Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej Zaździerz - Grabina

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 384 14 00 , fax. 24 384 14 15
  • Data zamieszczenia: 2023-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    Gostynińska 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 384 14 00, fax. 24 384 14 15
    REGON: 611015738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalack.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej Zaździerz - Grabina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej Zaździerz - Grabina”. Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zaździerz i Grabina w Gminie Łąck o łącznej długości 8 277,20mb w systemie grawitacyjno-tłocznym wraz z sześcioma przepompowniami sieciowymi. Zakres robót obejmuje m. in.:1) budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur Ø200-250mm PP min. SN8 o łącznej długości L = 5 854,30m;2) budowę obiektów sieciowych w postaci studni kanalizacyjnych rewizyjnych, studni rozprężnych, studni odwadniających wraz z ich obetonowaniem w pasach drogowych;3) budowę rurociągów kanalizacji tłocznej z rur Ø90-110 mm PE o łącznej długości L = 2 422,90 m;4) budowę sieciowych przepompowni ścieków: P1, P3, P4, P5, P6 i P7 wraz z zagospodarowaniem terenu, zjazdami oraz elementami instalacji elektrycznej i automatyki, systemem monitoringu pracy przepompowni w oparciu o transmisje danych pomiędzy przepompownią a stacją monitorująca na oczyszczalni ścieków w Zaździerzu;5) rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni dróg powiatowych i gminnych, działek stanowiących własność prywatną, odtworzenie terenów zielonych i rowów z humusowaniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 11 do SWZ pn.: „Dokumentacja techniczna” tj. w szczególności w projektach budowlanych i wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Starej Białej Oddział w Łącku nr 06 9038 1014 2600 3216 2000 0040 z dopiskiem: „Wadium – nr postępowania RI.271.1.2023”.Uwaga!Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone wraz z ofertą jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie „Pzp”;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczeń lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Łąck;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy „Pzp”), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy „Pzp” zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy „Pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;4) posiadają zdolność ekonomiczną lub finansową niezbędną do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotęnie mniejszą niż 3 500 000,00 złotych (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający uzna za spełnienie warunku dotyczącego posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsząniż 3 500 000,00 złotych (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).5) posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli przedłoży wykaz robót budowlanych zawierający co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, przy czym każda taka robota powinna obejmować budowę pojedynczego odcinka co najmniej 3 km sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej) oraz budowę co najmniej 1 przepompowni ścieków obsługującej ten odcinek sieci, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz, którego roboty budowlane zostały wykonane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że będzie dysponował wykwalifikowanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dla następujących stanowisk:• Kierownik budowy – Wykonawca dysponuje, co najmniej jedną osobą do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej pięcioletnim doświadczeniem (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/robót przy realizacji inwestycji dotyczących budowy kanalizacji sanitarnej, w tym przy budowie minimum jednej inwestycji kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej) o długości minimum 2 km wraz z minimum jedną przepompownią ścieków.Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydanych na podstawie ustawy – Prawo budowlaneoraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika budowy w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa.• Kierownik robót drogowych – Wykonawca dysponuje, co najmniej 1 osobą do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi specjalności drogowej. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej trzy letnim doświadczeniem (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Kierownika robot drogowych przy realizacji inwestycji dotyczących budowy dróg, w tym przy budowieco najmniej jednej inwestycji drogowej o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o długości minimum 1 km.Kierownik robót drogowych musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wydanych na podstawie ustawy – Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa.• Kierownik robót elektrycznych – Wykonawca dysponuje, co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta powinna wykazać się co najmniej trzy letnim doświadczeniem (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Kierownika robot elektrycznych oraz wykazać, że pełniła tę funkcję przy co najmniej jednej robocie budowlanej w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią.Kierownik robót elektrycznych musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydanych na podstawie ustawy – Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji przez Kierownika budowy oraz kierowników robót z wyjątkiem przypadków, gdy jest to zabronione przepisami Prawa budowlanego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach