Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Pantalowice - Bóbrka Kańczucka oraz odcinka tranzytowego w Krzeczowicach

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6423142 , fax. 016 6426630
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 016 6423142, fax. 016 6426630
    REGON: 00052826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kanczuga.internetdsl.pl/index1.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Pantalowice - Bóbrka Kańczucka oraz odcinka tranzytowego w Krzeczowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Pantalowice - Bóbrka Kańczucka oraz odcinka tranzytowego w Krzeczowicach. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarach robót załączonych do SIWZ (Przedmiary robót: 7.1 - przedmiar główny, 7.2 - przykanaliki) oraz projekcie budowlanym sieci kanalizacji sanitarnej Ze względu na obszerny charakter dokumentacji projektowej oraz braku formy elektronicznej Zamawiający udostępni Wykonawcom projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej w swojej siedzibie. Każdy Wykonawca ma prawo wglądu do dokumentacji technicznej po uprzednim umówieniu się z Zamawiającym, celem dokładnego sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 52 9096 0004 2004 0041 6713 0001 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej terminowe i prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Posiadają w swojej kadrze osoby mające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach: - sanitarnej, - elektrycznej 4.Wykonali w okresie 5 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej o długości minimum 20 km 5.Prowadzą działalność gospodarczą, 6.Nie posiadają zaległości podatkowych, 7.Nie posiadają zaległości w opłacaniu składek ZUS/KRUS, 8.Wpłacili wadium, 9.Posiadają Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na zasadzie spełnia/nie spełnia, warunkiem spełniania wymagań jest przedstawienie Zamawiającemu dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego żądane wymaganie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a)podpisanego oświadczenia będącego częścią SIWZ (załącznik nr 2), b)podpisanego oświadczenia - o braku podstaw do wykluczenia - będącego częścią SIWZ (załącznik nr 3), c)wykaz potencjału kadrowego, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia d)Wykaz wykonanych prac przez Wykonawcę, wraz z Referencjami potwierdzającymi ilość wykonanych robót oraz, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, e)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)potwierdzenie wpłacenia wadium, h)Polisę o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach