Przetargi.pl
„Budowa komory podziemnej z zestawem hydroforowym, rozbiórka budynku pompowni, budowa parkingu do 27 miejsc postojowych”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=889
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100 % udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa komory podziemnej z zestawem hydroforowym, rozbiórka budynku pompowni, budowa parkingu do 27 miejsc postojowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 zadań (zamówień częściowych): Zadanie 1 Przedmiotem inwestycji jest budowa komory podziemnej o wymiarach wewnętrznych 3,0 x 4,0 m z zabudową nowego zestawu hydroforowego o wydajności ok. 100 m3/h, wysokością podnoszenia ok. 0,4 Mpa, instalacją elektryczną do zasilania, wykonanie połączenia zestawu z istniejącą siecią wodociągową ssącą i tłoczną o średnicy 400 mm. Zestaw powinien być kompletny tj. z szafą sterowniczą, należy przewidzieć monitoring podstawowych parametrów pracy oraz sterowanie pracą pomp z centralnej dyspozytorni, zlokalizowanej przy ul. Długiej 14 - układ sterowania i monitoringu hydroforni powinien być kompatybilny z istniejącym systemem monitoringu GPRS, który realizowany jest za pomocą oprogramowania Hydro-Net. Istniejący zestaw hydroforowy zlokalizowany w budynku pompowni, przeznaczonym do rozbiórki (rozbiórka budynku pompowni przewidziana jest do wykonania w ramach zadania Nr 2), należy zdemontować wraz z szafą sterowniczą i zasilaniem, a następnie przewieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Ostrowca Świętokrzyskiego. Demontaż istniejącego zestawu należy wykonać przed rozbiórką pompowni. W ramach zamówienia należy wykonać zasilanie elektryczne nowego zestawu od złącza zabezpieczeniowo-pomiarowego, zlokalizowanego w rejonie bramy wjazdowej do złącza ZRO rozdzielczo-oświetleniowego przy komorze podziemnej, kablem YKY 4x35 mm2, l=36/46 m oraz zasilanie budynku administracyjno-biurowego od złącza ZRO rozdzielczo-oświetleniowego kablem YKY 4x35 mm2, l=58/68 m. Obydwa zasilania ujęte są w przedmiarze dla zadania Nr 1, rozwiązania techniczne ujęte są w projekcie dla zadania Nr 3. Rurociągi ssawny i tłoczny zestawu hydroforowego należy połączyć odpowiednio z rurociągiem ssawnym i tłocznym, wykonanymi z rur żeliwnych sferoidalnych DN 400 za pomocą kształtek przejściowych. Na zmianach kierunków trasy wykonać bloki oporowe z betonu B 15 o długości 0,8 m. Czynności przepięcia należy wykonać w godzinach nocnych pomiędzy godziną 22:00 a 6:00 rano, pod nadzorem pracowników Wydziału Eksploatacji MWiK. Istniejące rurociągi ssawny i tłoczny wyposażone są w zasuwy odcinające, które zamontowane są na wysokości bramy wjazdowej na teren Spółki MWiK przy ul. Sienkiewicz 91. W/w budowy realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę Nr 363/2020 z dnia 04.08.2020 roku (załączono do SIWZ). Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku pompowni o wymiarach: długość 35,67 m, szerokość 12,86 m, średnia wysokość 5,38 m, powierzchnia zabudowy 458,72 m2, kubatura 2 467,90 m3. Konstrukcja budynku wykonana z prefabrykowanych słupów na rzucie prostokąta, elementy między słupami wykonane z pustaka. Metoda rozbiórki – mechaniczna, z użyciem koparki wraz z osprzętem: szczęki krusząco-tnące, młot wyburzeniowy, łyżki. Do przecinania elementów drewnianych należy wykorzystać piły, a do demontażu elementów stalowych palniki tlenowo-gazowe lub szlifierki. Powstałe zagłębienia wypełnić gruzem oraz gruntem piaszczystym, który należy zagęścić i rozplantować. Zagłębienia uzupełnić do poziomu poniżej 0,7 m otaczającego terenu. Złom stalowy przekazać należy Zamawiającemu, natomiast pozostałe odpady należy zagospodarować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach – koszt zagospodarowania odpadów przewidzieć w ofercie. Po zakończeniu robót teren należy wygrodzić i zabezpieczyć za pomocą taśmy ostrzegawczej. Budynek pompowni zlokalizowany jest w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Sienkiewicza 91, na działce nr ewid. 11/3 (obręb 12, ark. 2). Roboty prowadzić na podstawie dokonanego zgłoszenia robót l.dz. 4371/NŚ/279 z dnia 16.07.2020 roku (załączono do SIWZ). Zadanie 3 Przedmiotem inwestycji jest wykonanie parkingu na 27 nowych miejsc parkingowych wraz z oświetleniem wraz z oświetleniem na działce Nr ew. 11/3 (obręb 12, arkusz 2) przy ul. Sienkiewicza 91 w Ostrowcu Świętokrzyskim, obejmujące m.in.: - budowę zespołu 25 miejsc postojowych o wymiarach 2,5x5,0 m na samochody osobowe oraz 2 miejsca o wymiarach 3,5 x 8,0 m na samochody dostawcze o nawierzchni z kostki brukowej grubości 8 cm o powierzchni szacunkowej ok. 368,5 m2, obramowany krawężnikiem granitowym typ uliczny o wymiarach 15x30x100 cm o łącznej długości ok. 166 m, na ławie betonowej z betonu B 10; na terenie przewidzianym pod zagospodarowanie zielenią należy przewidzieć zasypanie zagłębienia powstałego po wyburzeniu budynku pompowni gruntem naturalnym o grubości warstwy 0,5 m, a następnie warstwą humusu 0,2 m; na terenach przewidzianych pod miejsca parkingowe należy przewidzieć zasypanie zagłębienia powstałego po wyburzeniu budynku pompowni gruntem piaszczystym o grubości warstwy 0,7 m, - rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej grubości 15 cm – 25 m2, - rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm – 1 236,3 m2, - rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt ażurowych grubości 10 cm – 170,7 m2, - odtworzenie nawierzchni z nowej kostki brukowej betonowej grubości 8 cm – 1 653,60 m2, obramowanej krawężnikiem granitowym typ uliczny o wymiarach 15x30x100 cm o łącznej długości ok. 291,5 m, na ławie betonowej z betonu B 10, - należy przewidzieć oznakowanie dwóch miejsc parkingowych z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie oświetlenia na 4 słupach parkingowych wraz z zasilaniem oświetlenia od złącza ZRO rozdzielczo-oświetleniowego kablem YKY 5x6 mm2, l=21/25 m(kierunek słup nr L1), kablem YKY 5x6 mm2, l=21/55 m (kierunek słup nr L2), - odwodnienie parkingu z czterema studzienkami ściekowymi, - instalację monitoringu z montażem 10 kamer, zakupem i montażem rejestratora, zakupem (3 wiązek po 305 m) i montażem w istniejących rurach osłonowych kabla UTP kat. 5 – 840 m, - strefę rekreacji z zakupem i montażem ściany wodnej z gotowych elementów o szerokości co najmniej 2,0 m i wysokości minimum 2 m (z logotypem MWiK Sp. z o.o.) – szt.1, nawierzchnią z kostki brukowej grubości 8 cm, zakupem i montażem ławeczek z oparciem - szt. 8, stojaków na rowery – szt. 10, montażem zdroju ulicznego ozdobnego (wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz dokonaniem zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do MWiK Sp. z o.o.), - urządzenie terenów zielonych: plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, humusowanie i obsianie trawą – ok. 450 m2, sadzenie drzew lub krzewów ozdobnych. Uwaga: podane w przedmiarach i w opisie ilości robót są jedynie materiałem pomocniczym do przygotowania oferty – Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót w pierwszej kolejności w oparciu o ilości robót, które należy przyjąć na podstawie dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., w przypadku wartości robót określonych w innych walutach niż polski złoty, wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia wartości robót wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5 (dotyczy zadania Nr 1, 3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) lit. a) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 9.12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 700).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach