boisk i obiektów lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu - Etap I 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać nastę-pujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach