Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej Wierzbica rejon ul. Wiosennej

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 15570119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej Wierzbica rejon ul. Wiosennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w ulicy Wiosennej w Wierzbicy zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy GWK Inżynieria Sanitarna Agnieszka Halicka, ul. Gąbińska 9/75, 01-703 Warszawa. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę kanału sanitarnego składającego się z następujących odcinków:  od studni istniejącej SI-S20, rura kanalizacyjna PP o średnicy 250 mm, L= 503,50 m, odcinek S1-S2 przejście poprzeczne pod ulicą Pułtuską należy wykonać w rurze osłonowej stalowej o średnicy 355,6 mm za pomocą przewiertu sterowanego poziomego,  S2-S2.5, w projekcie jest przewiert modułowy i rura Dz 200 mm, SDR 21 natomiast Zamawiający, zakłada zmianę technologii budowy i materiału tj. na wykop otwarty i rurę PVC-U o średnicy 200mm, SDR34, L = 142,50 m  S10 – S10.3 z rur PVC-U, SDR 34 o średnicy 200mm, L = 58,00m,  S14 – S 14.4 z rur PVC-U, SDR 34 o średnicy 200mm, L = 52,00m,  S16- S16.2 z rur PVC-U, SDR 34 o średnicy 200mm, L = 60,00m, Wybudowane kanały zostaną włączone do istniejącej studzienki kanalizacyjnej w ulicy Pułtuskiej. 2) monitoring TV wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, 3) budowę 33 przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do pierwszej studni rewizyjnej na terenie prywatnej posesji wraz odtworzeniem nawierzchni chodników, zjazdów oraz trawników do stanu sprzed budowy. Wykonawca wykona tylko przyłącza wskazane przez Zamawiającego. Gmina po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia i zapoznaniu się z kosztami budowy poszczególnych przyłączy kanalizacyjnych, poinformuje właścicieli nieruchomości o możliwości podpisania umowy z Gminą i budowy przyłączy przez Gminę jako inwestora zastępczego w ramach zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą. W zamian właściciel nieruchomości zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Gminy wartość budowy przyłącza na terenie swojej posesji od granicy działki do pierwszej studzienki. Gmina w umowie z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do pomniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o wartość budowy odcinków przyłączy nie wykonanych z uwagi na rezygnację przez właścicieli nieruchomości na budowę przyłączy przez Gminę. UWAGA!!! Projekt przyłączy zakłada, że na terenie prywatnej posesji na przyłączu odchodzącym od kanału z trójnika zaprojektowana została betonowa studnia o średnicy 1200 mm. Na wniosek Zamawiającego, MPWiK pismem PRO.DRP.844.209.2019.211926.19.AW z dnia 20.08.2019 r. wyraziło zgodę na zmianę średnicy oraz materiału studzienek kanalizacyjnych z betonowych studni Ø 1,2 m na studnię z PVC Ø 0,425 mm na przyłączach zlokalizowanych na prywatnych posesjach. W związku z powyższym w wycenie należy uwzględnić studnie zgodnie z ww. pismem, tj. o średnicy 425 mm, a nie zgodnie z projektem. 4) Budowę dwóch przyłączy kanalizacyjnych do myjni (przemysłowe i sanitarne). Zamawiający przewiduję konieczność opracowania dokumentacji zamiennej dla MPWiK dla przyłącza przemysłowego. W miejscu istniejącego zbiornika bezodpływowego należy zaprojektować studzienkę rewizyjną odbierającą ścieki z separatora. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić plan sytuacyjny z zaznaczonymi zmianami w stosunku do zatwierdzonego projektu, profile wraz z opisem zaprojektowanej studzienki. Ponadto w wycenie należy przewidzieć likwidację dwóch zbiorników bezodpływowych. Ze względu na pracę myjni, przyłącze należy wykonać w miesiącu sierpniu. 5) Wykonanie dokumentacji projektowej budowy przyłącza kanalizacyjnego do działki nr ew. 76/83 obręb 25 Wierzbica, gm. Serock. Uwaga: W przypadku gdy właściciel w/w nieruchomości podpisze umowę z Gminą (inwestorem zastępczym) na wykonanie budowy przyłącza na odcinku poza pasem drogowym Wykonawca w ramach umowy z Gminą wybuduje przyłącze na odcinku od granicy pasa drogowego do pierwszej studzienki na podstawie opracowanego projektu. Koszt opracowania projektu technicznego oraz budowy przyłącza Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w składanej ofercie. Projekt techniczny przyłącza wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami należy opracować na odcinku od granicy działki do budynku, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego warunków technicznych wydanych przez MPWiK w Warszawie. Opracowany projekt techniczny przyłącza należy uzgodnić w MPWiK. W przypadku gdy właściciel nieruchomości podpisze umowę z Gminą na budowę przyłącza jako inwestorem zastępczym, Wykonawca wykona go do pierwszej studzienki na terenie prywatnej nieruchomości na podstawie opracowanego projektu - w przeciwnym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o tą kwotę zgodnie z kosztorysem ofertowym złożonym przez Wykonawcę. 6) odtworzenie nawierzchni oraz uporządkowanie terenu po budowie sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacyjnych: a) teren budowy należy przywrócić do stanu sprzed budowy, b) Zamawiający przewiduje wymianę 40% gruntu z wykopu po trasie budowanej sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacyjnych, c) na całej długości budowanej sieci kanalizacji sanitarnej w drogach należy odtworzyć nawierzchnię tłuczniem łamanym 0- 31,5 mm na odcinku:  S2-S7 na szerokości 3 m o grubości 8 cm po zagęszczeniu,  S7- S 20 oraz dodatkowy odcinek od studni S 20 na południe do ulicy Pogodnej (odcinek 30 m), S14-S14.4 , S16- S16.2, S2.2.-S2.5 oraz dodatkowy odcinek o długości 8 m od studni S2.2 na północ na szerokości 4 m o grubości 8 cm po zagęszczeniu,  S10 – S10.3 odtworzenie nawierzchni drogi z wykorzystaniem materiału pochodzącego z wcześniejszej rozbiórki kostki betonowej i ponowne jej ułożenie, na podbudowie składającej się z warstwy odsączającej z mieszanki piaskowo – żwirowej o grubości 5 cm, warstwy dolnej podbudowy o grubości 12 cm z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63 mm, warstwy górnej podbudowy o grubości 8 cm z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm oraz podsypki cementowo piaskowej o grubości 4 cm,  S2 – SI przywrócić teren do stanu sprzed budowy,  teren działki 76/92 przywrócić do stanu sprzed budowy, zagęścić , posiać trawę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach