Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie ogłasza przetarg
- Adres: 47-120 Zawadzkie, ul. Strzelecka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 049 656 , fax. 774 049 661
- Data zamieszczenia: 2021-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie
ul. Strzelecka 6
47-120 Zawadzkie, woj. opolskie
tel. 774 049 656, fax. 774 049 661
REGON: 53055901000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kancelarii dla leśnictw Rytwiny i Dębie w Nadleśnictwie Zawadzkie wraz z infrastrukturą techniczną. S.270.7.2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla obsługi dwóch leśnictw: Rytwiny i Dębie Nadleśnictwa Zawadzkie wraz z infrastrukturą, w miejscowości Zawadzkie wg projektu indywidualnego, w technologii drewnianej szkieletowej, o wymiarach 8,00m x 11,00m wraz z zagospodarowaniem działki nr ew. 3127/2 oraz instalacjami wod-kan i elektrycznymi. Zaprojektowano poziom 0,00 na wysokości 207,60 m n.p.m. Budynek zalicza się do XVI kategorii obiektów budowlanych. Na działce zaprojektowano infrastrukturę: - wewnętrzną instalację elektroenergetyczną wraz z przyłączem kablowym do WLZ, - wewnętrzną instalację wod – kan wraz z przyłączem wodociągowym i przykanalikiem do szamba żelbetowego o poj. 6,0 m3 - ogrodzenie wraz bramą i furtką, - miejsca postojowe szt. 4, - dojście do budynku oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych, Projektowany obiekt to budynek dwóch kancelarii w zabudowie wolnostojącej, parterowy bez poddasza użytkowego, niepodpiwniczony. Budynek wykonywany w technologii drewnianej szkieletowej z dachem dwuspadowym, z wykuszem, o konstrukcji drewnianej krokwiowej. Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia: a/ w cenie oferty należy uwzględnić: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych; - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia; - koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.) - obsługę geodezyjną, - gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie; b/. warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy; - wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SIWZ oraz jej pozostałymi załącznikami, c/. gwarancja; na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie załącznikiem do umowy - w przypadku gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania. Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis zmówienia zawiera: - projekt budowlano – wykonawczy (załącznik nr 3) - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4.) Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Inwestor nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze oraz aneksie do opisu technicznego i zagospodarowania terenu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-16 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie
Dodano: 2024-04-11 - Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola
Dodano: 2024-04-10 - Zamek w Krapkowicach (Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach) - rewitalizacja ściany zachodniej (frontowej)
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa i rozbudowa ciągu ulic Ogrodowa, Chrobrego i Kochanowskiego w Prudniku
Dodano: 2024-03-26