Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ – UL. WIEJSKA I LNIANA W MIEJSCOWOŚCI ŁYSOMICE, GMINA ŁYSOMICE

Gmina Łysomice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-148 Łysomice, Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 678 32 22 , fax. 56 678 35 05
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łysomice
    Warszawska 8
    87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 678 32 22, fax. 56 678 35 05
    REGON: 87111873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.lysomice.pl/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ – UL. WIEJSKA I LNIANA W MIEJSCOWOŚCI ŁYSOMICE, GMINA ŁYSOMICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej – ul. Wiejska i Lniana w miejscowości Łysomice, gmina Łysomice” w ramach zadania inwestycyjnego / operacji pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i przydomowych oczyszczalni ścieków na nieruchomościach prywatnych poza wyznaczonym obszarem Aglomeracji Łysomice”. 3.2. W zakres robót wchodzą: a) roboty ziemne; b) roboty montażowe sieci kanalizacji tłocznej i przyłącza c) wykonanie przecisków jednostopniowych, przeciąganie rur, rury osłonowe; d) wykonanie przyłączy – przepompowni przydomowych i innych obiektów sieci; 3.3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: a) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu robót; b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze sporządzeniem w jej wyniku dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (mapy zasadniczej 1:500 lub 1:1000 obejmującej cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu; c) naprawa uszkodzonych urządzeń, wjazdów do posesji, odszkodowania za zniszczone uprawy itp. d) przygotowanie niezbędnych dokumentów/projektów/ celem uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz z koniecznymi opłatami oraz inne niezbędne opłaty, ponadto wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy – jeżeli dotyczy; e) naprawa uszkodzonych odcinków dróg; f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; g) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania (w tym próby szczelności hydrauliczne / pneumatyczne), a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego; h) inne prace związane z procesem budowy. 3.4. WAŻNE: Należy podkreślić, iż dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres robót niż obejmuje zamówienie. Zamówieniem objęte są wyłącznie roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej tłocznej na ulicy Wiejskiej i Lnianej. Zakres modernizacji przepompowni sieciowej na ulicy Łąkowej oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Żytniej – nie są objęte zamówieniem. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja techniczna oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9. 3.6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi w tym decyzją Starosty Toruńskiego nr AB.6740.6.150.2019.EK z dnia 07.08.2019 r. o pozwoleniu na budowę; 3.7. Jeżeli w dokumentacji, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego wykonawcę materiałów lub odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji technicznej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu. Wykonawca nie może składać oferty równoważnej w innych okolicznościach niż dopuszczone powyżej oraz w PZP. W szczególności, klauzula o ofertach równoważnych nie uprawnia wykonawcy do złożenia oferty odmiennej niż stanowi to opis przedmiotu zamówienia, w zakresie w jakim nie odwołuje się on do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę lub nie odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku odniesienia się w Opisie Przedmiotu Zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca ma obowiązek, na etapie realizacji zamówienia, posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Użyte w dokumentacji zapisy opisujące przedmiot zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP. 3.8. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 3.9. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 3.10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci. 3.11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 3.11.1. Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 3.11.2. Dodatkowe kody CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzenia ścieków 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 3.12. Wymagania związane z realizacją zamówienia dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 3.12.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót na terenie placu budowy, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm. ) 3.12.2. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określone zostały w § 18 Istotnych Postanowień Umowy – stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.12.3. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie przy udziale środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem, lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach