Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica

Gmina Stara Błotnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-806 Stara Błotnica, Stara Błotnica 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 385 77 90
  • Data zamieszczenia: 2023-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Błotnica
    Stara Błotnica 46
    26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    tel. 48 385 77 90
    REGON: 670224019
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara Błotnica, prowadzonego w trybie podstawowym. Inwestycja polegać będzie na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowy Kiełbów. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje niżej wymienione działki ewidencyjne:Kiełbów Nowy 0011; 251/3, 251/17, 251/19, 251/21, 251/25, 251/27, 251/33, 252/2, 252/3, 252/5, 252/6, 252/7, 252/8, 252/9, 252/11, 252/12, 252/13, 252/14, 252/16, 252/17, 252/18, 252/19, 252/20, 252/21, 252/25, 252/26, 252/27, 252/28, 252/29, 252/31, 252/32, 252/34, 252/35, 252/36, 252/37, 252/39, 252/40, 252/41, 252/78, 253/2, 253/3, 253/4, 253/5, 253/6, 253/7, 253/8, 253/9, 253/10, 253/12, 253/13, 253/15, 253/16, 253/18, 253/19, 253/21,256/2, 257/5, 257/6, 257/8, 257/9, 258/3, 260/4, 262/3, 280/22, 280/23, 286/2, 287/2, 290/2, 291/2, 363/2, 363/8, 363/10Oraz działki powstałe w wyniku podziałów powyższych działek.Długość kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1086,38mb• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 918,4mb• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mb• przepompownie przydomowe- 2 szt. Ilość przyłączy• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 54 szt.• przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9- 2 szt. Długość głównej kanalizacji• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb• kanały grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1058,74mb• kanały grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)• kanały tłoczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb• kanały tłoczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mbRazem: 1828,61mb Długość kanalizacji głównej z przyłączami L= 2 774,65mbŚrednio dobowa ilość ścieków przyjętych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania będącego przedmiotem zadania- 28,2 m3/dSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, wzór umowy, które stanowią załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ). Przedmiar robótLp. Nazwa działu od do1. Stara Błotnica- Etap 2.3- kanalizacja grawitacyjna 1 441.1 Roboty drogowe 1 121.2 Roboty ziemne 13 201.3 Odwodnienie wykopów 21 221.4 Roboty montażowe sieci głównej 23 341.5 Roboty montażowe -odejścia boczne 35 391.6 Przewiert sterowany 40 442 Kanalizacja ciśnieniowa 45 752.1 Roboty drogowe 45 542.2 Roboty ziemne 55 622.3 Odwodnienie wykopów 63 632.4 Roboty montażowe 64 742.5 Pompownie ścieków 75 75 UWAGA: Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualnie nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.3.2 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie z przedmiarem robót, projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.3.3. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.3.4.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.3.5. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty oraz konieczności przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych.3.6 W czasie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i obsługiwać wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: znaki drogowe, światła ostrzegawcze, sygnały , zapory itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności.3.7 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji ( zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca.3.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót.3.9 Wykonawca zobowiązany jest na dostarczenie zamawiającemu kosztorysu ofertowego ( zgodnie z ceną podana w formularzu ofertowym) na etapie składania ofert. Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót ( podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen), z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania a nie ujętych w przedmiarze robót w formie szczegółowej.. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego stanowi podstawy odrzucenia oferty.3.10 W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej ( w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , SWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ,źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów , urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały , urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału , urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości , co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą posiadać stosowne atesty , aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, musza spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji . do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez zamawiającego lub inspektora nadzoru i projektanta. 3.11 Warunki realizacji robót.3.11.1 Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą Prawo ochrony środowiska.3.11.2 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami osób nadzorujących, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz zgodne z obowiązującymi normami.3.11.3 Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji autorskiego Biura Projektów oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.3.11.4 Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,b) zorganizowanie dojazdu,c) doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy,a) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,b) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,c) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac,d) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeżeli dotyczy),e) prowadzenie robót w sposób bezpieczny,f) uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu,g) składowania i utylizacji odpadów,h) wykonanie niezbędnych prób, i) badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów,j) obsługa geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz.;k) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach jeżeli dotyczy,m) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.n) zasilenie placu budowy w wodę i energię.3.11.5 Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia wszystkich elementów, które uległy zniszczeniu podczas prac do stanu wcześniejszego.Na niniejszą inwestycję, Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Programu Inwestycji Strategicznych finansowanych z Programu :POLSKI ŁAD”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach