Przetargi.pl
Budowa kąpieliska w miejscowości Januszowice gm. Słomniki.

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kąpieliska w miejscowości Januszowice gm. Słomniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Nazwa zadania: Budowa kąpieliska w miejscowości Januszowice gm. Słomniki” 1. Zakres inwestycji obejmuje:  budowę kąpieliska z toaleta publiczną wraz z wewnętrznymi instalacjami: wody, kanalizacji, elektryczną i grzewczą, altaną rekreacyjną, placem zabaw, parkingiem, utwardzonymi dojściami i dojazdami, pomostem pływającym, obiektami małej architektury ( grillem z ławkami biesiadnymi, stolikiem szachowym, stojakiem na rowery, ławkami parkowymi i biesiadnymi, koszami na śmieci, szczelnym zbiornikiem na ścieki sanitarne, zewnętrznymi instalacjami wody, kanalizacji, instalacją oświetleniową i wewnętrzną linią zasilającą energetyczną wlz i zagospodarowaniem terenu na działkach nr ewid. 346/5, 346/4, 348/4, 346/6, 348/6, 359/1, 347/1, 347/2 w miejscowości Januszowice gm. Słomniki.  obsługę geodezyjną w czasie budowy i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej  wykonanie i pokrycie kosztów związanych z uzyskaniem protokołów niezbędnych do oddania budynku do użytkowania w tym m.in. koszty związane z projektem organizacji ruchu, zajęciami pasa drogowego, wykonaniem protokołów szczelności sieci i instalacji, UDT, odbiorami kominiarskimi, odbiorami Sanepidu itp. Koszty te należy uwzględnić w kosztach ogólnych inwestycji.  uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo  wykonanie we własnym zakresie na koszt i staraniem wykonawcy przyłączy na czas budowy, zagospodarowania placu budowy ( zaplecze socjalne, ogrodzenie itp.). Zamawiający wskaże możliwe miejsca poboru mediów na czas budowy.  zabezpieczenie we własnym zakresie i pokrycie związanych z tym kosztów w zakresie transportu wodnego wszelkiego rodzaju materiałów, sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia, pompowania wody itp. 2. Inwestycja będzie realizowana na podstawie projektu zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę znak: AB.V.1.592.2018 z dnia 22 maja 2018 roku wydaną przez Starostę Krakowskiego. 3. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót. 4. Inwestycja jest dofinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 VI Oś priorytetowa: Dziedzictwo Regionalne, Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów Regionu 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – spr B. 1) Rozliczenie jest rozliczeniem ryczałtowym i będzie płatne w 3 (trzech) transzach. 2) Wynagrodzenie ryczałtowe brutto zawiera:  wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia określone w dokumentacji projektowej inwestycji załączonej do SIWZ, wszelkie koszty określone w SIWZ (obsługę geodezyjną w czasie budowy i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej  wykonanie i pokrycie kosztów związanych z uzyskaniem protokołów niezbędnych do oddania budynku do użytkowania w tym m.in. koszty związane z projektem organizacji ruchu, zajęciami pasa drogowego, wykonaniem protokołów szczelności sieci i instalacji, UDT, odbiorami kominiarskimi, odbiorami Sanepidu itp. Koszty te należy uwzględnić w kosztach ogólnych inwestycji.  uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo  wykonanie we własnym zakresie na koszt i staraniem wykonawcy przyłączy na czas budowy, zagospodarowania placu budowy ( zaplecze socjalne, ogrodzenie itp.). Zamawiający wskaże możliwe miejsca poboru mediów na czas budowy.  zabezpieczenie we własnym zakresie i pokrycie związanych z tym kosztów w zakresie transportu technologicznego( w tym wodnego ) wszelkiego rodzaju materiałów, sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia, pompowania wody itp.). 3) Załączony przedmiar robót do SIWZ należy traktować pomocniczo w celu określenia zakresu i ilości robót do wykonania. 4) Zamawiający informuje, iż w przypadku błędnego wykonania Zamawiający będzie wymagał ponownego poprawnego wykonania. 5) Zamawiający informuje, iż zadanie należy wykonać należycie zgodnie z projektem, ze sztuką budowlaną przepisami prawa oraz normami Krajowymi i Europejskimi odpowiadającymi tego typu robotom. 6) Zamawiający informuje, iż w razie konieczności wszystkie zapytania należy kierować do Zamawiającego. B. Nomenklatura wg CPV Główny przedmiot: 45.0.00.00-7 roboty budowlane Dodatkowe przedmioty: 45.21.41.00 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę 45.24.34.00-6 Roboty w zakresie budowy plaż 45.24.00.00-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.60.00-3 Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.11.12.00-0 Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40-2 Roboty w zakresie odwodnienia gruntu 45.11.12.50-5 Badania gruntu 45.11.12.91-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.22.10-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.27.00-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.20.00.00-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.22.10-6 Fundamentowanie 45.22.35.00-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.26.50-2 Roboty w zakresie okładania 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.00.00-3 Instalacje niskiego napięcia 45.33.00.00-9 Instalacje wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10-1 Instalowanie wentylacji 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00-4 Tynkowanie 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.12.00-9 Kładzenie glazury 45.43.11.00-8 Kładzenie terakoty 45.43.21.00-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.46-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00-8 Roboty malarskie C. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. D. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie:  Robót ziemnych  Roboty związane z budową budynku  Roboty związane z wykonaniem zagospodarowania ternu 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg: Budowa kąpieliska w miejscowości Januszowice gm. Słomniki. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Tadeusza Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach