Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCIACH WARTKOWICE I STARY GOSTKÓW

Gmina Wartkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, Stary Gostków 3d
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6785105 , fax. 043 6785170
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wartkowice
    Stary Gostków 3d 3d
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 6785105, fax. 043 6785170
    REGON: 00054594600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W MIEJSCOWOŚCIACH WARTKOWICE I STARY GOSTKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1)Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami polegająca na wykonaniu: A)kanalizacji sanitarnej na ul. Południowej w Wartkowicach od studni TO- Stw 1 do Stw 35 w tym: a)sieci kanalizacyjnej: PCV 200 - 1274 mb.; PE 63 - 21 mb.; PE 90 - 3 mb.; pompowni ścieków - 2 szt. b)przyłączy (z wyłączeniem odcinków STW7 - Stw7a, Stw15 - Stw15a, Stw26 - Stw26b): PCV 160 - 729 mb. B)kanalizacji sanitarnej w Starym Gostkowie od Stg150 do Stg 167 w tym: a)sieci kanalizacyjnej: PCV 200 - 665 mb.; PE 90 - 50 mb.; pompowni ścieków - 1 szt.; b)przyłączy PCV 160 - 398 mb.; c)osadnika ścieków na istniejącym kanale sanitarnym - 1 szt. 2)Dokładny opis zamówienia określają: A)projekt budowlany, B)przedmiar robót, C)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji zadania. 4)Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli co najmniej 3 lat gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złoty) przed upływem terminu składania ofert tzn. do 05 czerwca 2009r. do godz. 10:00. 2)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3)Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 81 9271 0005 0000 0228 0040. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5)Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu zamówienia. 6)Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. 7)Wykonawca, którego oferta nie została zabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 8)Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą wystąpienia jednego z warunków wymienionych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 9)Zamawiający zatrzymuje wadium po zaistnieniu warunków wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o zamówienie jest spełnianie wymogów określonych w art. 22. ust.1 ustawy: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 500mb. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych jednocześnie będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca załączy do oferty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy oraz o tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: 1)Wykaz robót budowlanych, co najmniej trzech, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. tj. robót polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 500mb, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania i odbiorców - z wykorzystaniem załącznika nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie; 2)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem załącznika nr 5; 3)Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w Wykazie Osób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)ust. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. 4.Forma dokumentów 1)Dokumenty, których wzory stanowią załączniki do niniejszej SIWZ muszą być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2)Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: 1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. 2)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3)Pełnomocnictwo winno zostać przedłożone wraz z ofertą w oryginale lub kserokopii. W razie posługiwania się kserokopią pełnomocnictwa, powinna ona być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające tego pełnomocnictwa bądź uwierzytelniona przez notariusza. 4)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców, a nie pełnomocnika. 5)Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII ust. 1 każdy Wykonawca występujący wspólnie przedstawia oddzielnie. 6)Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII ust. 2 Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają wspólnie. 7)Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby według przepisów prawa zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.pl, zakładka Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną