Gmina Raszyn ogłasza przetarg
- Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2a 2a
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
REGON: 00054663800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w ul. Małej, Pogodnej i Białobrzeskiej we wsi Rybie, Gmina Raszyn. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w ul. Małej, Pogodnej i Białobrzeskiej we wsi Rybie, Gmina Raszyn. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest w projektach budowlanych. Oferent przedstawi w ofercie wycenę zgodną z zakresem robót określonych dokumentacją tech-niczną obejmującą pełny zakres zamówienia. Materiały z rozbiórki nawierzchni podbudowy dróg, nadmiar piasku itp. określone ilością w przedmiarze do odwiezienia na zwałkę, należy wycenić w/g kalkulacji indywidualnej, zamawiający nie wskazuje miejsca zwałki. Zabronione jest zasypywanie wykopów gruzem. Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie następujących czynności: - wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu - organizacji ruchu na czas budowy - zajęcie pasa drogowego - koszt 0,60 zł/m2/doba - odbudowa istniejącej nawierzchni ulic - zagęszczenia gruntu - badań geologicznych w zakresie zagęszczenia gruntu po zasypaniu - organizacji placu budowy i zaplecza budowy - zasilenia w energię elektryczną placu budowy - opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy - pełnej obsługi geodezyjnej: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD - wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach - zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.) Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonania koniecznych robót dodatkowych, jeżeli po-trzeba taka wyłoni się w trakcie robót. Gwarancja: Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres min. 3 lat. Na wbudowane materiały - gwarancja producenta nie mniej jednak niż 3 lata. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 23.000 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pra-wo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa). 6. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie orygi-nału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z załączeniem: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcze-śniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz-nego wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub admini-stracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1 ust.1 pkt. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.) e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z §1 ust.1 pkt.5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. a), b), c), e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwier-dzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) w pkt. d), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się doku-mentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pocho-dzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz zrealizowanych robót w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z należytą starannością wykonali nie mniej niż 2 zadania będące robota-mi analogicznymi do zamawianych o wartości, co najmniej 1 500 000,00 zł. brutto każda. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie roboty polegające na wybudowaniu zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na terenach o zwartej zabudowie jednorodzinnej lub wielorodzinnej, (poparte dokumentami potwierdzającymi, że wskazane roboty zostały wykonane z należyta starannością) 3. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także w zakresie wykonywanych przez nie czynności, tj.: udokumentują uprawnienia budowlane osób, które będą wykonywać zamówienie: - 1 osobą, posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika budowy), - 1 osobą, posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg (pełniącą rolę Kierownika robót), oraz aktualne zaświadczenia o członkostwie w izbie samorządu zawodowego od ww. osób. Wykonawca sporządzi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, Wykonawca załączy kserokopie wymaganych uprawnień i aktualnego zaświadczenia z izby samorządu zawodowego. UWAGA! Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. 4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000 PLN, potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert. 5. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa), na kwotę nie niższą niż 1 000.000,00 zł. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium w wymaganej wysokości, terminie i formie 7. Arkusz wyceny Arkusz wyceny należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej, szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w formie uproszczonej. Ceny jednostkowe netto powinny zawierać wszystkie narzuty. Załączone przedmiary robót będące załącznikiem do SIWZ nie stanowią podstawy do sporządzenia wyceny są tylko i wyłącznie materiałem pomocniczym dla wykonawcy. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę rozbieżności w zakresie robót lub materiałów w poszczególnych projektach wykonawczych, specyfikacji, szczegółowym opisie przedmiotu wykonania. Wykonawca przed określeniem ceny ma obowiązek zwrócenia się z zapytaniem do zamawiającego w celu jednoznacznego określenia zakresu robót lub użytych matria-łów, aby przyjąć prawidłowy koszt zamówienia. 8. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Pod-wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Bielsku ul. Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bielsku na osiedlu w kierunku na Giżyno na działkach nr ewid. 90/4, 90/15, 90/20, 90/16, 93/5, 94/4, 96/4, 92/5, 93/8, 94/8, 96/9, 96/6
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. I Armii Wojska Polskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji deszczowej w południowej części Miasta.
Dodano: 2016-06-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Kisielewskiego - Partyzantów - Jasna wraz z odgałęzieniami do granic przyległych nieruchomości w miejscowości Chotomów, Gmina Jabłonna zp.271.08.16
Dodano: 2016-05-24 - Budowa odprowadzenia wód opadowych z ulicy Głowackiego do kanalizacji deszczowej w ulicy Szekspira w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projekt i budowa odprowadzenia wód opadowych z ulicy Głowackiego do kanalizacji deszczowej w ulicy Szekspira
Dodano: 2016-05-04 - Odwodnienie ulic: Zadanie nr 1 - Odwodnienie ulic - rejon ulicy Żelaznej, Polnej i Południowej; Zadanie nr 2 - Odwodnienie ulicy Jodłowej.
Dodano: 2016-03-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie
Dodano: 2016-03-02 - Budowa przyłączy kanalizacyjnych od granicy posesji do budynków mieszkalnych na terenie Miasta Sulejówek
Dodano: 2016-03-01 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w m. Żebrak
Dodano: 2016-02-29 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Borowie
Dodano: 2015-12-14