Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki – etap I oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Szkudła i Kucharki

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 627 617 017
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 627 617 017
    REGON: 54395300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki – etap I oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Szkudła i Kucharki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki – etap I oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Szkudła i Kucharki” Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowości Szkudła, Kucharki. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę: Zakład Projektowo – Usługowy Inżynierii Środowiska „ PRIMEKO”, ul. Łódzka 210, 62 – 800 Kalisz oraz pozwoleniem na budowę kanalizacji sanitarnej wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr AB.6740.1.338.2015 z dnia 18.09.2015 r. i pozwoleniem na przebudowę sieci wodociągowej wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr AB.6740.1.563.2016 z dnia 14.11.2016 r Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów: Opis elementu Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki – etap I 1. Kolektor grawitacyjny K - 0 PVC Ø 200 mm, długość – L=10,00 m 2. Kolektor grawitacyjny K – 1.1 PVC Ø 200 mm, długość – L=252,50 m 3. Kolektor grawitacyjny K – 1 PVC Ø 200 mm, długość – L=531,70 m 4. Kolektor grawitacyjny K – 2.1 PVC Ø 200 mm, długość – L=524,30 m 5. Kolektor grawitacyjny K – 2 PVC Ø 200 mm (część odcinek od przepompowni PS – 2 do studni SB 28 ), długość – L=9,80 m 6. Rurociąg tłoczny P – 1 Dz 90 mm PE, długość - L= 6,00 m 7. Rurociąg tłoczny P – 2 Dz 110 mm PE, długość - L= 1509,60 m 8. Przepompownia ścieków PS – 1 9. Przepompownia ścieków PS – 2 10. Przykanaliki Ø 160 mm, o łącznej długości - L= 472,20 m / 55 szt. w tym 47 szt. zakończone studzienką przyłączeniową Ø 400 mm 11. Przykanaliki Ø 200 mm, o łącznej długości - L= 47,00 m / 6 szt. w tym 2 szt. zakończone studzienką przyłączeniową Ø 400 mm Opis elementu Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Szkudła i Kucharki 1. Przebudowa sieci wodociągowej PE Ø 160 mm, długość – L=1614,0 m 2. Przebudowa sieci wodociągowej PE Ø 90 mm, długość – L=16,0 m 3. Przebudowa przyłączy wodociągowych PE Ø 40 mm, o łącznej długość – L=342,5 m / 53 szt. Zakres zadania obejmujący wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej: Kolektory grawitacyjne PVC Ø 200 mm – 1328,30 m (na kolektorach zastosować studzienki inspekcyjne Ø 425mm ) Odgałęzienia kanalizacyjne PVC Ø 160 mm – 55 szt. / 472,20 m, Odgałęzienia kanalizacyjne PVC Ø 200 mm – 6 szt. / 47,00 m, Rurociąg tłoczny Dz 110 mm PE – 1509,60 m, Rurociąg tłoczny Dz 90 mm PE – 6,00 m, Przepompownie ścieków sieciowe PS – 2 szt. Kable energetyczne (WLZ) – 39,00 m, Zakres zadania obejmujący wykonanie sieci wodociągowej: Przebudowa sieci wodociągowej PE Ø 160 mm, długość – L=1614,0 m, Przebudowa sieci wodociągowej PE Ø 90 mm, długość – L=16,0 m Przebudowa przyłączy wodociągowych PE Ø 40 mm, o łącznej długość – L=342,5 m / 53 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - wymaganych przepisami prawa badań i sprawdzeń - zapewnienia nadzoru konserwatorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych - robót odtworzeniowych nawierzchni na drodze powiatowej zgodnie z pkt. 7.6. Roboty nawierzchniowe Projektu architektoniczno – budowlanego Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.11.12.00-0; Wytyczenie trasy i punktów wysokościowych CPV 45.11.25.00-0; Roboty ziemne CPV 45.23.24.10-9; Kanalizacja sanitarna CPV 45.23.13.00-8; Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 3) Uwaga! Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” 4) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi zgodnie z art. 568 §1 kc. 5) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk „Informacja o podwykonawcach” stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. 6) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane określone w formularzu cenowym (załącznik nr 7 do SIWZ) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a) oraz kopii umów o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności); c) Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia; d) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł; e) w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę. 7) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach