Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Ostrowie Wielkopolskim w ulicy Hetmańskiej i w ulicy Leśnej

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Partyzancka 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7387705, 7387706 , fax. 062 7353690
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
    ul. Partyzancka 27 27
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7387705, 7387706, fax. 062 7353690
    REGON: 25052134316113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sektor wodny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Ostrowie Wielkopolskim w ulicy Hetmańskiej i w ulicy Leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje następujący zakres rzeczowy: I. budowa kanalizacji sanitarnej w Ostrowie Wlkp. w ul. Hetmańskiej: - z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200/5,9 i długości 129 m, - montaż studzienki kanalizacyjnej PCV fi 425mm zamkniętej rurą teleskopową z włazem zatrzaskowym okrągłym typu ciężkiego D400 fi 540mm z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym - 1 szt., - montaż studni betonowej typu BS-1000 z włazem żeliwnym kl. D400 (połowa włazów bez wentylacji, połowa - z wentylacją), z wkładką gumową i zabezpieczeniem przed obrotem, z wypełnieniem włazu betonem, z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym, z kinetą pokrytą powłoką POXITAR F - 2 szt., - włączenie do istniejącej studni SKi w ul. Czarnieckiego; II. budowa kanalizacji sanitarnej w Ostrowie Wlkp. w ul. Leśnej: - z rur PVC o średnicy zewnętrznej 200/5,9 i długości 196 m, - montaż studzienki kanalizacyjnej PCV fi 425mm zamkniętej rurą teleskopową z włazem zatrzaskowym okrągłym typu ciężkiego D400 fi 540mm z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym - 1 szt., - montaż studni betonowej typu BS-1000 z włazem żeliwnym kl. D400 ( jeden właz bez wentylacji, dwa włazy z wentylacją), z wkładką gumową i zabezpieczeniem przed obrotem, z wypełnieniem włazu betonem, z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym, z kinetą pokrytą powłoką POXITAR F - 3 szt. - włączenie do istniejącego wyprowadzenia z rur PVC 200 w ul. Leśnej. W ww. zakresie pkt. I. i II. zamówienie obejmuje: - całkowitą wymianę gruntu wraz z zagęszczeniem do współczynnika Wz= 0,99-1,00, potwierdzoną protokółem badania zagęszczenia; - przygotowanie i zabezpieczenie, z zachowaniem najwyższej staranności terenu budowy, - kompleksową obsługę geodezyjną wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - monitoring powykonawczy kanalizacji sanitarnej po czyszczeniu hydrodynamicznym ( opis nr studni musi zgadzać się z opisem nr podanym w projekcie), - wykonanie prób szczelności kanalizacji sanitarnej, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - bieżące usuwanie, składowanie i ewentualną utylizację materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - niezbędne zabezpieczenia p.poż., bhp i stróżowe budowy, - ubezpieczenie z zakresu odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - ponoszenie kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność), - ponoszenie kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych ofertą, - ponoszenie kosztów ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami nie ujętymi w dokumentacji projektowej tj. sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, drenarskiej do średnicy 160 mm, gazowej do średnicy 80 mm oraz instalacji energetycznych i telekomunikacyjnych krzyżujących się z projektowanym uzbrojeniem podziemnym, - ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego wraz z organizacją ruchu, - zapewnienie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją zadania, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestnictwo w czynnościach odbiorowych, - pisemne zapewnienie o usunięciu stwierdzonych wad, - uczestnictwo w naradach koordynacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników wraz z kopią umowy spółki w zakresie reprezentacji); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku spółek cywilnych, wystarczy aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego dotyczące tylko spółki cywilnej); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykazać się dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, których przedmiotem była/ jest budowa kanalizacji sanitarnej o wartości brutto co najmniej 400.000 zł ( słownie czterysta tysięcy) każda . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą; b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty; c. wskazanie zakresu robót; d. wskazanie wartości robót; e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia); f. wskazanie miejsca wykonania; g. opinię podmiotu wskazanego w pkt. b. stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie; W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski , Zamawiający wartość robót przeliczy na kwotę w złotych wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia. b) przedłożyć informację o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.10.2006r. do 30.09.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW; c) przedłożyć informację o przeciętnej liczbie personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat tj. 01.10.2006r. do 30.09.2009r a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, d) dysponują wykazem osób, które mogą pełnić funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - wymagania konieczne dotyczące kierownika budowy- niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, oraz przedłożyć kserokopię stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 300.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan.com.pl (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach