Gmina Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3570251 , fax. 52 3540490
- Data zamieszczenia: 2013-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
ul. Królowej Jadwigi 43 43
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3570251, fax. 52 3540490
REGON: 00053969600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Kanalizacji sanitarnej z przyłączeniami domowymi w m. Komaszyce - Trzaski oraz rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w m. Komaszyce na terenie Gminy Inowrocław - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączeniami domowymi w m. Komaszyce - Trzaski oraz rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w m. Komaszyce na terenie Gminy Inowrocław. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Roboty budowlane związane z wybudowaniem kanalizacji sanitarnej z przyłączeniami domowymi w m. Komaszyce - Trzaski oraz rozbudową istniejącej sieci wodociągowej w m. Komaszyce na terenie Gminy Inowrocław. Inwestycja ma na celu zapewnienie odprowadzenia ścieków sanitarnych do miejskiej sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków w Inowrocławiu, za pomocą wykonanego już na terenie gminy systemu kanalizacyjnego, od istniejącej kanalizacji miasta Inowrocławia do Komaszyc. To kolejny etap rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej gminy Inowrocław. Ponadto w ramach zadania nastąpi rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej w m. Komaszyce. Inwestycja przeprowadzona zostanie wzdłuż drogi wojewódzkiej w252 oraz w ciągu drogi gminnej nr 150523C w miejscowości Trzaski na terenie Gminy Inowrocław. Sieć kanalizacyjna składać się będzie z: URZĄDZENIA W ZAKRESIE GŁÓWNEJ SIECI KANALIZACYJNEJ: - zbiorcze kolektory grawitacyjne PVC 200 x 5,9 mm, o łącznej długości ok. 1724 mb, - zbiorcze kolektory ciśnieniowe PEHD PN 10 z rur PE 90 i 110 - o łącznej długości ok. 478 mb, - przepompownie ścieków sieciowe - 2 szt. URZĄDZENIA W ZAKRESIE PRZYŁĄCZY DOMOWYCH: - przyłącza z rur PVC 160 x 4,7 mm - o łącznej długości ok. 645 mb, tj. 55 szt., - zbiorcze kolektory ciśnieniowe PEHD PN 10 Dn 50 mm - o łącznej długości ok. 166 mb, - studnie rewizyjne 425 mm, - przepompownia domowa - 1 szt. URZĄDZENIA W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWEJ: - rurociąg ciśnieniowy z rur PVC PN10 PE 90 i 110 - o łącznej długości ok. 924 mb, Szczegółowy zakres robót oraz wymagane do zastosowania rozwiązania techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Dodatkowe obowiązki należące do Wykonawcy: - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu, a także uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - uzgodnienie w odpowiednich instytucjach); - w trakcie wykonywania robót Wykonawca zachowa szczególną ostrożność podczas prac przy ogrodzeniach i zjazdach gospodarczych. W przypadku uszkodzenia ogrodzeń czy zjazdów gospodarczych do obowiązków Wykonawcy należy naprawa powstałych szkód; - po wykonaniu prac Wykonawca ma obowiązek doprowadzenia terenu do stanu poprzedniego; - wykonanie na koszt Wykonawcy powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. - Przed rozpoczęciem prac, Wykonawca zapozna się z warunkami i zastrzeżeniami zawartymi w uzgodnieniach oraz powiadomi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót gestorów urządzeń podziemnych. - umożliwianie prowadzenia nadzoru archeologicznego, prowadzonego przez uprawnione osoby na obszarze prowadzenia prac inwestycyjnych wraz z przekazywaniem informacji o ewentualnych znaleziskach. - wykonanie po realizacji przedmiotu zamówienia przeglądu rurociągów grawitacyjnych, wykonanego kamerą, zgodnie z projektem i przedmiarem robót - na nośniku cyfrowym (CD, DVD) oraz opracowanie planu BIOZ (Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia). Pełny zakres obowiązków Wykonawcy znajduje się w § 3 ust. 2 umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy i kompletny zakres wszystkich robót i urządzeń przedstawiony jest w załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - projekcie budowlano - wykonawczym, - projekcie budowlanym dla branży elektrycznej, - przedmiarze robót. UWAGA!!! W projekcie zaproponowano konkretne materiały i urządzenia określonych producentów. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą charakteryzowały się równoważnymi bądź lepszymi parametrami technicznymi i jakościowymi odpowiadającymi im materiałom proponowanym w projekcie. W takim przypadku Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny materiału lub urządzenia wraz z rysunkiem (zdjęciem). Wszystkie materiały i urządzenia użyte do budowy muszą spełniać wymagania, posiadać wymagane atesty, certyfikaty i być zgodne z obowiązującymi normami. Urządzenia powinny posiadać co najmniej dwu letni okres gwarancji (lub zgodnie z gwarancją producenta sprzętu/ materiałów). Zamawiający informuje, iż przy wykonywaniu kalkulacji kosztów, Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyliczenia przyłączy domowych z rur PVC 160 x 4,7 mm w ilości 645 mb, tj. 55 szt., na bazie przedmiaru robót a nie projektu budowlanego. Przedmiar robót stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Z uwagi na fakt objęcia miejsca budowy nadzorem archeologicznym, zawiadamia się, iż wszelkie koszty obsługi archeologicznej ponosi Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17 stycznia 2014r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 70.000,- zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie kanalizacji sanitarnej w Sicienku w ul. Jesionowej i Klonowej wraz z przyłączami do granic nieruchomości oraz tlocznią ścieków i jej zasilaniem energetycznym- II etap.
Dodano: 2016-02-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Grupa
Dodano: 2015-06-23 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sicienko.
Dodano: 2015-01-19 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Małe Leźno, gmina Brzozie.
Dodano: 2014-09-24 - Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Zielnej w Żninie
Dodano: 2014-09-23 - Przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Piechcin
Dodano: 2014-07-10 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sicienko.
Dodano: 2014-07-08 - Budowa kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w miejscowości Brzoza-Północ w Gminie Nowa Wieś Wielka
Dodano: 2014-05-27 - Budowa 50 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno.
Dodano: 2014-03-28 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sicienko.
Dodano: 2014-03-12