Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Pacółtowo i Pacółtówko

Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-107 Gierzwałd, Gierzwałd 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6472052 , fax. 089 6472150
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie
    Gierzwałd 33 33
    14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6472052, fax. 089 6472150
    REGON: 00053560000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Pacółtowo i Pacółtówko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej PE 63-90 mm na trasie Gierzwałd-Pacółtowo- Pacółtówko długości 6431 mb oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 160-200 mm w miejscowościach Pacółtowo i Pacółtówko wraz z przykanalikami do budynków o długości 2084 mb. Zakres robót przy wykonywaniu kanalizacji sanitarnej obejmuje: - włączenie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej (studni ) w msc. Gierzwałd zgodnie z projektem zagospodarowania. 1. Ułożenie sieci PVC D=160 mm typ S - 63 mb 2. Ułożenie sieci PVC D=200 mm typ S - 2021 mb 3. Studnie kanalizacyjne betonowe fi 1200 mm - 27 szt. 4. Studnie kanalizacyjne PVC/PE systemowe fi 600 mm - 68 szt. 5. Studnie rozprężne D=1200 mm typ ROMOLD - 2 szt. 6. Rury PEHD PN 8 kanalizacyjne PE D=63 mm - 260 mb 7. Rury PEHD PN 10 kanalizacyjne PE D=90 mm - 6171 mb Ponadto zakres robót obejmuje: oznakowanie robót, dostawę materiałów, wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych, wykonanie rur ochronnych, wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV wraz z jego odwodnieniem, przygotowanie podłoża pod przewody i obiekty na sieci, wykonanie przecisków i przewiertów pod drogami, ułożenie przewodów kanalizacyjnych, odgałęzień, studni kanalizacyjnych, wykonanie izolacji studzienek, zasypanie i zagęszczenie wykopu z demontażem umocnień ścian wykopu, odtworzenie nawierzchni po robotach przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej. wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wykonanej sieci i budowli na sieci uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w/w inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych z opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia - przed ich zastosowaniem. Jeżeli opisanie materiałów lub urządzeń za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia miało miejsce należy je traktować jako przykładowe rozwiązanie, na którym opierał się projektant dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000 zł , słownie: trzydzieści tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Olsztynek Nr 76 8823 0007 2001 0000 1775 0004 z adnotacją - wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w miejscowościach Pacółtowo i Pacółtówko. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 2011-12-14, sposób przekazania: Przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną za zgodność kopię należy wpiąć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grunwald.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach