Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej Zwartówko - Zwartowo - Przebendowo - Żelazno gm. Choczewo

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-210 Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5723940 , fax. 058 6763012
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo
    ul. Pierwszych Osadników 17 17
    84-210 Choczewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5723940, fax. 058 6763012
    REGON: 00053446300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choczewo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej Zwartówko - Zwartowo - Przebendowo - Żelazno gm. Choczewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej dla miejscowości Zwartówko - Zwartowo - Przebendowo - Żelazno. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - kanalizacji tłocznej wraz z armaturą i obiektami technicznymi z rur PE D 90 i D 160 o łącznej długości ok. 6604 m, - kanalizacji grawitacyjnej wraz ze studniami rewizyjnymi betonowymi i PVC oraz przyłączeniowymi. - wykonanie trzech przepompowni ścieków w tym jedną w technologii zamkniętej tzw. tłoczni ścieków, wraz z zagospodarowaniem strefy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 25 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy w Choczewie ul. Pierwszych Osadnikow 17, 84-210 Choczewo Kaszubski Bank Spółdzielczy w Wejherowie, Oddział Choczewo 69 8350 0004 2600 0185 2000 0010 O wniesieniu w terminie wadium wpłacanego na konto decyduje moment obciążenia rachunku zamawiającego. Oryginały wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) należy złożyć w budynku Urzędu Gminy w Choczewie, ul. Pierwszych Osadników 17, pokój nr 14 przed terminem wyznaczonym do składania ofert - osobami uprawnionymi do odbioru są osoby wyznaczone do kontaktów z oferentami wskazane powyżej w niniejszej specyfikacji. Dokument wnoszonego wadium musi być ważny, co najmniej przez okres związania ofertą oraz musi reprezentować bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, co najmniej w sytuacjach określonych przepisami Prawa zamówień publicznych, tj. gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Kopie dokumentu wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: odpowiednio dysponują lub będzie im udostępniona osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, oraz kierowania robotami budowlanymi branży elektrycznej, wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 roboty polegające na budowie kanalizacji tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami, o wartości co najmniej, przedmiotowego zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają obroty za ostatni rok min. 9 000 000 zł (słownie: dziewięć milionów złotych), potwierdzą dobrą kondycję finansową gwarantującą ciągłą realizację zamówienia nawet w przypadku przedłużonych procedur odbiorowych, 3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie, przy czym dla spełnienia warunku wartościowego nie sumuje się wartości poszczególnych robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający od Wykonawcy wymaga dostarczenia następujących dokumentów: 1 Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy, czyli stronę tytułową oferty wg. załączonego FORMULARZA OFERTOWEGO - zał. nr 1 do SIWZ; 2 Formularz cenowy - zał. nr 1a do SIWZ; 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Oświadczenie o nie karalności lub aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7 Oświadczenie o nie karalności lub aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeśli dotyczy 8 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 4. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 roboty polegające na budowie kanalizacji tłocznej i grawitacyjnej wraz z przepompowniami, o wartości co najmniej, przedmiotowego zamówienia. 9 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca wymagane jest posiadanie co najmniej sprzętu wynikającego z pozycji kosztorysowych dotyczących przedmiaru robót. 10 informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatniego roku, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie Wykonawca potwierdzi dysponowanie co najmniej dwoma brygadami osób zdolnych do realizacji zamówienia - brygada 6 osób. 11 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania tego rodzaju prac, a także informację o zakresie wykonywanych przez nich czynności jeśli dotyczy; 12 dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami z branży sanitarnej osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót podczas realizacji zamówienia, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. 13 sprawozdanie finansowe w części określającej obroty oraz zobowiązania i należności, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, w wypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innch dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni zakończony okres rozliczeniowy za rok 2008 lub 2007 Sprawozdanie winno potwierdzać obroty w wysokości minimum 9 000 000 zł. 14 polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej winien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości w inny sposób. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenia i dokumenty określone w poz. 3, 4, 5, 6, 7, i 14, 15 wymagane są od każdego z wykonawców. Zamawiający nie uzna spełnienia warunku minimalnych obrotów, wymienionego w pkt. 11 jeśli nie będzie on spełniony przynajmniej u jednego z wykonawców, którzy złożą ofertę wspólnie. 15 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo opisujące zakres pełnomocnictwa i podpisane przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. . Brak i nie dostarczenie jakiegokolwiek dokumentu wymienionego w rozdziale II punkt 4, w trybie określonym w art. 26 ust. 3 spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.choczewo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach