Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompowniami ścieków dla obszaru administracyjnego wsi Subkowy - II etap.

Gmina Subkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-120 Subkowy, ul. Wybickiego 19a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5368530 , fax. 058 5368530
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
    ul. Wybickiego 19a 19a
    83-120 Subkowy, woj. pomorskie
    tel. 058 5368530, fax. 058 5368530
    REGON: 19167535600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.subkowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompowniami ścieków dla obszaru administracyjnego wsi Subkowy - II etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompowniami ścieków w gminie Subkowy wg dokumentacji projektowej. Obszar kanalizacji sanitarnej objętej przedmiotem zamówienia obejmuje : - osiedle Witosa i Jana Pawła II, - ul. Spółdzielcza w kierunku wsi Mała Słońca, - ul. Gdańska, Ogrodowa, Dworcowa , Za Dworcem, Pałacowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu - przelewem na rachunek prowadzącego postępowanie nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz 1824). Wadia wymienione w pkt 2-5 w formie oryginału należy złożyć w kopercie z ofertą (nie wpinać trwale do oferty ), natomiast kopię wpiąć do oferty. Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w rozdz. V ust. 1, pkt 1: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ( UWAGA! informacja musi uwzględnić przestępstwa przeciwko środowisku zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo zamówień publicznych z 5 listopada 2009 r.), 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w rozdz. V ust. 1, pkt 2 : -wykazu min. 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia ( budowa sieci kanalizacji sanitarnej -grawitacyjnej, tłocznej, przepompowni) o łącznej wartości min. 3 mln zł wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4; 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdz. V ust. 1, pkt 3 należy przedstawić : 1) wykaz min. 3 osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5. 2) dysponowanie 1 osobą na stanowisku Kierownika robót posiadającej wykształcenie średnie lub wyższe techniczne oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w branży sanitarnej, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej bez ograniczeń ( Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, które upoważniają do pełnienia funkcji kierowania robotami w specjalności sanitarnej, przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa, 3) dysponowanie 1 osobą na stanowisku Kierownika robót posiadającej wykształcenie średnie lub wyższe techniczne oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w branży elektrycznej, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności elektrycznej ( Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, które upoważniają do pełnienia funkcji kierowania robotami w specjalności elektrycznej, przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa, 4) dysponowanie 1 osobą na stanowisku Geodety posiadającej wykształcenie średnie lub wyższe techniczne oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w branży geodezyjnej , posiadającej uprawnienia geodezyjne tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. Nr z 2005 r. 240, poz. 2027, art.43 ). W przypadku przedstawienia osób, którymi będzie dysponował Wykonawca należy załączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca dla potwierdzenia kwalifikacji Kierowników robót, Geodety przedkłada dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ( nie dotyczy geodety ). 4. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone rozdz. V pkt 1 ppkt 4 następujących dokumentów : 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, że Wykonawca osiągnął średni roczny przychód na podstawie Rachunku zysku i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kserokopiami dokumentów dokumentów składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł. 2) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość min. 200 000,00 zł. 3) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym(-ej) Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 500 000,00 zł 5. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - osobę pełnomocną do reprezentacji. 6. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum ), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 Pzp zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione rozdz. VI ust. 1. Dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 2, 3 i 4 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, 3) w przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum, wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 7. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wnioskodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast : 1) Dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1: a) pkt 2, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit a myślnik 1 i 3 oraz lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a myślnik 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach