Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego w miejscowości Góra Kalwaria do miejscowości Czersk (Zamek) - etap V, VI, VII współfinansowanej przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Woj. Polskiego w m. Góra Kalwaria do m. Czersk - etap I do VII w ramach działania 1.1 - Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM, priorytetu I Gospodarka wodno ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 (nadzór)

Gmina Góra Kalwaria ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22/7273414 , fax. 22/7273414
  • Data zamieszczenia: 2014-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra Kalwaria
    ul. 3 Maja 10 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 22/7273414, fax. 22/7273414
    REGON: 01327113400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego w miejscowości Góra Kalwaria do miejscowości Czersk (Zamek) - etap V, VI, VII współfinansowanej przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Woj. Polskiego w m. Góra Kalwaria do m. Czersk - etap I do VII w ramach działania 1.1 - Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM, priorytetu I Gospodarka wodno ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 (nadzór)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie kompleksowo obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w branży: sanitarnej, drogowej elektrycznej Zakres rzeczowy nadzorowanych robót: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wojska Polskiego, Batalionów Czwartaków, Granicznej, zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę etap V, VI, VII (od S 33 do S143 włącznie). W ramach zamówienia należy wykonać: sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych kielichowych glazurowanych, łączonych na uszczelkę o wytrzymałości na zgniatanie 40 kN/m o długości ok. 1437m odejścia do posesji z rur PCV ?160 o wytrzymałości obwodowej 8kN/m2 zakończonych korkiem o łącznej długości ok. 252m odejścia boczne z PCV ? 200 ok. 9m studnie rewizyjne z kręgów betonowych ?1200 z betonu wibroprasowanego B25, wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F=150, nasiąkliwość do 1,5%, łączonych na felc z zaprawą cementową z dodatkiem ośrodka wodoodpornego, bądź na uszczelkę gumową i włazami żeliwnymi kanałowymi KLD 400 z dwoma ryglami 40t i wkładką gumową - 6kpl. studnie z PCV ?600 z włazem żeliwnym 40t - 59kpl. studzienki kanalizacyjne systemowe o śr. 315 mm zamknięcie rurą teleskopową - 3 kpl. sieć kanalizacji tłocznej PE ?110 ok. 1133m studnię odwadniającą z kręgów betonowych ?1200 - 1 kpl. zespół odpowietrzająco- napowietrzający - 1 kpl. przewierty dł. ok. 37,5m przecisk sterowany z rur kamionkowych DN 200, szczelności 2,4 bara ok. 53,5m kompletne tłocznie ścieków P2, P3, P4, zgodnie z załącznikiem dotyczącym wymogów dla tłoczni wraz z zasilaniem elektrycznym, sterowaniem, monitoringiem, sygnalizacją, alarmem, wentylacją (komora podziemna tłoczni ma być z rury wielowarstwowej PEHD). Wykonawca do oferty ma załączyć kompletną dokumentację techniczną producenta wycenionej tłoczni. zasilania energetyczne do poszczególnych przepompowni ścieków: przyłącza i wlz-t kablowy nN -0,4kV, złącze kablowe Z {ZK1(1*160A)+SL1}, tablicę sterującą SZS do tłoczni - zgodnie z załączonymi projektami - koordynacja dokumentów z Zakładem Energetycznym dotyczących podpisania umowy i przekazania do eksploatacji (umowa UP3) wycinkę drzew, zgodnie z decyzjami zezwalającymi na wycinkę drzew (w załączeniu Decyzja z 15.07.2014r. na terenie stadionu, Decyzja z 4.08.2014r. w ul. Batalionów Czwartaków, Decyzja nr 966/2014 z 11.07.2014r. w pasie ul. Wojska Polskiego) oraz wykonanie nasadzeń zastępczych po trasie kanalizacji sanitarnej, zgodnie z decyzjami zezwalającymi na ich usuniecie tj. drzew liściastych wys. 2,5m, min. obwód drzew 12-14 cm gat. klon globosum (sezonowanych w pojemniku C33) 60 szt. w miejscu wskazanym przez inwestora i GDDKIA. Wykonawca we własnym zakresie zagospodarowuje materiał z wycinki drzew. Drzewa z ul. Wojska Polskiego należące do GDDKiA Wykonawca ma zagospodarować zgodnie ze wskazaniem właściciela terenu tj. oczyszczone dłużyce należy przekazać Rejonowi GDDKiA w Grójcu ul. Szczęsna 10, zaś pozostałości zagospodarować we własnym zakresie. Przed przystąpieniem do wycinki w ul. Woj. Polskiego Wykonawca musi wykonać i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu w GDDKiA. budowę nawierzchni: po trasie kanalizacji należy odbudować nawierzchnię tj. na drogach niezaasfaltownch ułożyć nawierzchnię żwirową - 12 cm na całej szerokości ulic, zaś na ul. Granicznej 4cm beton asfaltowy - warstwa ścieralna na całej szerokości ulicy zaś na trasie wykopu dodatkowo 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, Prace przy działkach prywatnych muszą być wykonane ze szczególnym poszanowaniem mienia. Po zakończeniu budowy teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego, zrekultywować, obsiać trawą, posadzić krzewy lub drzewa. W razie jakichkolwiek uszkodzeń ogrodzeń lub wjazdów należy usunąć powstałe szkody. W czasie budowy należy zagwarantować dojazd do posesji. Drzewa i krzewy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. W zakres zadania wchodzi również opracowanie projektu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego oraz kompleksowa obsługa geodezyjna, opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w 4 egz. (i jeśli to będzie konieczne z wcześniejszym naniesieniem zmian w ZUD), Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie na wykonany zakres (zgodnie z pozwoleniami na budowę). Wykonawca we własnym zakresie organizuje plac budowy, odwodnienie wykopów, wywóz i utylizację ziemi z wykopów. Po zakończonych robotach doprowadzi teren do porządku. Zapłata faktury końcowej możliwa będzie po dostarczeniu inwestorowi decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Piasecznie oraz Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Warszawie oraz kompletną dokumentację powykonwaczą. Wykonawca uzyska i pokryje koszt zajęcia pasa drogowego drogi krajowej, wojewódzkiej i gminnej na czas budowy, a po zakończeniu prac dostarczy protokół z odbioru pasa drogowego od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, Referatu Gospodarki Komunalnej UMiG. Etap V będzie mógł być realizowany po wyburzeniu budynków przez GDDKiA. Wycinka drzew i wykonanie nasadzeń musi odbyć się zgodnie z decyzjami na wycinkę drzew. Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres zadań związany z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru Inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny za całościowy nadzór nad umową na roboty budowlane. Inspektor nadzoru dla wykonania swoich obowiązków zapewni nadzór nad robotami sanitarnymi i drogowymi, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i obowiązującymi przepisami. Jego rola obejmie co najmniej następujące czynności: Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, Monitoring i kontrola wykonania umowy na roboty pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym; Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty; Informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub naprawczych dla ich przezwyciężenia; Wykonywanie wszystkich czynności koniecznych do prawidłowej realizacji umowy na roboty oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego. Sprawdzenie prawidłowości sporządzenia przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Egzekwowanie od Wykonawcy realizacji robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy. Zatwierdzanie: materiałów budowlanych i instalacyjnych, przewidzianych przez Wykonawcę do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych bądź niedopuszczonych do stosowania w budownictwie Informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji w trakcie wykonania umowy na roboty, w terminie umożliwiającym ich usunięcie bez opóźnienia terminów zakończenia robót, Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych , Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek oraz kontrolowanie rozliczeń budowy. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, Żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Kontroli prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. Udział w naradach dotyczących realizacji robót oraz udział w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy. Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wyjaśnianie wątpliwości technicznych i współpraca z Inwestorem i innymi uczestnikami procesu budowlanego. Nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z harmonogramem, potwierdzenie jakości i ilości wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót, kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresu prac i kwot w zakresie zgodności z zawartą umową z wykonawcą robót; sporządzenie końcowego rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji. Przygotowanie protokołów odbioru częściowego i końcowego; Obecność na budowie w dni tygodnia, w których wykonywane są roboty budowlane przez wykonawcę robót, zapewniając skuteczność nadzoru oraz na każdorazowe wezwanie ze strony Zamawiającego oraz na wniosek Wykonawcy robót budowlanych. Dojazd na budowę inspektor nadzoru zapewnia we własnym zakresie. Udział w przeglądach w okresie rękojmi, gwarancji i przeglądzie pogwarancyjnym. Organizowanie badań jakości w instytutach specjalistycznych, jeśli będzie to konieczne po uprzedniej akceptacji Zamawiającego Przeprowadzanie z Wykonawcą odbiorów częściowych i końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego Ocena i weryfikacja robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych przedstawionych przez Wykonawcę w zakresie finansowym i rzeczowym, Udział w przeprowadzanych próbach niezbędnych do oddania do eksploatacji. Sporządzanie na wniosek Zamawiającego dla potrzeb składania wniosków o płatność dokumentów wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie z wytycznymi POIiŚ. Uczestnictwo w prezentacji Projektu społeczeństwu lokalnemu, pomoc przy rozwiązywaniu konfliktów lokalnych wynikłych z tytułu realizacji robót budowlanych. W miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą Przygotowanie i dostarczenie raportów z postępu prac kontraktu na roboty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego Sporządzenie we współpracy z Zamawiającym sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji Egzekwowanie od Wykonawcy zobowiązań wynikających z umowy w okresie zgłaszania wad w okresie gwarancji RAPORTOWANIE Inspektor nadzoru dostarczy następujące raporty podczas realizacji umowy: Miesięczne raporty i raport końcowy postępu prac budowlanych i stanu finansowego umowy na roboty w dwóch (2) egzemplarzach w języku polskim do 10 dnia następnego miesiąca; MONITORING I OCENA Osiągnięty postęp mający prowadzić do osiągnięcia celu postawionego w niniejszym zakresie wymagań projektu: rzeczowy i finansowy postęp robót zawartych w umowie na roboty, zakończenie umowy na roboty w odpowiednim czasie zakończenie robót ze spełnieniem założeń technicznych, nie przekroczenie budżetu. Wymagania szczególne Inspektor nadzoru, jeżeli otrzyma takie polecenie od Zamawiającego, będzie odpowiedzialny za informowanie wszystkich zaangażowanych stron, że działania podejmowane w ramach projektu są finansowane przez Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. We wszystkich publikacjach i informacjach prasowych związanych z projektem, a także podczas szkoleń, seminariów i konferencji Inspektor nadzoru musi w bardzo wyraźny i widoczny sposób podkreślać rolę Unii Europejskiej w finansowaniu. Wszystkie publikacje i informacje prasowe dotyczące działań wynikających z niniejszego kontraktu powinny zawierać wyraźną informację o finansowaniu przez UE oraz logo UE. Działania związane z wizualizacją udziału UE w realizacji Projektu należy wykonywać zgodnie z wytycznymi POIiŚ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach