Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Okulickiego w m. Henryszew, gm. Jaktorów”.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Zyrardów: Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Czysta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(46)8554041 , fax. +48(46)8553280
  • Data zamieszczenia: 2017-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Zyrardów: Sp. z o.o.
    Czysta 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. +48(46)8554041, fax. +48(46)8553280
    REGON: 750086653
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Okulickiego w m. Henryszew, gm. Jaktorów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje realizację zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Okulickiego w m. Henryszew, gm. Jaktorów”, mającego na celu skanalizowanie domostw położonych w rejonie ul. Okulickiego w m. Henryszew, gm. Jaktorów. W ramach realizacji przedmiotowej inwestycji planowane jest wykonanie kolektorów podciśnieniowych i przyłączy grawitacyjnych przeznaczonych do odbierania ścieków z zabudowań mieszkalnych w rejonie ul. Okulickiego w Henryszewie, przynależnych do zlewni przepompowni próżniowo-tłocznej SP4 zlokalizowanej w m. Henryszew. 2.Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się: 1)Sieć przewodów podciśnieniowych: -kolektory podciśnieniowe z rur: PE 225 mm- 625,0 m, PE 90mm- 45,5m; o łącznej długości ok. 670,5 m; -przyłącza grawitacyjne Ø 160x4,0mm PVC „N” łącznej długości ok. 15,0m -studzienki zbiorczo-zaworowe żelbetowe o wym. 1,0x1,0mx2,05m: 6 szt. -studzienki połączeniowe z tworzywa sztucznego DN 400mm:- 2 kpl. (na przyłączach - zasuwy typu E kołnierzowe: Ø 200- 3 szt. 2)Odtworzenie naruszonej podczas prowadzenia prac związanych z budową zakresu wymienionego w pkt. 1) nawierzchni w ul. Okulickiego 3)Roboty odwodnieniowe. 4)Zagęszczenie gruntu wraz z wykonaniem badań zagęszczenia gruntu (w ilości 4 egz. dla Zamawiającego), które potwierdzą uzyskanie wymaganego w Projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – zwanej dalej STWiORB, stopnia zagęszczenia gruntu, które wykonane zostaną przez jednostkę posiadającą kwalifikacje do wykonywania tych badań. 5)Usunięcie kolizji z infrastrukturą podziemną. 6)Obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia (tyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zaewidencjonowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Grodzisku Mazowieckim – oryginały w ilości 4 egz. dla Zamawiającego). 7)Opracowanie Projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu drogowego wprowadzonej/ych na czas trwania robót wraz ze stosownymi opiniami i uzgodnieniami oraz opłatą za zajęcia pasa drogowego. 8) Próby szczelności, inspekcja kamerą TV wykonanej kanalizacji sanitarnej (2 egz. płyty CD dla Zamawiającego). 9)Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzgodnieniami i uzyskanie odpowiednich decyzji administracyjnych jeśli to będzie konieczne do wykonania robót budowlanych. 10)Wykonanie Dokumentacji powykonawczej w ilości 4 egz. dla Zamawiającego. 11)Inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w punkcie 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c)kwotę gwarancji; d)termin ważności gwarancji; e)zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, lub -zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3)Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. X.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5.Z treści poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach