Przetargi.pl
Budowa kładki pieszo-jezdnej na rzece Dunajec w m. Tylmanowa - etap II

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 262 09 10 , fax. 018 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 262 09 10, fax. 018 262 09 36
    REGON: 00055143800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kładki pieszo-jezdnej na rzece Dunajec w m. Tylmanowa - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu II składającego się z m.in: I. Roboty przygotowawcze II. Wykonanie płyty mostowej III. Wykonanie barier IV. Wykonanie dojazdów wraz z chodnikami i kanalizacją burzową zgodnie z przedmiarem robót dołączonym do siwz oraz dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie następujących wymogów : a) spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami), b) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami), c) posiadanie niezbędnej wiedzy, uprawnień i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wyko-nania zamówienia, d) udzielenie 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, e) wykazanie wykonania w latach 2005/2006/2007/2008/2009 minimum jednego zadania odpowiadającej wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia, f) wykazanie posiadania ubezpieczenia od OC działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 3.000.000,00 PLN. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ 4.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców : Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, W przypadku składania oferty przez Konsorcjum Zamawiający będzie łącznie rozpatrywał spełnianie wymogów przez Wykonawców w wysokości ubezpieczenia od OC oraz ilości zatrudnionych pracowników. 4.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakres objętym przedmiotem zamówienia oraz kwalifikacje i uprawnienia kadry kierowniczej robót budowlanych. 4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia treści dokumentów. 4.4. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust.1 Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.Oferenci uczestniczący w postępowaniu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów : 7.1. Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru). 7.2. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawcy będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie art.23 ustawy Pzp obowiązuje również załączenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 7.3. Doświadczenie w zakresie realizacji tożsamych robót (t.j. roboty hydrotechniczne pn. mosty, mury oporowe i.tp.) w latach 2005/2006/2007/2008/2009 odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia (wg załączonego wzoru). Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 80% wartości kosztorysu ofertowego (brutto). 7.4. Kwalifikacje techniczne (wg załączonego wzoru). 7.5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru) wraz z pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7.6. Kserokopie uprawnień zawodowych kierownik/ków budowy (w specjalności drogowo-mostowej) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 7.7. Kserokopie zaświadczeń właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierownika/ków budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru). 7.9. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (wg załączonego wzoru). 7.10.Pisemne referencje potwierdzające terminowe i dobre jakościowo, wykonanie obiektów budowlanych w latach 2005/2006/2007/2008/2009 z odpowiadające wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.11. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). 7.12. Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.13. Kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.14. Kserokopia aktualnego zaświadczenia Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.15. Kserokopia aktualnego zaświadczenia oddziału Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.16. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN. 7.17. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 7.18. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów zawartych w ofercie. 7.19. Dokument dotyczący utajnienia informacji ważnych dla interesów handlowych Wykonawcy. 7.20. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej. 7.21. Kserokopia dowodu wpłacenia - wniesienia wadium. 7.22. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 7.22.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a. punkcie 7.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. punkcie 7.15 - 7.18 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 7.22.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.23. Członkowie Konsorcjum zobowiązani są do złożenia samodzielnie następujących dokumentów i oświadczeń określonych w punktach : 7.2, 7.5, 7.11., 7.16, 7.18, 7.19. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach 7.1, 7.3, 7.4, 7.8, 7.9 oraz 7.17 składają wspólnie członkowie Konsorcjum. Pozostałe dokumenty i oświadczenia składa Lider Konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach