Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W STADŁACH - ETAP II - KANAŁ D1 - D24 , C1 - C17

Gmina Podegrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 248
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4459033
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podegrodzie
    Podegrodzie 248 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 018 4459033
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W STADŁACH - ETAP II - KANAŁ D1 - D24 , C1 - C17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: Kanał D1 - D24 -wykonanie kanału z rur PVC fi 160 mm długości 176 m wraz z robotami towarzyszącymi, -wykonanie kanału z rur PVC fi 200 mm długości 674 m wraz z robotami towarzyszącymi, -wykonanie studni średnicy 425 mm 26 szt, -wykonanie studni średnicy 1000 mm 6 szt, -przewiert, Kanał C1 - C-17 -wykonanie kanału z rur PVC fi 160 mm długości 118 m wraz z robotami towarzyszącymi, -wykonanie kanału z rur PVC fi 200 mm długości 491 m wraz z robotami towarzyszącymi, -wykonanie studni średnicy 425 mm 16 szt, -wykonanie studni średnicy 1000 mm 5 szt, -przejście przez drogę powiatową. 2. Zamawiający na każdym etapie budowy ma prawo zweryfikować postęp prac i zweryfikować użyte materiały budowlane. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robót. 4. Szczegółowy opis i zakres robót określają załącznik nr 9 oraz załączniki nr 10, 11 i 12 a, b, c do SIWZ. 5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych, g) pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach w skali 1:1000 z naniesionymi numerami działek , wysokościami dna studzienki i góry studzienki, h) w imieniu Zamawiającego uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego i pokrycia kosztów wynikających z tej decyzji, i) w imieniu Zamawiającego uzyskanie decyzji na umieszczenie sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym, j) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych, k) protokoły przepięcia przyłączy do wybudowanej sieci kanalizacyjnej, l) inspekcji telewizyjnej całego odcinka oraz prób szczelności całego odcinka kanału zgodnie z Normą PN-EN 1610. Inspekcję telewizyjną należy zakończyć raportem, który winien zawierać informacje: -opis odcinka z wyszczególnieniem materiału, wielkości kanału; -długości badanych odcinków, ilości przyłączy; -wykres spadków dna poszczególnych badanych odcinków; m) nagranie całości inspekcji w formacie DVD, możliwym do odtworzenia na dowolnym odtwarzaczu DVD, n) oraz inne, roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania, o) w imieniu Zamawiającego uzyskania w PINB decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451125000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W STADŁACH - ETAP II - KANAŁ D1 - D24 , C1 - C17. 4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 17.04.2015 r. o godz. 9:00. 5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podegrodzie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach