Przetargi.pl
Budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Bratkowice i w Leśnictwie Budy

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, Fabryczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 85 17 428, , fax. 17 85 17 694
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów
    Fabryczna 57
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 85 17 428, , fax. 17 85 17 694
    REGON: 69002867900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_glogow_malopolski/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Bratkowice i w Leśnictwie Budy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Bratkowice i budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Budy wraz z zagospodarowaniem terenu działki, z wykonaniem przyłączy w oparciu o dokumentację projektową zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: I część - Budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Bratkowice, II część - Budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Budy. 2.1. Część I zamówienia - Budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Bratkowice lokalizacja: działka nr 881/1, obręb 0002 Bratkowice, Gmina Świlcza, miejscowość Bratkowice Powierzchnia zabudowy - 60,00 m2 Powierzchnia użytkowa - 44,05 m2 Kubatura - 273,60 m3 Wysokość w kalenicy - 6,00 m Ilość kondygnacji naziemnych - 1 Szerokość elewacji frontowej - 10,0m Budynek usytuowany jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie on obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem dwuspadowym, elewacja frontowa wschodnia. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku zlokalizowana jest zabudowa o charakterze mieszkalnym jednorodzinnym. Projektowany układ konstrukcyjny obiektu 1. Fundamenty – betonowe 2. Ściany fundamentowe z bloczka betonowego na zaprawie cementowo wapiennej z izolacją przeciwwilgociową, termiczną i przeciwwodną 3. ściany zewnętrzne murowane z pustaka gazobetonowego z tynkiem cienkowarstwowym silikonowym 4. wieńce obwodowe w poziomie stropu z betonu, zbrojone podłużnie stalowymi prętami 5. stropy nad parterem żelbetowe 6. schody zewnętrzne betonowe wykończone kostką brukową, 7. konstrukcja dachu drewniana, dach dwuspadowy, jętkowy o kącie nachylenia 37°, pokryty blachodachówką. Budynek wyposażony w instalacje: wentylacji, wodociągową, gazową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektryczną (oświetlenia, siły, odgromową). 8. Stolarka okienna o współczynniku przenikania ciepła na poziomie UW(max)=0,9 W/(m2 * K). Zamawiający wymaga montażu rolet zewnętrznych aluminiowych automatycznych przy każdym oknie, oraz przy drzwiach biura kancelarii. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. W oknie łazienki szyba mleczna. 9. Stolarka drzwiowa: wewnętrzna z litego drewna dębowego, zewnętrzna z drzwi konstrukcji drewnianej bądź aluminiowej o współczynniku przenikalności cieplnej 0,71-0,73 W/(m²•K) oraz posiadają stosowne certyfikaty(lub równoważne w uzgodnieniu z Zamawiającym). Część II zamówienia - Budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Budy lokalizacja: działka nr 4368, obręb Budy Głogowskie, Gmina Głogów Małopolski, miejscowość Budy Głogowskie Powierzchnia zabudowy - 60,0 m2 Powierzchnia użytkowa - 44,4 m2 Kubatura - 164,0 m3 Wysokość w kalenicy - 6,00 m Ilość kondygnacji naziemnych - 1 Szerokość elewacji frontowej - 10,00 m Budynek usytuowany jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie on obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem dwuspadowym, elewacja frontowa zachodnia. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku zlokalizowana jest zabudowa o charakterze mieszkalnym jednorodzinnym. Projektowany układ konstrukcyjny obiektu 1. Fundamenty – betonowe 2. Ściany fundamentowe z bloczka betonowego na zaprawie cementowo wapiennej z izolacją przeciwwilgociową, termiczną i przeciwwodną 3. ściany zewnętrzne murowane z pustaka gazobetonowego z tynkiem cienkowarstwowym silikonowym 4. wieńce obwodowe w poziomie stropu z betonu, zbrojone podłużnie stalowymi prętami 5. stropy nad parterem żelbetowe 6. schody zewnętrzne betonowe wykończone kostką brukową. 7. konstrukcja dachu drewniana, dwuspadowy, jętkowy o kącie nachylenia 37°, dach pokryty blachodachówką. Budynek wyposażony w instalacje: wentylacji, wodociągową, gazową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, elektryczną (oświetlenia, siły, odgromową). 8. Stolarka okienna o współczynniku przenikania ciepła na poziomie UW(max)=0,9 W/(m2 * K). Zamawiający wymaga montażu rolet zewnętrznych aluminiowych automatycznych przy każdym oknie, oraz przy drzwiach biura kancelarii. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. W oknie łazienki szyba mleczna. 9. Stolarka drzwiowa: wewnętrzna z litego drewna dębowego, zewnętrzna z drzwi konstrukcji drewnianej bądź aluminiowej o współczynniku przenikalności cieplnej 0,71-0,73 W/(m²•K) oraz posiadają stosowne certyfikaty(lub równoważne w uzgodnieniu z Zamawiającym). Zakres robót dla obu części zamówienia obejmuje: - prace ziemne, związane z fundamentowaniem, - prace murarskie, związane ze wznoszeniem ścian budynków i stropów, - wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem blachodachówką, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - prace instalacyjne elektryczne, - prace instalacyjne sanitarne, - ocieplenie ścian, elewacje, - prace wykończeniowe: tynkowanie, malowanie, posadzki, - montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia, - wykonanie przyłączy, - zagospodarowanie terenu: śmietnik, parking, chodniki i podjazd dla niepełnosprawnych, - pełną obsługę geodezyjną łącznie z operatem geodezyjnym powykonawczym, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Pozostałe szczegóły, opracowane odrębnie dla każdej części zamówienia, dotyczące zakresu robót, jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajdują się w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącymi załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część 1 zamówienia w wysokości 4 000,00 zł, część 2 zamówienia w wysokości 4 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ Rzeszów nr rachunku: 44 1540 1131 2001 6200 1368 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa kancelarii leśniczego w Leśnictwie Bratkowice i w Leśnictwie Budy część _____ ”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być załączone w oryginale do oferty w taki sposób, by możliwy był jego zwrot (np. w oddzielnej kopercie). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach