Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej oraz modernizacją ujęcia wody „Grabowiec” w Mielniku

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17307 Mielnik, ul. Piaskowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 577 003, , fax. 856 577 121
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38
    17307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 856 577 003, , fax. 856 577 121
    REGON: 5065945000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej oraz modernizacją ujęcia wody „Grabowiec” w Mielniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej, przebudowie wodociągu i węzłów wodociągowych oraz modernizacja stacji uzdatniania wody w Mielniku, Gmina Mielnik. 3.1.1.Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej obejmuje budowę ok. 921,00 m kanału, 34 odgałęzienia, 1 przepompownie indywidualną w obrębie nieruchomości, wynikających z następującej dokumentacji budowlanej: a) Projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy przyłączy kanalizacji sanitarnej – dot. dz. nr. ewid: 5218, 5407, 5435, 5560, 5614, 5798, 5823, 5872, 5896, 5924, 5991/2, 6055, 6101, 6106, 6169, 6180, 6220, 6241, 6249, 6266, 6283, 6284, 6302, 6382; 5418, 5428/1, 5602/3, 5782/2, 5782/3, 5784, 5801/8, 5802, 5803/1, 5811, 5814, 5817, 5824/1, 5837/1, 5838, 5864/1, 5864/2, 5873, 5887/1, 5910/1, 5920, 5929/1, 5985/1, 6059, 6141, 6105/1, 6110, 6166, 6176, 6206, 6244, 6251, 6260, 6263, 6267, 6274, 6281, 6295, 6306/4, 6318, 6345, 6381/1, 6381/2, 6415/1 - przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Mielnik, w ulicy Brzeska, Polna, Miodowa, Wesoła, Sadowa, Ścianki, Królewska, Graniczna, Stary Trakt, Ogrodowa, Strażacka, Bugowa, Tarasowa, Biała, Piaskowa, Mostowa. UWAGA: Niniejsze postępowanie nie obejmuje robót w zakresie działek o nr 5782/2, 5782/3, 6141, 6176, 6206, 6260, 6263, 6345, 6381/1. Przyłącza do ww. działek zostały wykonane wcześniej w ramach innych zadań. b) Projekt budowlany dot. kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mielnik dot. dz. nr ewid.: 5407, 5435, 5560, 5614, 5991/1, 5991/2, 6055, 6169, 6241, 6266 UWAGA: Niniejsze postępowanie nie obejmuje robót w zakresie budowy sieci kanalizacji w ul. Stary Trakt (działka nr 6055) o długości ok. 299,5 m. oraz w ul. Bugowej (działka nr 6266) o długości ok. 43,5 m (wykonano wcześniej w ramach innych zadań). c) Projekt budowlany dot. kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Mielnik dot. dz. nr ewid.: 5798, 5823, 5829/1, 5832, 5872, 5896 Zakres prac objętych w/w dokumentacją znajduje się w łącznym projekcie wykonawczym, zamieszczonym w załączniku nr 5 i obejmuje m.in.: - Kanały sanitarne grawitacyjne fi 0,20 PP-b zlokalizowane w istniejących ciągach komunikacyjnych i na działkach prywatnych, - przewody kanalizacji ciśnieniowej d75mm PE zlokalizowane w istniejących ciągach komunikacyjnych i na działkach prywatnych, - odgałęzienia kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do działek zabudowanych. Zaprojektowane odgałęzienia zostały zakończone studzienką inspekcyjną DN 425 mm zlokalizowaną do ok. 2,0m za granicą własności. - odgałęzienia kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, które należy zakończyć za granicą własności korkiem d40mm PE - Przydomowa przepompownia ścieków zlokalizowana na działce 5991/2. 3.1.2. Zakres przebudowy wodociągu i węzłów wodociągowych oraz modernizacji stacji uzdatniania wody wynika z następującej dokumentacji: a) Projekt Wykonawczy wodociągu w ulicy Stanisława Duboisa w Mielniku zlokalizowanego w Obrębie Mielnik, dz. nr ewid.: 6032/1, 6032/2, 6042/2, 6054/2, 6053/2, 6173/2, 6031, 6055; b) Projekt Wykonawczy – branża sanitarna – rozbiórka i budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami w ulicy Białej w m. Mielnik – dot. dz. o nr ewid: 6241, 6198, 6180, 6181, 5435, 5407, 6184, 6196; c) ZGŁOSZENIE ZAMIARU BUDOWY Z 24.03.2016r. dotyczące przebudowy węzłów wodociągowych sieci wodociągowej w Mielniku na działkach o nr geodezyjnych: 5823, 6241/1, 5807, 6851, 6852, 6853 wraz z opisem planowanych robót. 3.1.3. W zakresie realizacji w/w robót budowlanych wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wdrożenia projektów czasowej organizacji ruchu. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ. Załączone przedmiary robót, określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien, przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar, ma ułatwić Wykonawcy, skalkulowanie ceny i nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy. 3.3. Jeżeli w dokumentacji technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 3.4. Powstałe podczas realizacji zamówienia wytworzone odpady Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zagospodarować zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954), ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 519, 785, 898, 1089), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250, 1020, 1250, 1920) oraz Uchwały Nr 18/121/12 Rady Mielnik z dnia 07 grudnia 2012 r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mielnik (Dz. Urz. Woj. Podlaskiego z 2012r. poz. 4160 nr 18/121/12). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów w terminie wskazanym w umowie, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 3.5. Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wykonawca może wnieść w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 9.3 Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 4 Ustanowienie wadium w formie niepieniężnej należy udokumentować załączając właściwy dokument do złożonej oferty (tylko oryginalne dokumenty). 4.1 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 4.1.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 4.1.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.2 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 4.2.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone wart. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 4.2.2 poręczenie będzie zawierało określoną datą i termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy) spowoduje odrzucenie oferty. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek Gminy Mielnik przelewem na rachunek bankowy o nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040. 7. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (uznanie rachunku) na rachunek zamawiającego, nie datę obciążenia rachunku wykonawcy (wpłaty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa takiego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. c) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach