Przetargi.pl
Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV Zad. nr 7.2 – Budowa studni W-2 Zad. nr 7.4 – BudowaZakładu Uzdatniania Wody podziemnej w Wieliczka - Bogucice o wydajności do 360 m3/h

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Jedynaka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 291 48 06 , fax. 12 291 48 05
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o.
    ul. Jedynaka 30
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 291 48 06, fax. 12 291 48 05
    REGON: 12061801700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV Zad. nr 7.2 – Budowa studni W-2 Zad. nr 7.4 – BudowaZakładu Uzdatniania Wody podziemnej w Wieliczka - Bogucice o wydajności do 360 m3/h
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV Zad. nr 7.2 – Budowa studni W-2 Zad. nr 7.4 – BudowaZakładu Uzdatniania Wody podziemnej w Wieliczka - Bogucice o wydajności do 360 m3/h w ramach ProgramuOperacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka Wodno – Ściekowa wAglomeracjach. Projekt pn. Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV planowany jest do realizacji w ramach ProgramuOperacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Działanie 2.3 Gospodarka Wodno – Ściekowa wAglomeracjach, Przedsięwzięcie inwestycyjne nr 7: Budowa Zakładu Uzdatniania Wody Podziemnej wWieliczce – Bogucicach wraz z rurociągami wody surowej i studniami głębinowymi: Zadanie nr 7.2 – Budowa studni W-2 Zadanie nr 7.4 – Budowa Zakładu Uzdatniania Wody podziemnej w Wieliczka - Bogucice o wydajności do 360m3/h. Opis zamówienia: 1. Zadanie nr 7.2 - Budowa studni głębinowej W-2 na dz. nr ew. 26/3, H = 60 m. Zakres prac: - Roboty wiertnicze tj. odwiercenie studni W-2 do głębokości H = 60 m i zafiltrowanie; - Roboty pompownicze - pompowanie oczyszczające; - Wykonanie badań fizyko - chemicznych i bakteriologicznych wody; - Nadzór geologiczny nad pracami geologicznymi; - Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej z ustaleniem minimalnych zasobów studni - Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego i pobór wody. 2. Zadanie nr 7.4 - Budowa Zakładu Uzdatniania Wody Podziemnej w Wieliczce – Bogucicach o wydajnoścido 360 m3/h, korzystającego z ujęć wód podziemnych w Bieżanowie i w Wieliczce, w skład którego wchodzą:budynek technologiczny wraz z urządzeniami do napowietrzania, usuwania Fe i Mn, obniżenia twardości,dezynfekcji, zbiornik wody czystej z komorami mieszania i komorą zasuw, pompownia II st., odmulniki zezbiornikiem wód popłucznych i zrzutem do kanalizacji sanitarnej, poletka osadowe, budynek socjalno - biurowy,zasilanie energetyczne, stacja trafo, NN, zasilanie awaryjne, zagospodarowanie terenu (drogi, ogrodzenie,oświetlenie, uzbrojenie terenu). W zakres zamówienia wchodzą roboty budowlane polegające na budowienastępujących obiektów: 2.1) Budynek biurowy o wym 11,5mx36,5m – o kubaturze 10318 m3 w technologii tradycyjnej, ze stropamiżelbetowymi monolitycznymi, wspartymi na ścianach murowanych i żelbetowych. 2.2) Budynek technologiczny częściowo podpiwniczony o kubaturze 3266,5 m3 i wymiarach w rzucie 11,5x 36,5m. W części podpiwniczonej ma 4 kondygnacje: 1 podziemną i 3 naziemne. Część niepodpiwniczoną stanowi hala z urządzeniami i pomieszczeniami przeznaczonymi do uzdatniania wody podziemnej imagazynowania soli wraz z technologią uzdatniania wody (aeracja ciśnieniowa, usuwanie Fe i Mn, obniżenietwardości /140 do 240 mg/l CaCO3/, retencja w zbiorniku, pompownia II st., dezynfekcja podchlorynem sodu +lampa UV). Zrealizowana inwestycja ma na celu osiągnięcie parametrów wody uzdatnionej zgodnych z wymogamiRozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015r w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożyciaprzez ludzi (Dz. U. 2015 poz. 1989). 2.3) Zbiornik wody pitnej Vu=2000m3. o konstrukcji żelbetowej szczelnej. 2.4) Odmulnik ze zbiornikiem wód popłucznych Vu-84 m3. 2.5) Poletka osadowe 20 m2. 2.6) Pompownia wody czystej - zlokalizowana w budynku technologicznym. Zestaw pompowy o wydajnościQ = 360 m3/h oraz wysokości podnoszenia H = 85 m wraz z rurociągami i armaturą. UWAGA: Sterowanieukładu pompowego następuje od poziomu napełnienia zbiorników końcowych przy ul. Pułaskiego w Wieliczce opojemności V=4000 m3 i poziomie zwierciadła 289.00 m n.p.m. 2.7) Rurociągi wodociągowe – zewnętrzne – o średnicy 355/315/250/160/50 PE100, SDR11 i średnicy 400/280,SDR17 o łącznej długości 361,0 m, dwa hydranty nadziemne o wydatku q = 10 dm3/s. 2.8) Rurociągi kanalizacji sanitarnej – zewnętrzne z rur PE100, SDR17 oraz PVC - U, klasy S (SN8), ośrednicach od 100 mm do 300 mm o łącznej długości 298,1 m. 2.9) Rurociągi kanalizacji deszczowej – zewnętrzne o łącznej długości 236,4 m, w tym DN250 mm - 25,5 m,DN200 mm - 210,9 m. 2.10) Linie kablowe i oświetlenie ZUW. 2.11) Zasilanie kablowe 15 kV i stacja trafo. Stacja trafo mieści się w budynku technologicznym. Zasilana jest zeskrzynki przyłączeniowej, zlokalizowanej na kablu średniego napięcia poza ogrodzeniem Zakładu UzdatnianiaWody. 2.12) Droga i zjazd publiczny. 2.13) Budowa sieci wodociągowej DN250 na odc. doprowadzającym wodę do ZUW Wieliczka W1-W2, l=57,8moraz na odcinku tłoczącym wodę uzdatnioną do sieci W3-W4 l=57,1m. 2.14) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać dla Zamawiającego ostateczną decyzję lub ostateczne decyzjepozwolenia na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem w wypadkach gdy takie decyzje są wymaganeprzez ustawę prawo budowlane. Zamawiający zobowiąże się udzielić osobom wskazanym przez Wykonawcępełnomocnictw do powyższych czynności. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracęosób wykonujących czynności podejmowane w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekstjednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zamawiający podkreśla, że w/w obowiązek w szczególnościdotyczy wykonywania czynności w zakresie: - robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - robót ziemnych - wykop, zasyp, wymiana gruntu, zagęszczenie gruntu, - wykonania elementów nawierzchni drogowej i chodników, - robót montażowych na sieciach i instalacjach uzbrojenia podziemnego (wodociągi, kanalizacja, kableenergetyczne) - robót betonowych i żelbetowych - stawianie szalunków, montaż zbrojenia, układanie i zagęszczenie masybetonowej, pielęgnacja betonu, - robót murowych, betonowych, wykończeniowych, malarskich, posadzkarskich, - robót ciesielskich, deskowania stropów i słupów, - robót izolacyjnych przeciwwilgociowych i ocieplających. Osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego powinny być zatrudnione przez wykonawcęlub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez cały okres, w którym będą wykonywaćwskazane wyżej czynności. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami wszczególności: kierownika budowy, kierownika robót, geodety, geologa itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) najpóźniej do dnia 28.12.2017 r. do godz. 09:50.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1.1) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. 2. Dok. i ośw. dot. braku podstaw do wyklucz. składane samodzielnie przez Wykon.: 2.1) Oświadczenie o grupie kapitałowej. 3. Wykaz oświadczeń o dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych przez Wykonawcę który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) nin. ogłoszenia, ppkt: - 1) – składają informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp; - 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w tiret pierwsze tiret drugie lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w tiret drugie lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. - Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tiret pierwsze i tiret drugie,zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis tiret trzecie stosuje się. - W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. - Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.4) ppkt 1) składa dokument, o którym mowa w tiret pierwsze, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis tiret trzecie, zdanie pierwsze stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach