Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Orli na ulicy Armii Czerwonej (II etap) oraz na ulicach: Mickiewicza, Ogrodowej Wyzwolenia, Spółdzielczej oraz I etapu ul. 1-go Maja, Piaskowej, Kleszczelowskiej, Partyzantów i drodze ozn. nr geod. 481 w Orli.

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17-106 Orla, ul. Mickiewicza 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5 5
    17-106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 05065960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.orla.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Orli na ulicy Armii Czerwonej (II etap) oraz na ulicach: Mickiewicza, Ogrodowej Wyzwolenia, Spółdzielczej oraz I etapu ul. 1-go Maja, Piaskowej, Kleszczelowskiej, Partyzantów i drodze ozn. nr geod. 481 w Orli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rurociągiem tłocznym na ulicy Armii Czerwonej (II etap), a w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe: rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych asfaltowych w miejscach, w których będą ułożone kanały sanitarne, profilowanie, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm; b) roboty ziemne i odwodnieniowe m.in.: wytyczenie i inwentaryzacja przebiegu kanału sanitarnego grawitacyjnego i tłocznego z przepompownią ścieków (oznaczoną w dokumentacji symbolem P2), wykonanie wykopów z wywiezieniem urobku (ziemi) na odległość do 5 km, (miejsce wywozu ziemi wskaże Zamawiający, natomiast gruz i odpady Wykonawca ma obowiązek usunąć, zagospodarować we własnym zakresie), montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń oraz zabezpieczenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, wykonanie drenażu, czasowych rurociągów odwadniających; c) roboty instalacyjne m.in.: ułożenie kanału grawitacyjnego z rur PCV litych klasy S o średnicy 200 mm, o długości 806 m, ułożenie kanału tłocznego z rur ciśnieniowych PE o średnicy 90 mm, o długości 777 m, montaż studni: rewizyjnej z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 1 szt., kanalizacyjnych o średnicy 1000 mm - 13 szt., kanalizacyjnych o średnicy 600 mm- 9 szt., kanalizacyjnych o średnicy 315 mm- 16 szt., montaż z rozruchem kompletnej przepompowni ścieków (P2) - 1 szt. wraz z: wykonaniem ogrodzenia terenu przepompowni o powierzchni 6m2,(ogrodzenie należy wykonać ze słupków metalowych ? 50 mm i siatki powlekanej PCV, o wysokości 1,5 m, w ramce z kątownika o szerokości 3 cm; ogrodzenie musi zawierać bramkę wejściową wyposażoną w zamek), utwardzeniem terenu wewnątrz ogrodzenia kostką betonową grubości 6 cm koloru szarego, d) ułożenie kanałów sanitarnych bocznych do granic działek z rur PCV 160 mm, litych klasy S zaślepionych korkiem, o długości 563 m; e) roboty elektryczne przy podłączeniu przepompowni ścieków (P2) : podłączenie przepompowni ścieków do istniejącej linii napowietrznej przyłączem kablowym na warunkach technicznych Zakładu Energetycznego wraz z opracowaniem stosownej dokumentacji i uzgodnieniami, zainstalowanie licznika energii 1-taryfowego trójfazowego; 2) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rurociągiem tłocznym na ulicach: Mickiewicza, Ogrodowej Wyzwolenia, Spółdzielczej oraz I etapu ul. 1-go Maja, Piaskowej, Kleszczelowskiej, Partyzantów i drodze ozn. nr geod. 481 w Orli, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe: rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych asfaltowych w miejscach, w których będą ułożone kanały sanitarne, profilowanie, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm, rozebranie chodnika z płytek betonowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm, a po wykonaniu kanalizacji ułożenie chodnika z nowych płytek na powierzchni 283 m?, rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni zjazdów z płyt betonowych typu trelinka; b) roboty ziemne i odwodnieniowe m.in.: wytyczenie i inwentaryzacja przebiegu kanału sanitarnego grawitacyjnego i tłocznego z przepompownią ścieków (oznaczoną w dokumentacji symbolem P3), wykonanie wykopów w wywiezieniem urobku na odległość do 5 km (miejsce wywozu ziemi wskaże Zamawiający, natomiast gruz i odpady Wykonawca ma obowiązek usunąć, zagospodarować we własnym zakresie), montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń oraz zabezpieczenie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, wykonanie drenażu, czasowych rurociągów odwadniających; c) roboty instalacyjne m.in.: ułożenie kanału grawitacyjnego z rur PCV, litych klasy S o średnicy 200 mm, o długości 2183,90 m, ułożenie kanału tłocznego z rur ciśnieniowych PE o średnicy 110 mm, o długości 232 m, montaż studni: rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 20 szt., kanalizacyjnych o średnicy 315 mm - 95 szt., montaż z rozruchem kompletnej przepompowni ścieków (P3) - 1 szt. wraz z: wykonaniem ogrodzenia terenu przepompowni o powierzchni 6m2,(ogrodzenie należy wykonać ze słupków metalowych ? 50 mm i siatki powlekanej PCV, o wysokości 1,5 m, w ramce z kątownika o szerokości 3 cm; ogrodzenie musi zawierać bramkę wejściową wyposażoną w zamek), utwardzeniem terenu wewnątrz ogrodzenia kostką betonową grubości 6 cm koloru szarego; d) ułożenie kanałów sanitarnych bocznych do granic działek z rur PCV 160 mm, litych klasy S zaślepionych korkiem, o długości 760,30 m, e) roboty elektryczne przy podłączeniu przepompowni ścieków (P 3): podłączenie przepompowni ścieków do istniejącej linii napowietrznej przyłączem kablowym na warunkach technicznych Zakładu Energetycznego wraz z opracowaniem stosownej dokumentacji i uzgodnieniami, zainstalowanie licznika energii 1-taryfowego trójfazowego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym na ul. A. Czerwonej (zał. nr 1), zatwierdzonym (aktualnym) pozwoleniem na budowę Nr 239/2003 z dnia 12 września 2003r., specyfikacji technicznej (zał. Nr 2) i przedmiarze robót (zał. nr 3) oraz w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym (zał. nr 4) na ulice: Mickiewicza, Ogrodową, Wyzwolenia, Spółdzielczą oraz I etap ul. 1-go Maja, Piaskową, Kleszczelowską, Partyzantów i drogę ozn. nr geod. 481 w Orli, zatwierdzonym pozwoleniem na budowę Nr 243/2009 z dnia 12 sierpnia 2009r., specyfikacji technicznej (zał. Nr 5) i przedmiarze robót (zał. nr 6). Wykonawca we własnym zakresie dokona opracowania czasowego projektu organizacji ruchu i uzyska stosowne zezwolenie. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia właściwego zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na czas budowy kanalizacji. Wykonawca opracuje niezbędną dokumentację i uzyska zgodę na podłączenie przepompowni ścieków do istniejącej napowietrznej linii energetycznej przyłączem kablowym. Projekt budowlany z 2003 roku (zał. nr 1) obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej już zrealizowanej na ulicach Bielskiej, Konopnickiej, Mickiewicza i Krzywej, oraz będącą przedmiotem niniejszego postępowania budowę kanalizacji na ul. A. Czerwonej. Do opracowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia przyłącza kanalizacyjne kończące się na działkach osób trzecich, należy uwzględnić jako kanały sanitarne boczne do granic działek z rur PCV 160 mm, litych klasy S zaślepione korkiem, o łącznej długości 563 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy PLN). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr 18 8061 0003 0001 1471 2000 0050, 2) w innej formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - poprzez złożenie w kasie Urzędu Gminy, pok. nr 7. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkiem przetargu, następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.5 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach