Przetargi.pl
Budowa kompleksu basenowego na terenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych..

Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. POW
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 724 23 11 , fax. 44 724 43 59
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
    ul. POW 42659
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 44 724 23 11, fax. 44 724 43 59
    REGON: 59064831000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu basenowego na terenie Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa nowego basenu o głębokości 1,0 m wraz z brodzikiem dla dzieci o min. gł. 0,30 m oraz z brodzikiem do płukania stóp; 2) wykonanie nowej instalacji technologicznej, która będzie obsługiwała nowy basen i istniejący; 3) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego; 4) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej; 5) wykonanie utwardzenia wokół nowego i istniejącego basenu; 6) wykonanie ogrodzenia kompleksu basenowego; 7) budowa obiektów malej architektury; 8) zakup i montaż zabawek wodnych; 9) dodatkowo zastosowanie specjalistycznego wyposażenia basenowego; 10) sprawdzenie szczelności w istniejącym basenie, wykonanie prób i odkrywek oraz wszystkich robót niezbędnych do zapewnienia szczelności instalacji istniejącego basenu. 2. Zadanie dot. budowy nowego basenu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 - 9 będzie realizowane na podstawie: Decyzji Nr 701/2017 z dnia 17.10.2017 r. znak: WAB.6740.229.2017 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Tomaszowskiego. 3. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. m.in.: 1) wykonawca może przystąpić do robót budowlanych na terenie czynnego Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Jana Pawła II 64/68 (działka nr ewid. 866) po zabezpieczeniu terenu, oznakowaniu i ogrodzeniu terenu w sposób uniemożliwiający wejście osobom nieupoważnionym; jeżeli ogrodzenie terenu budowy lub robót nie jest możliwe, wówczas należy oznakować granice terenu za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór; 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 3) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy; 4) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy; 5) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy); 6) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 7) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów; 8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 9) przeprowadzenie rozruchu (ruchu próbnego) urządzeń, instalacji i urządzeń związanych z obiektami; 10) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem; 11) przeprowadzenie szkolenia pracowników zzamawiającego (użytkownika) w zakresie obsługi i eksploatacji obiektów wraz z instalacjami; 12) przeprowadzenie inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików kamerą inspekcyjną; 13) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu zzamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 14) zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy przez uprawnione służby; 15) zapewnienie obsługi ornitologa; przed przystąpieniem do wycinki drzew (jeżeli będzie konieczne) wykonawca przy udziale ornitologa, zobowiązany jest do dokonania oględzin drzew pod kątem występowania gatunków objętych ochroną i sporządzenia protokołu z oględzin; 16) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych; pozyskane w trakcie wycinki drewno stanowić będzie własność wykonawcy; koszt wycinki i wartość pozyskanego drewna zostanie uwzględniona przez wykonawcę przy obliczaniu ceny oferty; 17) koszty wykonania pomiarów i badań laboratoryjnych zgodnie ze STWiOR; 18) geodezyjne wytyczenie i dokumentacja geodezyjna powykonawcza (inwentaryzacja powykonawcza wraz ze szkicami geodezyjnymi i dziennikami pomiarów) w 4 egzemplarzach zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf. - 1 egz. na płycie CD-R), 19) opracowanie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, dziennik budowy, obmiar powykonawczy wykonanych robót (z uwzględnieniem elementów wykazanych w zestawieniu wartościowym zadania), oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57; 20) opracowania i czynności, które wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót; 21) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej – część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert. Obowiązująca jest data i godzina wpływu pieniędzy (uznania kwoty) na rachunek zamawiającego. Szczegółowe informacje nt. wadium zawiera SIWZ rozdz. 16.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza (oprócz oświadczeń wstępnych, o których mowa wcześniej): - formularz ofertowy, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach