Przetargi.pl
BUDOWA KĄPIELISKA KRYTEGO W SĘKOWEJ

GMINA SĘKOWA ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa 252
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (18) 3518016 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2022-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘKOWA
    Sękowa 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. (18) 3518016 wew. 30
    REGON: 491892682
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KĄPIELISKA KRYTEGO W SĘKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na budowie kąpieliska krytego w Sękowej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie obejmuje:1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla całości zadania tj. dla Części I i Części II, określonych w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym zał. nr 1 do SWZ,2) Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych tylko w zakresie Części I, określonej w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.Zakres robót dla Części I – do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia:a) budynek kąpieliska krytego o powierzchni zabudowy ok. 1 200 m2, zawierający:- część recepcyjno-kasową, gastronomiczną, zespół szatniowy, zaplecze sanitarne,- halę basenową z basen wewnętrznym o pow. lustra wody 300 m2,- zaplecze administracyjne, techniczne i technologiczne,b) technologia uzdatnienia wody: obieg dla basenu wewnętrznego oraz obieg dla wanien SPA,c) drogi wewnętrzne, zespół miejsc parkingowych, ciągi komunikacji pieszej,d) oświetlenie, ogrodzenie oraz monitoring terenu,e) zieleń urządzona,f) przyłączenie obiektu do sieci uzbrojenia terenu,g) pierwsze wyposażenie.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej dla Części I i Części II, określonych w Programie funkcjonalno - użytkowym,2) Uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego w zakresie zgodności z dokumentami stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia,3) Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych w imieniu Zamawiającego dla Części I i Części II, określonych w Programie funkcjonalno - użytkowym (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) niezbędnych do wykonania robót budowlanych,4) Wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego oraz w oparciu o prawomocne pozwolenia i decyzje administracyjne w zakresie Części I określonej w Programie funkcjonalno - użytkowym,5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obejmującej kosztorysy powykonawcze, mapę geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz inne dokumenty wynikające z obowiązujących norm i przepisów w zakresie Części I określonej w Programie funkcjonalno – użytkowym.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący zał. nr 1 do SWZ – z PFU wykonawca zobowiązany będzie wykonać dokumentację projektową dla całości zadania tj. dla Części I i Części II i wykonać roboty budowlane tylko w zakresie Części I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299).Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 85 8795 0005 2001 0021 9095 0001W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Określenie warunków udziału w postępowaniu: 1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 4 500 000,00 zł.2) Zdolność techniczna lub zawodowa: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada następujące doświadczenie: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia:a) z których jedno polegało na wykonaniu robót budowlanych, których zakres obejmował lub które polegały na budowie basenu o powierzchni lustra wody minimum 300 m2,b) z których inne polegało na wykonaniu robót budowlanych, których zakres obejmował lub które polegały na budowie budynku o kubaturze minimum 3 000 m3.Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca wykaże, że wykonał tylko jedno zamówienie spełniające łącznie dwa warunki wskazane w lit. a) i b).W przypadku wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się wykazanie doświadczenia w zakresie robót określonych pod literami a) i b) wspólnie, uwzględniając, że poszczególny wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu w całości zamówienia określonego pod lit a) lub b).2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach