Przetargi.pl
Budowa kolumbarium nr 3 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 98b w Olsztynie

Zakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-281 Olsztyn, ul. Poprzeczna 9B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 526-97-02 , fax. 0-89 535-80-68
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie
    ul. Poprzeczna 9B 9B
    10-281 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 526-97-02, fax. 0-89 535-80-68
    REGON: 51032220000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolumbarium nr 3 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 98b w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kolumbarium nr 3 na istniejącej ławie fundamentowej na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie w zakresie: a) wykonanie form stalowych na prefabrykaty: - dla płyt stropowych - 2 szt,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452624108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100.000,00 PLN, 6) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem postępowania co najmniej 3 podobne zamówienia robót budowlano - montażowych o wartości każde nie mniej niż 100.000,00PLN. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w pkt 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) uprawienia budowlane o ile takowe posiadają lub uprawnienia budowlane zatrudnionego przez nich pracownika oraz zaświadczenie potwierdzające ich przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa , 6) referencje z realizacji co najmniej 3 podobnych zamówień robót budowlano - montażowych wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach