Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Kryry - II etap - zlewnia przepompowni P3

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Kryry - II etap - zlewnia przepompowni P3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Kryry - II etap - zlewnia przepompowni P3, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz tłocznej w części sołectwa Kryry w rejonie ulic: Pawła Garusa i Kasztanowa, a także budowa jednej przepompowni ścieków oznaczonej jako P3 wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu, budową ogrodzenia, budową przyłącza elektrycznego oraz podłączeniem do sieci wodociągowej. Przedmiot zamówienia swym zasięgiem obejmuje całą zlewnię przepompowni ścieków P3. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej obejmuje wykonanie kanałów głównych oraz kanałów bocznych (odcinków sieci kanalizacyjnej od kanału głównego do granic nieruchomości gruntowej podmiotu przyłączanego) i zakończenie kanałów bocznych korkiem w granicy nieruchomości gruntowej podmiotu przyłączanego. Zgodnie z projektem budowlanym zakres zamówienia obejmuje w zlewni przepompowni ścieków P3 wykonanie: 1. Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - kanałów głównych na odcinku: - od przepompowni ścieków P3 do studni S15: z rur PP klasy S SN8 fi200mm o długości 440,7 metrów wraz z wykonaniem 12 szt. studni kanalizacyjnych fi 425mm (oznaczonych jako S3, S4, S5, S7, S8, S9, S10, S11, S12, S12A, S13, S14) oraz 4 szt. studni kanalizacyjnych fi 1000mm (oznaczonych jako S1, S2, S6, S15); - od studni S6 do studni S19: z rur PP klasy S SN8 fi200mm o długości 123,6 metrów wraz z wykonaniem 4 szt. studni kanalizacyjnych fi 425mm (oznaczonych jako S16, S17, S18, S19); - od studni S57 do istniejącej studni S56: z rur PP klasy S SN8 fi200mm o długości 30,3 metry wraz z wykonaniem 1 studni kanalizacyjnej rozprężnej fi 1500mm (oznaczonej jako S57) 2. Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - kanałów bocznych na odcinku: - od studni S2 do granicy działki nr 1407/286, - od studni S4 do granicy działki nr 1853/286, - od studni S7 do granicy działki nr 1570/294, - od studni S8 do granicy działki nr 1569/294, - od studni S9 do granicy działki nr 1167/213, - od studni S10 do granicy działki nr 1166/213, - od studni S11 do granicy działki nr 1943/212, - od studni S12 do granicy działki nr 1540/212, - od studni S12A do granicy działki nr 1544/212, - od studni S13 do granicy działki nr 1788/294, - od studni S15 do granicy działki nr 1995/294, - od studni S16 do granicy działki nr 1852/286, - od studni S16 do granicy działki nr 1412/294, - od studni S17 do granicy działki nr 1855/286, - od studni S18 do granicy działki nr 1730/286, - od studni S19 do granicy działki nr 1728/286. z rur kielichowych łączonych na uszczelki PVC SN8 fi 160mm o długości 100,0 metrów z wykonaniem 1 szt. studni kanalizacyjnej fi 425mm. W przypadku konieczności zastosowania na kanale bocznym o średnicy 160mm rury ochronnej w granicy działki podmiotu przyłączanego, należy wykonać cały odcinek rury ochronnej łącznie z odcinkiem sieci fi 160mm i zakończenie jej korkiem na terenie nieruchomości gruntowej podmiotu przyłączanego. 3. Sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku od przepompowni ścieków P3 do studni S57 z rur PE 100 PN10 SDR 17 fi 75x4,3mm o długości 540,1 metrów wraz z wykonaniem 2 szt. studni kanalizacyjnych fi 1200mm (oznaczonych jako Sr1, Sr2). 4. Robót rozbiórkowych oraz robót związanych z odtworzeniem konstrukcji dróg w pasie przeprowadzonych robót. 5. Przepompowni ścieków P3 z polimerobetonowym zbiornikiem o średnicy fi 1500mm i głębokości 5,00m wraz z wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu, budową ogrodzenia, budową przyłącza elektrycznego, podłączeniem do sieci wodociągowej. 6. Układu sterowania przepompownią P3 przy wykorzystaniu modułu GSM/GPRS (opis układu sterowania został załączony do projektu wykonawczego branży elektrycznej). UWAGI: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie na studniach kanalizacyjnych włazów żeliwnych klasy D400. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia przy opracowywaniu wyceny robót kosztów związanych z przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych, w tym odbudowę zniszczonych nawierzchni utwardzonych. 3. Oznaczenia charakterystycznych elementów, podane wyżej, zgodne są z projektem budowlanym. 4. Zamawiający informuje, że zamieszczony rysunek projektu budowlanego w wersji elektronicznej, oznaczony jako 6101.9.005, nie zawiera zmian projektowych naniesionych do projektu budowlanego przez projektanta na etapie postępowania o udzielenie pozwolenia na budowę, w związku z uwagami właścicieli posesji do przedmiotowej inwestycji. Wprowadzona zmiana została oznaczona kolorem czerwonym w pliku 6101.9.005.zmiana1. Zmiana ta została uwzględniona w powyższym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do uwzględnienia wprowadzonych zmian. 5. Koszty obsługi geodezyjnej w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego oraz koszty nadzorów branżowych należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Zamawiający zamierza zawrzeć z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach (WFOŚiGW) umowę pożyczki oraz umowę warunkowego umorzenia pożyczki na dofinansowanie przedmiotu umowy. Jeżeli zamawiający otrzyma przedmiotowe dofinansowanie, lecz z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY termin zakończenia realizacji zamówienia nie zostanie dotrzymany i nie zostanie osiągnięty wymagany efekt rzeczowy i ekologiczny, WYKONAWCA ponosi odpowiedzialność za w/w szkodę względem ZAMAWIAJĄCEGO. 3.4 Zamawiający zawarł umowę o przyznanie pomocy ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - na dofinansowanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY termin zakończenia realizacji zamówienia nie zostanie dotrzymany, WYKONAWCA ponosi odpowiedzialność za w/w szkodę względem ZAMAWIAJĄCEGO. 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót (branża instalacyjna) - zał. 1.A do SIWZ, b) formularz przedmiaru robót (branża budowlano-drogowa) - zał. 1.B do SIWZ, c) formularz przedmiaru robót (branża elektryczna) - zał. 1.C do SIWZ, d) projekt budowlany - zał. 9 do SIWZ, e) projekt wykonawczy - branża instalacyjna - zał. 10.1 do SIWZ, f) projekt wykonawczy - branża budowlano - drogowa - zał. 10.2 do SIWZ, g) projekt wykonawczy - branża elektryczna - zał. 10.3 do SIWZ, h) informacja BIOZ - zał. 11 do SIWZ, i) dokumentacja geotechniczna - zał. nr 12 do SIWZ, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 13 do niniejszej SIWZ. 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia Uwaga: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZGODNIE Z PKT 12 SIWZ: 12. Wymagania dotyczące wadium. 12.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł. 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09.01.2015 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczy Żory o.Suszec nr 58 8456 1019 2001 0000 0446 0004 z dopiskiem: Wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Kryry - II etap - zlewnia przepompowni P3. 12.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli w wyznaczonym terminie nastąpi uznanie wskazanego rachunku bankowego o wymaganą kwotę wadium. Dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez wykonawcę nie będzie wystarczające do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. 12.5 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. 12.6 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w oryginale w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec (I piętro), najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy dokumentu, nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 12.7 Dokumentów wniesienia wadium nie należy załączać w ofertach. 12.8 W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. UWAGA! Z treści gwarancji,poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach