Przetargi.pl
Budowa kancelarii leśnictwa Nowiny, Antoniów w Nadleśnictwie Gościeradów

Nadleśnictwo Gościeradów ogłasza przetarg

  • Adres: 23275 Gościeradów, Gościeradów Folwark
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 381 174 , fax. 158 381 102
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gościeradów
    Gościeradów Folwark
    23275 Gościeradów, woj. lubelskie
    tel. 158 381 174, fax. 158 381 102
    REGON: 83001773600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goscieradow.lublin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kancelarii leśnictwa Nowiny, Antoniów w Nadleśnictwie Gościeradów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje m. in.: a) budowę budynku kancelarii leśnictwa Antoniów i Nowiny polegającego na: – usunięciu i transporcie warstwy ziemi urodzajnej, - zbrojeniu i wykonaniu ław fundamentowych pod konstrukcję budynku i komin oraz wylaniu płyty schodowej, - wykonaniu fundamentów z bloczków betonowych oraz kanałów z pustaków systemowych, - wykonaniu podkładów pod posadzki i posadzek cementowych, - wykonaniu konstrukcji ścian szkieletowych i słupów z drewna oraz ociepleniu wełną mineralną, - wykonaniu konstrukcji stropu wraz z ociepleniem i dachu z tarcicy nasycanej, - wykonaniu pokrycia dachowego wraz z obróbkami i orynnowaniem, - ociepleniu ścian zewnętrznych styropianem i wykończenie elewacji tynkiem cienkowarstwowym, - wykonanie okładzin ścian wewnętrznych i podług z płyt kartonowo - gipsowych i płytek kamionkowych, - montażu stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonaniu pochylni dla niepełnosprawnych, schodów zewnętrznych i balustrad, - wykonaniu instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej, elektrycznej, teletechnicznej i włamaniowej, b) budowę budynku gospodarczego polegającego na: - zbrojeniu i wykonaniu ław fundamentowych pod konstrukcję budynku, - wykonaniu konstrukcji szkieletowej ścian i stropu z drewna, - wykonaniu pokrycia dachowego z obróbkami i orynnowaniem, - wykonaniu posadzki z kostki brukowej betonowej na podbudowie z piasku i kruszywa łamanego, - wykończeniu ścian zewnętrznych szalówką drewnianą, - wykonaniu instalacji elektrycznej, c) budowie infrastruktury: - wykonaniu bramy przesuwnej i furtki z elementów stalowych wypełnionej sztachetami drewnianymi, - wykonaniu ogrodzenia frontowego ze sztachet drewnianych oraz z paneli na słupkach stalowych osadzonych w gniazdach cokołów betonowych z pozostałych 3 stron, - wykonaniu utwardzenia z kostki brukowej na podsypce z piasku i kruszywa łamanego zatok postojowych, parkingu, chodników i podjazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 07.09.2017r. godz. 12.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: BGŻ O/Stalowa Wola Nr rachunku: 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200 Tytuł przelewu: „Wadium –Budowa kancelarii Nowiny, Antoniów w Nadleśnictwie Gościeradów”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 13.3 ppkt 2)-5), należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego – pokój nr 10 w terminie przewidzianym na składanie ofert. Kasa czynna jest w godzinach od 07:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oryginałów ww. dokumentów wadialnych wraz z ofertą w sposób umożliwiający ich późniejsze odłączenie od oferty i złożenie przez Zamawiającego w kasie oraz zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł. (trzysta tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach