Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Piłsudskiego i ul. Pielgrzymkowej w Przasnyszu.

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Piłsudskiego i ul. Pielgrzymkowej w Przasnyszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV SN8 (rury ze ścianką litą wg PN-EN 1401:1999, łączone na uszczelki gumowe wargowe). Lokalizacja inwestycji: Sieć kanalizacji sanitarnej będzie wykonywana w Przasnyszu w ulicy Piłsudskiego - droga wojewódzka nr 544 i w ulicy Pielgrzymkowej - ul. miejska. Sieć kanalizacji sanitarnej zostanie włączona do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej PVC250 poprzez istniejącą studnię rewizyjną (o rzędnych 121,08/119,41) zlokalizowaną przy skrzyżowaniu ulic: Piłsudskiego i Szosa Ciechanowska. Na trasie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej występują sieci uzbrojenia terenu : wodociąg, sieć telekomunikacyjna, linia energetyczna NN i kanalizacja deszczowa. Projektowana sieć kanalizacyjna i przyłącza kanalizacji sanitarnej zlokalizowane są w jezdniach, chodnikach i terenach zielonych. Po zakończeniu robót należy odbudować uszkodzone elementy ulic w technologii zgodnej z projektem. W przypadku chodników są to płytki betonowe i kostka odzyskane z rozbiórki. Brakujące ilości ~ 20% zabezpiecza Inwestor. Informacja dodatkowa mająca wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; W roku 2010 planowana jest przebudowa ulicy Piłsudskiego. Przedmiot zamówienia musi być zakończony przed rozpoczęciem przebudowy ulicy. Zakres robót: -kanał z rur PVC-U250 . Długość 583m -kanał z rur PVC-U200 . Długość 993 m -kanał z rur PVC-U160 . Długość 337 m -kolektor tłoczny z rur PE 90mm (SDR17, PE100, PN10, rury do kanalizacji) o dł. łącznej 52,0m -kanał z rur PE 75mm (SDR17, PE100, PN10). Długość 167,0m -kanał z rur PE 50mm (SDR17, PE100, PN10). Długość 30,0m -budowa przepompowni ścieków (1200mm) -4szt -Przykanaliki PVC 160. Długość 337 (58szt). Szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452024109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: Piętnaście tysięcy złotych). 1)Wadium może być wniesione w jednej z następujących form : a) pieniądzu, na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu NR RACHUNKU: 79 8924 0007 0008 0080 2001 0002. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust..5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. nr 109, poz.1158 z póżn. zmianami ). 2)Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 3) Wykonawca wnoszący wadium przelewem , powinien złożyć polecenie przelewu z takim wyprzedzeniem, aby wpłata wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W każdym innym przypadku uważać się będzie , że Wykonawca nie wniósł wadium. Dokumentem , na podstawie którego zamawiający stwierdzi wpłatę wadium będzie informacja o saldzie na rachunku bankowym z godziny 12:00 w dniu 1 października 2009r. 4) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 2pkt. 4 ustawy. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: upłynie termin związania ofertą zostanie zawarta umowa z wybranym Wykonawcą zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 1) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca - w odpowiedzi na wezwanie skierowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy pzp- nie uzupełni dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert b) który został wykluczony z postępowania c) którego oferta została odrzucona, 3) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców , którzy zostali wykluczeniu z postępowania lub których ofertę odrzucono, jeżeli w wyniku postępowania protestacyjnego czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty została unieważniona. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek ponownego wniesienia wadium w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Nie wniesienia wadium na wezwanie Zamawiającego skutkować będzie wykluczeniem z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 ustawy. 4) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy . c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 , spełniający następujące warunki 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (środki własne na rachunku lub kredyt, o ile środki z kredytu nie są przeznaczone na zrealizowanie innego konkretnego celu) i lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. (jeden milion) Środki finansowe podane w zaświadczeniu z banku w walutach innych niż PLN będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia zaświadczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia ( konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. W ofercie przetargowej Wykonawca przedstawi kandydatów posiadających wymagane polskim prawem uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk: 1)Kierownik budowy - Wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jedno zadanie o wartości minimum 500 tys zł z zakresu budowy i lub rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej i lub deszczowej, na których pełnił funkcję Kierownika Budowy Kierownik budowy powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia powyższy warunek spełniają łącznie. 3. Doświadczenie Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać , że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert wykonał (zakończył )- jako wykonawca lub podwykonawca- co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia. Za jedno porównywalne zadanie uważać się będzie budowę i lub rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej, o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł obejmującą swym zakresem wszystkie niżej wymienione elementy robót: a. wykonanie rurociągu kanalizacji sanitarnej (grawitacyjna, tłoczna, przyłącza) b. wykonanie co najmniej 1 przepompowni ścieków. W przypadku kontraktów zawartych w walutach innych niż PLN, należy ich wartość przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania umowy i kurs waluty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia (konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w przetargu będzie dokonana w formule spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych SIWZ Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia wszystkie wymagania określone powyżej. Niespełnienie któregokolwiek z nich oznaczać będzie, że Wykonawca nie spełnia warunków uczestnictwa w przetargu. Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: 1)Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robot zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz z przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 2)Podwykonawstwo : Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców . Wykonawca może powierzyć podwykonawcy obsługę geodezyjną, roboty elektryczne (zasilanie przepompowni) oraz odtworzenie uszkodzonych elementów dróg. Pozostałe roboty wykonawca zrealizuje samodzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia ( konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Status prawny - wymagane dokumenty 1)Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej . 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy - o ile osoba podpisujące ofertę nie posiadają takich uprawnień na podstawie dokumentów rejestrowych firmy. 4) Aktualną ( wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy pzp .Powyższa informacja, dotyczy urzędujących członków władz firmy, umieszczonych w rejestrze firmy. 5) Aktualną ( wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. Powyższa informacja , nie dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych , o ile wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne. Spółki cywilne, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi mają obowiązek załączyć tę informację . 6) Aktualnych, ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2 Potencjał ekonomiczno - finansowy - wymagane dokumenty Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub i zdolność kredytowa Wykonawcy nie jest mniejsza od 1.000.000 PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , informację przedkłada ten lub ci, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 3 Potencjał kadrowy - wymagane dokumenty Wykaz osób , zgodny z treścią załącznika nr 2 Personel , które będą kierować wykonaniem zamówienia .Do informacji należy załączyć kopię uprawnień budowlanych oraz kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych do pełnienia obowiązków kierownika budowy i kierownika robót . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , informację przedkłada ten lub ci, którzy potwierdzają spełnienie warunku W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4 Doświadczenie zawodowe - wymagane dokumenty 1) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 W informacji należy zamieścić wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub z okresu działalności , jeśli jest prowadzona krócej niż 5 lat. Wykaz powinien zawierać zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku Doświadczenie zawodowe. Na potwierdzenie wykonania tych zadań z należytą starannością wymagana jest kopia protokołów odbiorów końcowych wykonanych robót lub referencje od właściwych zamawiających. Z treści załączonych protokołów lub referencji musi wynikać jednoznacznie, że dotyczą one zadań porównywalnych z przedmiotem przetargu - w rozumieniu zapisu w punkcie 8.3 SIWZ. Maksymalnie należy wykazać 5 zadań. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , informację przedkłada ten lub ci, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 5. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku , gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605 ze zm.) 1)Wykonawca, o którym mowa wyżej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1 ppkt (1),(5), (6) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnie albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie , lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1 ppkt (4) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2)Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 5 powinny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wyszczególnionych w pkt. 1 (1),(4),(5),(6). 6. Wykonawcy składający ofertę wspólną (konsorcjum) Oferta składana przez konsorcjum (dwa lub więcej podmiotów gospodarczych działających wspólnie) musi spełniać następujące wymagania: 1) Dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt. (1), (4), (5),(6) wymagane są od każdego podmiotu. 2)Oświadczenie wymienione w pkt. 1 (2) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane przez każdego Wykonawcę lub Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, 3)Do oferty będzie załączone pełnomocnictwo dla wyznaczonego jednego z podmiotów jako Lidera konsorcjum .Pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów i złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4)Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, lub reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. 5)Zamiast pełnomocnictwa może być załączona umowa konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną