Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Opoczka

Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, Bystrzyca Dolna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 851 59 80 , fax. 74 851 59 82
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Bystrzyca Dolna
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 851 59 80, fax. 74 851 59 82
    REGON: 20775910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sgpk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Opoczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach niniejszego Zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz zrealizować Roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). Zakres Robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie: • ok. 1,4 km nowych odcinków sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej oraz tłocznej wraz uzbrojeniem, w tym 1 kpl. przepompowni ścieków, • zagospodarowania terenu planowanej inwestycji i przywrócenie go do stanu przed rozpoczęciem Kontraktu, odtworzenie terenu (w szczególności w pasie drogowym). Wykonawca jest odpowiedzialny za zaprojektowanie i wykonanie Robót będących przedmiotem zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu Zamówienia został przedstawiony w Części III ZO – tj. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). Zamawiający informuje, iż pełna treść zapytania ofertowego dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://www.sgpk.pl/Skladniki/ogloszenia/prow/zap_ofe_prow3_2020/zap_ofe_prow3_2020.htm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 PLN 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PL 33 1050 1908 1000 0090 3043 2901 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w innych opisanych w pkt 11.2 formach należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego: Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 Świdnica. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej: „Wadium przetargowe: postępowanie NR 3/PROW/2020 „Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Opoczka” 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po rozstrzygnięciu postępowania lub po wycofaniu się Wykonawcy z postępowania o zamówienie. 2) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wartości nominalnej przyjętego wadium. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 8.A.1.b) IDW, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do IDW) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Celem potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 8.A.1.a) IDW, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do IDW) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 3. Celem potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt. 8.A.1.2) IDW, Wykonawcy muszą złożyć: wykaz osób (zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do ZO), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 4. Celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Dokumenty wymienione w pkt. 8.B IDW należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu włącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości. 8. Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, b) Wyceniony Wykaz cen, sporządzony na podstawie wzoru znajdującego się w części III – OPZ , pkt 2 zapytania ofertowego. c) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, g) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, h) wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do IDW) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, i) wykaz wykonanych usług – Załącznik nr 5 do IDW wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. j) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 6 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach