Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. BEREZÓW I W UL. KOSZYKOWEJ W SUCHEDNIOWIE

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchedniow.bip.doc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. BEREZÓW I W UL. KOSZYKOWEJ W SUCHEDNIOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. BEREZÓW I UL. KOSZYKOWEJ W SUCHEDNIOWIE". 2. Przedmiot zamówienia planowany jest do dofinansowania ze środków pochodzących z RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. 3. Działaniem inwestycyjnym zostały objęte tereny: Kanalizacja sanitarna w ul. Berezów: Działki prywatne oraz we władaniu Gminy Suchedniów: nr ewid. geod. 4487, 4489, 4491/1, 4492/2, 4492/4, 4497/1, 4498/1, 4523/1, 4525/1, 4526/1, 4527, 4528, 4529, 4530/2, 4531/6, 4537/1, 4538/1, 4539/1, 4540/1, 4549/2, 4549/3, 4551/2, 4552, 4553, 4560/3, 4568/6, 4570/2, 4572, , 4506/10, 4506/9, 4509, 4512/3, 4514/2, 4514/3, 4519/1, 4520/2, 4520/4, 4520/5, 4521 4574, 4579/1, 4579/2, 4580, 4593, 4656, 4723, 4748/1, 4750, 4752/2, 4754/1, 4756/2, 4756/3, 4760/1, 4762/2, 4762/4, 4763/2, 4763/3, 4769/1, 4770/1, 4771/1, 4771/2, 4773, 4774/2, 4775/2, 4783/3, 4784, 4785, 4786, 4787, 4789, 4790, 4791, 4792/1, 4792/2, 4794/1, 4795/1, 4798, 4799, 4800/4, 4801/2, 4802/2, 4803, 4805, 4806, 4812, 4813, 4814/2, 4815/2,4817/2, 4818, 4819, 4820, 4821, 4825, 4826/1, 4826/2, 4827, 4830, 4832/2, 4833, 5155, 5157, 5158, 5159/1, 5159/4, 5161, 5163, 5165, 5167, 5171/1, 5173, 5175, 5177, 5179, 5181, 5183, 5185/2, 5188, 5195/3, 5197/1, 5199/1, 5199/2, 5201/1, 5201/2, 5205/1, 5205/2, 5207/1, 5235, 5236/1, 5236/4, 5253, 5427/1, 5427/3, 5427/4, 5428/1, 5428/4, 5428/5, 5428/6, 5428/8, 6605/1, 6606, 6612 – msc. Suchedniów, pow. skarżyski, woj. świętokrzyskie. W terenie zamkniętym PKP – dz. nr. ewid. geod. 309/7. W terenie należącym do Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich: 4530/1, 4531/5, 4532/3, 4533/1, 4534/1, 4535/1, 4536/1, 4657, 4774/1, 4775/1, 4778/1, 4779/1, 4780/1, 4781/1, 4783/2, 4800/3, 4801/1, 482/1, 4834. Kanalizacja sanitarna w ul. Koszykowej: Działki prywatne oraz we władaniu Gminy Suchedniów: nr ewid. geod. 4547/8, 4556/3, 4557/2, 4559/1, 4563/1, 4566, 4567/2, 4567/3, 4567/4, 4568/2, 4568/3, 4569/3, 4570/1, 4570/3, 4571/2, 4572, 4574, 4576, 4577, 4579/2, 4587, 4588/1, 4588/2, 4589/2, 4590, 4591/1, 4594, 4599, 4611, 4619/2, 4623, 4629, 4630, 4635, 4643, 4644, 4646/1, 4649, 4653/2, 4655, 4647, 4803, 5233 – msc. Suchedniów, powiat skarżyski, woj. świętokrzyskie. W terenie należącym do Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich: 4657. UWAGA: Zamawiający informuje, iż posiada zgody właścicieli nieruchomości prywatnych objętych zakresem dokumentacji projektowych na wejście na teren działki i przeprowadzenie robót budowlanych związanych z ułożeniem sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej. 4. Zakres obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania w/w zadania między innymi:  organizacja placu budowy i zaplecza budowy,  wytyczenie trasy kanalizacji sanitarnej oraz wodociągu,  rozbiórkę nawierzchni,  wykonanie wykopów sprzętem mechanicznym i ręcznie w pobliżu uzbrojenia podziemnego z częściowym wywozem urobku,  wykonanie podsypki piaskowej ubitej sprzętem mechanicznym,  montaż rur wraz ze studniami kanalizacyjnymi,  montaż rur wraz z hydrantami i armaturą,  wykonanie prób szczelności sieci,  wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej sieci i uzbrojenia podziemnego,  wykonanie zasypki piaskowej z ubiciem sprzętem mechanicznym,  wykonanie pozostałych robót, zagospodarowanie terenu, odtworzenie nawierzchni  zasilanie przepompowni, układanie kabli,  montaż dodatkowych zabezpieczeń w szafie fabrycznej pompowni,  instalacja połączeń wyrównawczych,  oświetlenie terenu,  badania i pomiary. Zestawienie ilościowe projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów:  kanał główny grawitacyjny – DN 200 mm kamionka – długość 2276,00 m,  kanały boczne – DN 150 mm kamionka – długość 478,00 m,  wysięgniki do przyłączy – 160 mm PVC – długość 1105,00 m,  rurociąg tłoczny ϕ 110 mm PE HD – 264,00 m,  studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 161 kpl.,  studnie rozprężna z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 1 kpl.  tłocznie ścieków w zbiorniku betonowym o średnicy DN 2000 mm – 1 kpl.  rura ochronna na rurociągu tłocznym stalowa DN 219,1 x 6,3 mm – 11,90 .  rura ochronna na rurociągu grawitacyjnym stalowa przewiertowa – DN 273,1 x 7,1 mm – 238,00 m,  rura ochronna na rurociągu grawitacyjnym stalowa przewiertowa DN 355,6 x 8 mm – 116,10 m. Zestawienie ilościowe projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Koszykowej:  kanał główny grawitacyjny DN200 mm kamionka – długość 883,00 m,  kanał boczny DN150 mm kamionka – długość 238,00 m,  wysięgniki do przyłączy – ϕ 160mm PVC – 560,00 m,  rurociąg tłoczny – ϕ 110 mm PE HD – długość 474,00 m,  studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 68 kpl.,  studnie rozprężne z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200 mm – 1 kpl.,  studnie rewizyjne od. tłocznego z kręgów betonowych o średnicy ϕ 1200mm – 1 kpl.  tłocznia ścieków w zbiorniku betonowym o średnicy DN2000 mm – 1 szt.  zbiornik betonowy do szafy sterowniczej o średnicy DN2000 mm – 1 szt.  rura ochronna na rurociągu tłocznym stalowa DN 159x4,00 mm – 37,0 m., Projektowana sieć wodociągowa:  sieć główna ϕ 160 mm PE HD – długość 901,00 m.,  przepięcia przyłączy ϕ 40 mm PE HD – długość 380,00 m,  hydrant nadziemny DN 80 mm – 6 kpl.,  zasuwy odcinające ze skrzynkami ulicznymi DN150 – 2 szt.,  zasuwy odcinające ze skrzynkami ulicznymi DN 100 – 7 szt.,  zasuwy odcinające ze skrzynkami ulicznymi DN 50 – 50 szt.  rura ochronna na sieci stalowa DN 273,1 x 7,1 mm – 26,00 m,  rura ochronna na przyłączach stalowa DN 88,9x4,0 – 30,00 m Odtworzenie nawierzchni drogi:  rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi, chodników i zjazdów,  rozbiórka istniejących elementów odwodnienia drogi,  rozbiórka istniejącego przepustu pod jezdnią (dz. nr ewid. geod. 4655), do dz. nr ewid. geod. 4577,  rozbiórkę istniejących przepustów pod zjazdami (dz. nr ewid. geod. 4547/8),  całościowa wymiana na nowe elementów drobnowymiarowych takich jak kostka betonowa, krawężniki oraz elementy odwodnienia,  roboty ziemne,  wykonanie warstwy odcinającej z piasku średnioziarnistego,  wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,  wykonanie warstwy podsypki cementowo – piaskowej,  odtworzenie nawierzchni chodników z nowych materiałów,  odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni (podbudowa drogi, warstwa wiążąca oraz ścieralna),  odtworzenie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej (podbudowa, nawierzchnia),  odtworzenie przepustu pod jezdnią (dz. nr ewid. geod. 4655) do dz. nr ewid. geod. 4577 (rura betonowa SN16),  odtworzenie przepustów pod zjazdami (dz. nr ewid. geod. 4578/8) (rura betonowa SN8),  odtworzenie koryta ściekowego „krakowskiego” wzdłuż zachodniej krawędzi drogi (dz. 4577),  odtworzenie koryta ściekowego „krakowskiego” z pokrywą na dz. 4547/8. 5. Do zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonanie zadania zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a także wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. 6. W przypadku rozbieżności np. ilościowych w poszczególnych dokumentach obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego, Inspektora nadzoru, który dokument należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązuje się poinformować niezwłocznie Zamawiającego. 7. Wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z dokumentów stanowiących załącznik do SIWZ będą obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. 8. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności:  opracowanie planu BIOZ,  wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót,  prowadzenie bieżącej geodezyjnej i geotechnicznej obsługi zadania, Zamawiający może na każdym etapie prac żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej,  opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy,  opracowanie projektu tymczasowych objazdów na czas budowy dla poszczególnych odcinków,  sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót opracowanej na aktualnym planie sytuacyjno – wysokościowym,  wyposażenia tłoczni, a także opracowania instrukcji eksploatacyjnej,  utrzymanie ruchu publicznego na terenie budowy, zabezpieczenie dojść do budynków w okresie realizacji inwestycji, aż do dnia odbioru końcowego robót,  po zakończeniu robót na działkach prywatnych i przywróceniu terenu do stanu sprzed robót, Wykonawca będzie zobowiązany otrzymać od właściciela działki oświadczenie o przywróceniu terenów do stanu pierwotnego,  w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody od zarządcy drogi na dojazd ciężkim sprzętem.  sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót,  uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących wraz z poniesieniem ewentualnych opłat za ich uzyskanie,  wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy,  uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień na własny koszt,  zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu. 9. Do zadań Wykonawcy będzie należało również:  usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg oraz pozostałych szkód powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących przedmiotowe zadanie,  zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie,  umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,  w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,  zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie,  jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych. 10. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:  Projekt budowlany kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów w miejscowości Suchedniów, gm. Suchedniów. (Załącznik nr 15 do SIWZ).  Projekt budowlany kanalizacji sanitarnej i przebudowa sieci wodociągowej w ul. Koszykowej w miejscowości Suchedniów (załącznik nr 16 do SIWZ).  Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.  Wskazana dokumentacja została opracowana przez: "SIMAR" Pracownia Projektowa i Usługi Remontowo - Budowlane" mgr inż. Marcin Siemieniuch, Baranówek 35, 27 - 552 Baćkowice. 11. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu jakim jest kompleksowe wykonanie całego zadania. 12. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, okaże się, że w dokumentacji projektowej pojawiają się wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a ich istnienie wiąże się z niemożliwością wykonania robót w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, to przedmiot umowy może ulec modyfikacji. W w/w sytuacji, Zamawiający wraz z Wykonawcą przy udziale Nadzoru Inwestorskiego oraz Jednostki Projektującej ustalą zakres robót zaniechanych, zamiennych, a sposób świadczenia, który ulegnie zmianie, określony zostanie w aneksie do umowy. 13. Jeżeli użyte w SIWZ, lub w załącznikach do niej parametry lub normy mogą wskazywać na konkretnych producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza to, że mają takie znaczenie, że parametry tych wskazanych produktów określają minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego co do jakości produktów, które mają służyć do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry nie gorsze od tych wskazanych. Parametry równoważności zostały wskazane w karcie równoważności stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. To na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 14. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi oraz sprzętu. 15. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż. 16. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 18. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. osoby wykonujące roboty ziemne, a także osób wykonujące kanalizację sanitarną. 19. Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca. 20. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 21. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Rozdziale II. pkt 18 . czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących w punkcie 18 czynności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – rozliczeniowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej dowód wniesienia wadium należy w oryginale załączyć do oferty. 5. Z treści wadium składanego w formie niepieniężnej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób bezwarunkowy, nieodwołany i na pierwsze wezwanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od daty składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 68852000072001000558530001 z dopiskiem: Wadium w przetargu na realizację zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Berezów i w ul. Koszykowej w Suchedniowie” 7. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli zostanie zaksięgowane na ww. koncie wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej na termin składania ofert). 8. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty, załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do krupy kapitałowej, załącznik nr 8 do SIWZ - doświadczenie kierownika budowy w branży sanitarnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach