Przetargi.pl
Budowa kompleksów sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Łączki Kucharskie i Gnojnica oraz placu zabaw w miejscowości Lubzina w Gminie Ropczyce

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2011-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksów sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Łączki Kucharskie i Gnojnica oraz placu zabaw w miejscowości Lubzina w Gminie Ropczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Budowa kompleksów sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Łączki Kucharskie i Gnojnica oraz placu zabaw w miejscowości Lubzina w Gminie Ropczyce w ramach działania 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013, zlokalizowanych w Łączkach Kucharskich dz. nr 758/2, 758/5, 765, Gnojnicy dz. nr 3288, Lubzinie dz. nr 534 gmina Ropczyce, zgodnie z projektami budowlano - wykonawczymi, stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w zadań: 2.1. Zadanie nr 1w Gnojnicy: zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych przy boisku trawiastym w Gnojnicy Dolnej, dz. nr 3288, w tym wykonanie: a) utwardzenia terenu o wymiarach 25x30m stanowiącego plac rekreacyjny, powierzchnia 750m2, b) dojścia i dojazdu do boisk sportowych o szerokości około 10m, a także 10 miejsc postojowych (w tym 1 dla osób niepełnosprawnych), powierzchnia 693m2, c) boiska do gry w siatkówkę, nawierzchnia poliuteranowa w kolorze czerwonym na podbudowie, powierzchnia 242m2, d) bieżni 60m, nawierzchnia poliuteranowa w kolorze czerwonym na podbudowie, powierzchnia 327m2, e) skoczni do skoku w dal, nawierzchnia poliuteranowa w kolorze czerwonym na podbudowie na rozbiegu, powierzchnia 84m2, f) boiska do gry w siatkówkę plażową, powierzchnia 242m2, g) dostawa i montaż ławek i koszy na boisku do piłki nożnej. 2.2. Zadanie Nr 2 w Lubzinie: zagospodarowanie terenu przy przedszkolu w Lubzinie dz. nr 534, w tym wykonanie: a) utwardzenia terenu stanowiącego dojście do placu zabaw o szerokości 2m, powierzchnia 143m2, b) wyposażenie placu zabaw, c) ogrodzenia wzdłuż północnej krawędzi placu zabaw o długości 34m, d) wykonanie i zamontowanie regulaminu placu zabaw. 2.3. Zadanie nr 3 w Łączkach Kucharskich: zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych przy szkole w Łączkach Kucharskich dz. nr 758/2, 758/5, 765, w tym wykonanie: a) utwardzenia terenu stanowiącego dojście i dojazd do boiska o szerokości 5m, z asfaltu, powierzchnia 733m2, b) utwardzenia terenu o szerokości 5m z ażurowych płyt betonowych, powierzchnia 832m2, c) dojścia i dojazdu do boisk sportowych o szerokości 3m z kostki brukowej, powierzchnia 228m2, d)boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20x40m, z asfaltu, powierzchnia 800m2, e) przebudowy kolidującego z boiskiem wielofunkcyjnym istniejącego przyłącza elektrycznego do szatni, f) ogrodzenia w/w boiska tzw. piłkochwytu, powierzchnia 176m2. 3. Dodatkowo w ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia obsługi geodezyjnej (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) oraz do przekazania Zamawiającemu odpowiednio dla poszczególnych zadań m.in.: - certyfikat dopuszczenia placu zabaw, - gwarancja urządzeń i nawierzchni na okres 3 lat od daty odbioru końcowego zadania, - zgodność placu z przepisami w sprawie higieny i bezpieczeństwa wynikającymi z przepisów oświatowych i budowlanych, certyfikat na nawierzchnie, certyfikaty na urządzenia, przygotowanie kompletu dokumentów do odbioru końcowego. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m.in. przepisami bhp, PN,  zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami), wprowadzone do obrotu zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 Nr 92 poz. 881 ze zmianami). 6. Dopuszcza się stosowanie przy realizacji materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym dostarczonym Wykonawcy przez Zamawiającego, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty, złożonym w odrębnym opakowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach