Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICACH: H. SIENKIEWICZA, WIEJSKA, S. LEMA, J. SŁOWACKIEGO W BRZEZIU K. SULECHOWA WRAZ Z TŁOCZNIĄ ŚCIEKÓW I PRZYKANALIKAMI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-ciśnieniowym w ulicach: H. Sienkiewicza, Wiejska, S. Lema, J. Słowackiego w Brzeziu k. Sulechowa wraz tłocznią ścieków i przykanalikami. Zakres robót do wykonania obejmuje m.i - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40.000,- zł ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: 2.1. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczają-cymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że: 1) wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem do wysokości 80% (osiemdziesiąt procent) będzie wypłacane w miarę realizacji robót, na podstawie częściowych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń, przy czym pierwsza faktura VAT za realizację robót stanowiących przedmiot zamówienia może być wystawiona po wykonaniu robót o wartości nie niższej niż 20% (dwadzieścia procent) wartości przedmiotu zamówienia; 2) pozostałe 20% (dwadzieścia procent) wynagrodzenia zostanie wypłacone Wy-konawcy po zakończeniu realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego. 2.2. Wykonawca musi wykazać że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej trzy zadania polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, przy czym w każdym z tych zadań musi wystąpić wykonanie: kanalizacji grawitacyjnej z przykanalikami, kanalizacji ciśnieniowej i przepompowni lub tłoczni ścieków. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robót, 2) pracownik z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 5 do I rozdziału SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kłodawa ul. Jachtowa, Brzegowa, Wioślarska, Rybacka, Sezamkowa i Kaktusowa
Dodano: 2016-07-27 - Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów mostowych i przepustów, elementów odwadniających teren wraz z robotami towarzyszącymi oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie - Obwód Drogowy Sulęcin oraz Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Dodano: 2016-04-04 - Robota budowlana Machary GO.SOP.016.29.15
Dodano: 2015-07-24 - Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów mostowych i przepustów, elementów odwadniających teren wraz z robotami towarzyszącymi oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie : Zadanie nr 1 - Obwód Dróg Wojewódzkich Kłodawa oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Drezdenko Zadanie nr 2 - Obwód Dróg Wojewódzkich Sulęcin oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Ośno Lubuskie
Dodano: 2015-03-13 - Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów mostowych i przepustów, elementów odwadniających teren wraz z robotami towarzyszącymi oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich Kożuchów Zadanie nr 3 - Obwód Dróg Wojewódzkich Kłodawa oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Drezdenko Zadanie nr 4 - Obwód Dróg Wojewódzkich Sulęcin oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Ośno Lubuskie
Dodano: 2015-02-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla ośrodka wczasowego oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Pszczew
Dodano: 2015-01-23 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach Bródki i części Nietkowic (II etap)
Dodano: 2014-11-25 - Budowa kanalizacji sanitarnej - etap II - Drezdenko - Północ
Dodano: 2014-09-04 - Sieć kanalizacyjna z przyłączami w m. Jasień, obejmująca ul. Graniczną, Pl. Armii Krajowej, Podmokłą, Małą, Boczną, Żwirową, Kościelną i Pl. Wolności.
Dodano: 2014-08-18 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej i tłocznej z przepompowniami w części miejscowości Bródki i Nietkowice (I etap)
Dodano: 2014-04-24