Przetargi.pl
Budowa kanalizacji w Gutkowie

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2012-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jonkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji w Gutkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Miłym i wykonanie odcinka sieci kanalizacyjnej na ulicy Pliszki we wsi Gutkowo. Zamówienie obejmuje roboty ziemne, konstrukcyjne, rozbiórkowe, montażowe i elektryczne. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Gutkowo, w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Zakres zamówienia: 1) zakres robót - osiedle Miłe: a) wykonanie sieci kanalizacji tłocznej PE 140 - odcinek od studni S 26 na rys. nr 2 do istniejącej studzienki kanalizacyjnej na rys nr 1 oraz brakującego odcinka łączącego części istniejącej kanalizacji tłocznej w ul. Gościnnej - o łącznej długości 419 mb. b) wykonanie przepompowni P1 z zasileniem elektrycznym c) demontaż ułożonego rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o łącznej długości 124 mb oraz studni S22/1, S22, S23, S24, S25. Materiały ze zdemontowanych studni złożyć na wskazanym przez Inwestora miejsce w odległości do 10 km. d) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o łącznej długości 124 mb pomiędzy istniejącymi studniami S21 i S26. e) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o długości 30 mb na odcinku od P1 -S1-S2 (istniejąca). f) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o długości 21 mb na odcinku od S1-S14 (istniejąca). g) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o długości 23 mb na odcinku od S14/2 (istniejąca) - S14/3. h) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o łącznej długości 11 mb na odcinku od S27 (istniejąca) - S27/1. i) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o łącznej długości 151 mb na odcinku od S32 (istniejąca) - S33 - S34- S35- S36- S37- S38- S39- S31A. j) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o łącznej długości 44 mb na odcinku od S20 (istniejąca) - S20/1 - S20/4. k) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o łącznej długości 85 mb na odcinku od S20 (istniejąca) - S20/3. l) odtworzenie dróg lokalnych - 3730 m2. Zamówienie nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisu składającej się na SIWZ dokumentacji projektowej dot. osiedla Miłe - ogranicza się wyłącznie do odcinków kanalizacji wyszczególnionych powyżej. 2) zakres robót - ulica Pliszki: a) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ? 200 o łącznej długości 170 mb z przywróceniem nawierzchni drogi gruntowej do stanu pierwotnego. b) wykonanie komory pomiarowej S2. c) inspekcją kamerą DVD. 3. Zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 1 obejmuje również: 1) organizację placu budowy, 2) zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11), 3) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 4) uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego, 5) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia, 6) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zadania i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót. 5. Inwestycja musi zakończyć się uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych). 7. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany. 2) Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po protokolarnym odbiorze końcowym zadania potwierdzonym przez inspektora nadzoru. 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur. 4) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 11:00 dnia 14.09.2012 r. wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16 I piętro). 6. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII Części I SIWZ oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach