Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI

Urząd Gminy Iwonicz Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI DO BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I INNYCH W LUBATOWEJ - ETAP VI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych i innych w Lubatowej - etap VI: 3.1. Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami i przepompowniami (PP8, PP9, PP10, PP11, PP12, PP13, PP14) w następującym zakresie: Sieć kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D200 typ -N- o długości 8 755,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D200 typ -S- o długości 3 751,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ -N- o długości 4150,0 mb, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ -S- o długości 1 063,5 mb, Sieć kanalizacji ciśnieniowej: - kanalizacja ciśnieniowa PE D110/97 o długości 1 191,0 mb Przyłącza kanalizacji sanitarnej: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC-U D160 typ -N -o długości 2 450,0 mb, Przepompownie ścieków 7 kpl. (PP8, PP9, PP10, PP11, PP12, PP13, PP14) w skład przepompowni wchodzi: - zbiornik przepompowni, - pompy zatapialne, - instalacja tłoczna, - układ sterowania (szafka sterownicza przepompowni), - urządzenia monitoringu, UWAGA !! Przepompownie PP1 i PP2 ujęte w kosztorysie, wyłączone z realizacji zadania. 3.2. Zakres prac do wykonania: określony szczegółowo w kosztorysie ślepym (dodatek nr 11 do SIWZ), dokumentacji projektowej (dodatek nr 10 do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 9 do SIWZ). Zakres szczegółowy robót określony w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót sieci kanalizacyjnej, został przedstawiony na mapach zasadniczych. Teren objęty robotami zakreślony został ciemną ciągłą linią i zacieniony kolorem. Roboty te dotyczą map zasadniczych: Mapa nr 6, 5, 4, Mapa nr 3 część zlewni w części północno - wschodniej, Mapa nr 2 część zlewni północno - zachodniej (za Kościołem) UWAGA !! Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na podstawie cen jednostkowych i nośników cenotwórczych ujętych w kosztorysie szczegółowym, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy płatnościach częściowych, ewentualnych robotach dodatkowych, robotach zamiennych oraz w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. UWAGA !! W związku z tym, że realizowany etap VI kanalizacji jest etapem ostatnim z całości kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Lubatowa, określonej w projekcie budowlanym należy szczegółowo przeanalizować zakres prac objętych tym etapem . 3.3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym robót sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 5 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający ma obowiązek zatwierdzić Harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 5 dni licząc od dnia jego złożenia. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przed?miotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do pra?widłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3.5. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania (wytyczenie trasy w terenie oraz inwentaryzacja powykonawcza), e) zapewnienie wideoinspekcji sieci kanalizacji sanitarnej, f) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu. 3.7. Ponadto w trakcie realizacji robót do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) sporządzenie projektów organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, b) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na własny koszt: - związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji. 3.8. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1) Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 27.05.2010 r. do godz. 11:00., wadium w wysokości 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwszepisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział Miejsce Piastowe Filia w Iwoniczu - Zdroju Nr 10 8642 1041 2006 4003 4117 0001 z dopiskiem -wadium-przetarg -Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych i innych w Lubatowej - etap VI. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć osobno wraz z ofertą w Biurze Obsługi Mieszkańca 2) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz-zdroj.pl zakładka bip-przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach