Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI DOMOWYMI W MIEJSCOWOŚCI JACEWO NA TERENIE GMINY INOWROCŁAW

Gmina Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3570251 , fax. 52 3540490
  • Data zamieszczenia: 2013-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
    ul. Królowej Jadwigi 43 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3570251, fax. 52 3540490
    REGON: 00053969600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI DOMOWYMI W MIEJSCOWOŚCI JACEWO NA TERENIE GMINY INOWROCŁAW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 3.1. Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączeniami domowymi w miejscowości Jacewo na terenie gminy Inowrocław. 3.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty budowlane związane z wybudowaniem kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Jacewo, na terenie gminy Inowrocław. Inwestycja ma na celu zapewnienia odprowadzenia ścieków sanitarnych do miejskiej sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków w Inowrocławiu - miejsce włączenia: skrzyżowanie ulic Jacewskiej i Bursztynowej. Inwestycja prowadzona zostanie wzdłuż drogi powiatowej nr 2545C oraz dróg gminnych nr 150518C i 150516C. Sieć kanalizacyjna składać się będzie z: URZĄDZENIA W ZAKRESIE GŁÓWNEJ SIECI KANALIZACYJNEJ: - zbiorcze kolektory grawitacyjne PVC 200mm, o łącznej długości ok. 3840 mb z uzbrojeniem, - zbiorcze kolektory ciśnieniowe z rur PE 90, 110 i 160 mm, o łącznej długości ok. 1450 mb, - przepompownie ścieków sieciowe - P I, PIII, P IV i P V. URZĄDZENIA W ZAKRESIE PRZYŁĄCZY DOMOWYCH: - rurociągi grawitacyjne z rur PVC 160 mm - ok. 1.244 mb z uzbrojeniem, - rurociągi ciśnieniowe z rur PE 63 mm - ok. 195 mb, - przyłącza - 124 sztuk - przepompownie ścieków domowe - od PD I do PD VII. Szczegółowy zakres robót oraz wymagane do zastosowania rozwiązania techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. UWAGA: W wyniku zmiany koncepcji technicznej związanej ze sposobem odprowadzania ścieków z terenu działek nr 178 i 180/1, Zamawiający rezygnuje z wykonania sieciowej przepompowni ścieków, oznaczonej na Arkuszu nr 1, stanowiącym element dokumentacji technicznej, jako P II. Dodatkowe obowiązki należące do Wykonawcy: - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu, a także uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - uzgodnienie w odpowiednich instytucjach); - w trakcie wykonywania robót Wykonawca zachowa szczególną ostrożność podczas prac przy ogrodzeniach i zjazdach gospodarczych. W przypadku uszkodzenia ogrodzeń czy zjazdów gospodarczych do obowiązków Wykonawcy należy naprawa powstałych szkód; - po wykonaniu prac Wykonawca ma obowiązek doprowadzenia terenu do stanu poprzedniego; - wykonanie na koszt Wykonawcy powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. - Przed rozpoczęciem prac, Wykonawca zapozna się z warunkami i zastrzeżeniami zawartymi w uzgodnieniach oraz powiadomi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót gestorów urządzeń podziemnych. - umożliwianie prowadzenia nadzoru archeologicznego, prowadzonego przez uprawnione osoby na obszarze prowadzenia prac inwestycyjnych wraz z przekazywaniem informacji o ewentualnych znaleziskach. - wykonanie po realizacji przedmiotu zamówienia przeglądu rurociągów grawitacyjnych, wykonanego kamerą, zgodnie z projektem i przedmiarem robót - na nośniku cyfrowym (CD, DVD) oraz opracowanie planu BIOZ (Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia). Pełny zakres obowiązków Wykonawcy znajduje się w § 3 ust. 2 umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy i kompletny zakres wszystkich robót i urządzeń przedstawiony jest w załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - projekcie budowlano - wykonawczym dla branży sanitarnej, - projekcie budowlano - wykonawczym dla branży elektrycznej, - specyfikacji technicznej wykonania kontroli i odbioru robót dla branży sanitarnej,, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla branży elektrycznej, Przedmiarach robót dla: - branży sanitarnej, - branży elektrycznej. UWAGA!!! W projekcie zaproponowano konkretne materiały i urządzenia określonych producentów. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą charakteryzowały się parametrami technicznymi i jakościowymi odpowiadającymi materiałom proponowanym w projekcie. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny materiału lub urządzenia wraz z rysunkiem (zdjęciem). Wszystkie materiały i urządzenia użyte do budowy muszą spełniać wymagania szczegółowej specyfikacji technicznej, posiadać wymagane atesty, certyfikaty i być zgodne z obowiązującymi normami. Urządzenia powinny posiadać co najmniej dwu letni okres gwarancji (lub zgodnie z gwarancją producenta sprzętu/ materiałów). 3.3. Miejsce realizacji - Jacewo Wymaga się, aby Wykonawca oświadczył, iż są mu znane warunki terenowe oraz charakterystyka miejsca realizacji inwestycji, w stopniu niezbędnym do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Ewentualne koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania zamówienia: - Zamawiający przewiduje termin wykonania zamówienia w okresie od 1.03.2013 do 30.04.2014 r. z zastrzeżeniem ust. 2 2. W związku z planowanym w roku 2013 remontem nawierzchni drogi powiatowej nr 2545C, zamawiający wymaga jako priorytet, wykonanie zakresu prac, realizowanych na obszarze planowanego remontu w/w drogi powiatowej w terminie do dnia 15 lipca 2013 r. Zakres prac o których mowa powyżej obejmuje: - dokonanie włączenia budowanego zbiorczego kolektora grawitacyjnego w istniejącą studnię na ul. Jacewskiej, - budowa zbiorczego kolektora grawitacyjnego od miejsca włączenia do sieci miejskiej do S26/studni rozprężnej oraz od S27 do S51 wraz z odgałęzieniami i przykanalikami, od S44 do S63 (w kierunku drogi gminnej nr 150518C), od S86 do S114, od S106 do S107, - budowa rurociągu tłocznego od S26/studni rozprężnej do działki nr 184/1, od działki nr 191/14 do Przepompowni ścieków P IV - budowa Przepompowni ścieków oznaczonej na arkuszach stanowiących element dokumentacji projektowej jako: P I i P IV. W celu realizacji w/w założenia Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym szczegółowy termin i zakres prac, wykonywanych na terenie planowanego remontu drogi powiatowej, a także być w stałym kontakcie z wykonawcą realizującym remont drogi powiatowej. 3. Zamawiający dopuszcza realizację pozostałej części zadania inwestycyjnego w roku 2013, przy zrealizowaniu w pierwszej kolejności inwestycji pod drogą powiatową nr 2545, w zakresie opisanym powyżej, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający ma prawo dokonać płatności za wykonane prace, o których mowa w ust. 2 w dwóch transzach, zgodnie z następującym trybem płatności: - w roku 2013 - do 60% wartości ceny ofertowej, złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w zakresie obejmującym minimum wykonanie prac zrealizowanych w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2545C, opisane w pkt. 4.2, - w roku 2014 - pozostałą wartość ceny ofertowej w terminie 30 dni od wpływu faktury do siedziby zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 7 lutego 2013r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 100 000,- zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.2 Sposób udokumentowania wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 80 8049 0000 0020 1090 2000 0006 Bank Spółdzielczy o/Inowrocław z dopiskiem Wadium na: BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZENIAMI DOMOWYMI W MIEJSCOWOŚCI JACEWO NA TERENIE GMINY INOWROCŁAW Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w terminie do dnia i godziny składania ofert, będzie figurowało na rachunku bankowym Zamawiającego. Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu dokumentu sporządzonego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami) uznane jest przez Zamawiającego za oryginał; Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, do terminu składania ofert (dzień i godzina) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie. 8.3 Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach