Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Stawiszcze, gmina Czeremcha

Gmina Czeremcha ogłasza przetarg

  • Adres: 17-240 Czeremcha, ul. Duboisa 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6850400, 6850394 , fax. 085 6850400
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czeremcha
    ul. Duboisa 14 14
    17-240 Czeremcha, woj. podlaskie
    tel. 085 6850400, 6850394, fax. 085 6850400
    REGON: 05065923700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeremcha.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Stawiszcze, gmina Czeremcha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Stawiszcze, gmina Czeremcha na odcinku od studni 1 do studni 17 włącznie obejmująca swym zakresem następujące: 1.Roboty ziemne - wykopy oraz przekopy do gł. 4,0 m, - roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi, - roboty ziemne wykonane koparkami zgarniakowymi, - wykonanie warstw podsypkowych piaskowych, - pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką, - kanały rurowe, - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem, - mechaniczne plantowanie terenu, 2. Roboty drogowe - ręczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego, - rozebranie krawężników betonowych, - montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, - demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, 3. Roboty montażowe, - kanały z rur PVC, - studzienki kanalizacyjne, - odnogi wbudowane z rurociągu, - pompowanie wody, - kamerowanie sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w banku: 57 1020 1332 0000 1102 0037 7226 b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu: -Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 Pzp. -posiada odpowiedni potencjał ekonomiczno-finansowy - oświadczenie - posiada odpowiedni potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. - Wykonawca przedstawi w ofercie osoby posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w branży: - inżynierii sanitarnej z zakresu budowy sieci zewnętrznych; - drogowej z zakresu budowy dróg; - posiada odpowiedni potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej: a) koparko - spycharka o poj. łyżki 0,25 m3, b) samochód samowyładowczy o ładowności do 5,0 ton, c) spalinowa zagęszczarka do gruntu, d) ręczna zagęszczarka płaszczyznowa, e) ręczne ubijaki, f) samochód dostawczy o ładowności do 0,9 t, g) dźwig na podwoziu samochodowym. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 3 zadania polegające na budowie sieci kanalizacyjnych o wartości nie niższej niż 500 000 PLN brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 4. Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonwaca, 5. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy, 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. z późn. zm. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeremcha.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach