Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Stare Kobiałki - II etap, Jamielnik Kolonia, Nowy Jamielnik i Stary Jamielnik

Gmina Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21450 Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 970 182 , fax. (025) 797 00 47
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek Łukowski
    Pl. T. Kościuszki 1
    21450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 257 970 182, fax. (025) 797 00 47
    REGON: 71050941200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Stare Kobiałki - II etap, Jamielnik Kolonia, Nowy Jamielnik i Stary Jamielnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Kompleksową budowę sieci kanalizacji sanitarnej, w układzie grawitacyjno-tłocznym, obejmującej miejscowości: Stare Kobiałki – II etap, Jamielnik-Kolonia, Nowy Jamielnik i Stary Jamielnik, wzdłuż drogo krajowej Nr 76 przebiegającej przez ww. miejscowości. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę grawitacyjnych kanałów sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości: 8 030,25 m i budowę tłocznych kanałów sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości – 2 494,75 m, wyposażonych w 6 szt. przepompowni ścieków, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót opisującymi przedmiot niniejszego zamówienia. 2.Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji w tym m.in.: 1)Zorganizowanie, oznakowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie terenu oraz zaplecza budowy; 2)Opracowanie, i wdrożenie monitoringu i zabezpieczenia osób i mienia, elementów środowiska, obiektów budowlanych i urządzeń; 3)Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy; 4)Wykonanie inspekcji telewizyjnej kanałów grawitacyjnych wraz z raportem; 5)Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 6)Wykonanie innych robót, usług, regulowanie opłat i należności na rzecz uprawnionych instytucji, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, 7)Utrzymanie czystości i porządku oraz prowadzenie gospodarki odpadami na terenie budowy i jej zaplecza, 8)Przygotowanie i złożenie w porozumieniu z Zamawiającym kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie wykonanej inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie o/ Stoczek Łukowski Nr konta: 13 9206 1022 0000 0866 2001 0005 4.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 29.03.2017 r. o godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6.Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. a rozdziału XXI SIWZ. 7.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 6 rozdziału XXI SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach