Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Smarchowicach Małych

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Smarchowicach Małych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków - 45231300-8. Przedmiot zamówienia przewiduje: budowę kanalizacji sanitarnej w Smarchowicach Małych w ramach przedsięwzięcia: Rozwiązywanie problemów gospodarki ściekowej w powiecie namysłowskim. Miejsce realizacji operacji (oznaczenie działek) obręb ewidencyjny - Smarchowice Małe: sieć kanalizacji sanitarnej: działki nr: 15, 16/2, 16/1, 17, 18/1, 18/2, 19, 20/2, 211, 43, 306, 209, 210, 212, 220, 221, 134, 206, 42, 219, 308, 296/3, 296/1, 142, 224, 225, 226; przyłącza: działki nr: 145/2, 289/4, 152, 145/3, 143, 140, 139/1, 137, 135/3, 135/2, 133, 131, 129, 91, 189/1, 150, 316/2, 297/2, 296/3, 289/7, 289/6, 284, 283/1, 246/8, 246/6, 246/5, 246/4, 245/1, 197, 200/1, 196/1, 195, 194, 193/2, 191/2, 187, 186, 185/2, 185/1, 184/3, 184/1, 183, 151/2, 151/1, 157/2, 157/1, 156/1, 155, 182, 161, 160, 154, 153/2, 153/3. Zakres robót budowlanych wg projektu budowlanego i wykonawczego pn.: Opracowanie dokumentacji technicznych budowy sieci kanalizacji sanitarnej w lokalizacji: Smarchowice Małe, Krzyków, Jakubowice, Idzikowice. Kanalizacja sanitarna: Kanały główne: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad. Rurociągi tłoczne:roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Przepompownie sieciowe: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty inżynieryjne i budowlane, roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad. Przyłącza do wykonania z siecią uliczną: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad. Przyłącza na posesjach: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i autostrad. Roboty elektryczne: Przyłącz energetyczny oraz zasilanie przepompowni ścieków PSM-1: przyłącz kablowy oraz złącze kablowo-pomiarowe,linia kablowa do rozdzielnicy RPSM1 przepompowni ścieków, rozdzielnica RPSM1 przepompowni ścieków, instalacje w przepompowni ścieków, oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe, obsługa geodezyjna. Zasilanie przepompowni przydomowej Pp1: linia zasilająca, rozdzielnica przydomowej przepompowni ścieków - dostawa wraz z technologią, instalacje w przepompowni ścieków, oprogramowanie układu oraz prace regulacyjno-rozruchowe, obsługa geodezyjna. Opis instalacji: Szczegółowy opis robót zawarto w Projekcie Budowlanym i Wykonawczym. Uwaga ! Z pompowni ścieków PSM1 należy wyprowadzić poza teren pompowni króciec w celu podłączenia rurociągu tłocznego z miejscowości Krzyków. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca jest zobowiązany do : Prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane. Przedstawienia dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) przepompowni ścieków. Przedstawienia protokołów badań i sprawdzeń urządzeń z rozruchu dopuszczających do eksploatacji. Przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów (grawitacyjnych, tłocznych i przyłączy) w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji elektrycznych. Wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu. Inspekcja telewizyjna sieci kanalizacji sanitarnej musi charakteryzować się następującymi cechami: czytelna ostrość obrazu, wszystkie kinety i połączenia rur muszą być sfilmowane na całej długości, zapis inspekcji ma potwierdzać faktycznie spadki dna kanału, suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia. Dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje: płytę CD z nagranym raportem, mapę z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji, wykresy spadku dna kanału, fotoraport uszkodzeń, opis studzienek kanalizacyjnych, obmiar wykonanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii. Zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Namiar geodezyjny powykonawczy w skali 1:500 w 2 egzemplarzach wykonany przez uprawnionego geodetę, w formie papierowej i numerycznej (na nośniku elektronicznym * dwg). Wywozu gruzu, odpadów poza teren prowadzenia robót budowlanych, na składowisko odpadów. Zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych wykonania organizacji ruchu zastępczego wg uzgodnionego projektu, zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić nawierzchnie ulic, trawników, elewacji budynków i innych obiektów naruszonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do stanu pierwotnego. Wykonawca zobowiązany jest także dokonać wszelkich uzgodnień i ewentualnych opłat związanych z zajęciem pasa drogowego oraz innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni i wykona zastępczą organizację ruchu kołowego na czas trwania robót wg projektu organizacji ruchu sporządzonego przez Wykonawcę. Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę: Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanych punktów pomiarowych do chwili przejęcia przez Zamawiającego, uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne odtworzy i utrwali na własny koszt. Wszelkie koszty związane z aktualizacją decyzji i uzgodnień Wykonawca uwzględni w cenie kontraktowej i nie będzie żądał za nie osobnej zapłaty. Wykonawca pokryje również wszystkie koszty, o których mowa w decyzjach administracyjnych. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. W przypadku konieczności odwodnienia terenu robót i zabezpieczenia przed dopływem wód Wykonawca na własny koszt przeprowadzi niezbędne badania i sporządzi projekt odwodnienia terenu robót, uwzględniając hydrogeologiczne właściwości podłoża, przewidywane parametry wykopów oraz rodzaj budowli, warunków posadowienia budowli sąsiednich dla danego obiektu. Projekt podlega zatwierdzeniu przez właściwe organa administracji państwowej. Na roboty jw. wykonawca udzieli gwarancji na okres 5 lat licząc od daty protokołu odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 58.700,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt osiem tysięcy siedemset 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach