Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Prabutach - etap I

Miasto i Gmina Prabuty ogłasza przetarg

  • Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2782001lub 02
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Prabuty
    ul. Kwidzyńska 2 2
    82-550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 055 2782001lub 02
    REGON: 00052931500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Prabutach - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci grawitacyjno - tłocznej kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków i przyłączami do posesji na terenie Prabut - etap I. Zakres zamówienia obejmuje budowę rurociągu grawitacyjnego ok. 6566,5 m, rurociągu tłocznego ok. 995 m i przyłączy do budynków ok. 1496 m wraz z budową 7 tłoczni. Kolektory grawitacyjne i tłoczne sieci przebiegać będą ulicami: Zielną, Podgórną, Parkową, Zatorze, Wojska Polskiego, Koszarową, Górną i Rypińską. Budowa kanalizacji realizowana będzie w oparciu o następującą dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez firmę CONECO-BCE Sp. z o. o., ul. Onufrego Zagłoby 3, 81-578 Gdynia, według opracowań i w zakresie: - Projekt budowlany 21/pb/06/z - I (Projekt budowy kanalizacji sanitarnej na odcinku: ulica Wojska Polskiego, dzielnica Zatorze, ulica Parkowa, ulica Zielna w Prabutach) - z wyłączeniem odcinka ? 200: S.30 - S.30.9 - Projekt budowlany 21/pb/06/z - II (Projekt budowy kanalizacji sanitarnej na odcinku: ulica Koszarowa i Górna z przyłączami w Prabutach) - w pełnym zakresie - Projekt budowlany 21/pb/06/z - III (Rejon J. Sowica - rejon ulicy Rypińskiej w Prabutach) - z wyłączeniem S2 - S2.15 wraz z przyłączami, S54 - S54.2 wraz z przyłączami, S22 - S22.11 wraz z przyłączami, S23.2 - S23.2.8 wraz z przyłączami, S42 - S44 wraz z przyłączami, przepompowni P7 - Projekt budowlany 21/pb/06/p (Projekt kanalizacji sanitarnej w ulicach: Podgórnej, Rolniczej, Zamkowej, Mickiewicza, Mazurskiej, Okrężnej, w rejonie ulic Kisielickiej i Kuracyjnej oraz ulicy Piaskowej i Spokojnej w Prabutach) - tylko w zakresie odcinek I, tj. od S.1 do S. 23, S14 - S14.1 - ulica Podgórna - Projekt budowlany - 21/pb/06/tI (Projekt tłoczni P1 oraz Tp2) - w pełnym zakresie - Projekt budowlany - 21/pb/06/tII (Projekt tłoczni ścieków P2 oraz P3) - w pełnym zakresie Projekt budowlany - 21/pb/06/tIII (Projekt tłoczni ścieków P4, P5, P6, P7, P10) - z wyłączeniem przepompowni P7 i P10 - Projekt budowlany - 21/pb/06/d (projekt kanalizacji sanitarnej w pasie ulic Malborksiej, Kisielickiej, Parkowej i Rypińskiej oraz drogi nr 520 Prabuty - Julianowo oraz drogi nr 521 Prabuty - Stańkowo) z wyłączeniem S11 - S22 - Projekt budowlany - 21/pb/06/dII (projekt kanalizacji sanitarnej w Prabutach w pasie drogi wojwódzkiej nr 521) - z wyłączeniem S54 - S54.1 (przejście pod drogą) - Projekt budowlany - 21/pb/06/k (Projekt budowy kanału sanitarnego w zakresie skrzyżowań z linią kolejową nr 009 Warszawa - Gdańsk w km 243, 145 i w zakresie skrzyżowań z linią nr 218 Prabuty - Kwidzyn - Szlachta w km 32,870 w Prabutach) - przejścia pod nasypami kolejowymi - Projekty budowlane przyłączy energetycznych do pompowni P1, P2, P3, P4, P5, P6, Tp2 - w pełnym zakresie - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Przedmiary robót 21/pb/06/z - I, 21/pb/06/z - II, 21/pb/06/z - III, które uwzględniają powyższe wyłączenia i zakres określony ww. projektami. Zamawiający przypomina o dokonaniu wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia celem zapoznania się z warunkami realizacji robót oraz uwzględnieniu w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy na bieżąco monitorowali zmiany dotyczące prowadzonego postępowania na stronie internetowej www.prabuty.pl, na której udostępni SIWZ wraz z dokumentacją. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od przyjętych w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości: 50 tys. zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), najpóźniej do dnia 18.01.2010 r. do godz. 10.00. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Prabutach Nr 75831900030000170420000070 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na budowę kanalizacji sanitarnej w Prabutach - etap I, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego - potwierdzenie przelewu winno być załączone do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji winien być załączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą, określonym w rozdziale 11 SIWZ. Dokument ten powinien zawierać zobowiązania poręczyciela/gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium Zamawiającemu w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA! Zgodnie z art. 46 ust. 4a, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zwrot wadium przetargowego Wykonawcy niewybranemu do zawarcia umowy nastąpi niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który: - wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, - którego oferta została odrzucona lub - który został wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), minimum 1 robotę polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, o długości sieci lub sieci z przyłączami nie mniejszej niż 8 km z co najmniej 1 przepompownią i o wartości min. 2,4 mln zł brutto. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej na podstawie treści dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp złożone na formularzu ofertowym - załacznik nr 1 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp złożone na Załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców), e) wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (zgodnie z punktem 6c SIWZ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, złożony na Załączniku nr 3 do SIWZ, f) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie (zgodnie z pkt. 6c SIWZ) zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie zamawiających, protokoły odbioru) g) wykaz osób (zgodnie z punktem 6d SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na Załączniku nr 4 do SIWZ, h) dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień przez osoby wskazane przez Wykonawcę oraz aktualne zaświadczenia tych osób o ich przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z punktem 6d SIWZ), i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. g), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, j) polisę, a w przypadku jeje braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z punktem 6e SIWZ). Oferta winna być złożona na Formularzu ofertowym - załacznik nr 1 do SIWZ i zawierać dodatkowo: k) dowód wniesienia wadium - zgodnie z punktem 10 do SIWZ, l) kosztorys ofertowy - zgodnie z punktem 13 SIWZ, m) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców przy składaniu oferty wspólnej - zgodnie z punktem 8 SIWZ, n) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli ofertę podpisuje osoba/osoby nie wymieniona/e w dokumencie rejestracyjnym) - zgodnie z punktem 8 SIWZ, o) informacja o podwykonawcach - zgodnie z punktem 24 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach